1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2
Nesterion 14 maart 2018 Product gekocht

OWC Aura Pro X (+ Drive Upgrade Kit) 480GB

Ik heb de SSD succesvol geïnstalleerd in een Macbook Pro 13" Mid 2014. Helaas heb ik het product moeten retourneren, doordat de SSD ontzettend veel warmte produceerde en mijn Macbook regelmatig traag werd na het ontwaken uit slaapmodus. Inmiddels heb ik een Transcend Jetdrive 820 besteld.

Pluspunten

• Gemakkelijke installatie

Minpunten

• Veel warmte
  • Problemen met ontwaken uit slaapmodus

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een OWC Aura Pro X (+ Drive Upgrade Kit) 480GB?