Specificaties Android, iOS compatibel en 24g - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
DutchDeafBoy 21 december 2017

Mpow D6 Zwart (Zwart)

Smartband die precies doet waar het voor bedoeld is, en dat voor een zéér lage prijs

Pluspunten

• Kwalitatief prima materiaal
  • Doet wat het moet doen
  • Hartslagmeter ingebouwd
  • Gaat de hele dag mee
  • Spotgoedkoop

Minpunten

• Hartslagmeting duurt erg lang
  • Weinig data zichtbaar op scherm
  • Navigatie iets té simplistisch

rovo8 29 januari 2018 Product gekocht

Mpow D6 Zwart (Zwart)

Ik lach me helmaal een kriek. Voor 8 euro gekocht via Gearbest. Binnen 3 weken in huis. Tijd, hartslag, stappenteller , meldingen weergeven dmv trillen (silent mode), slaapmeting, sportstand. Horloge is waterdicht. Wat ik het leukste vind is de slaapmodus. Nog een lachertje: batterij gaat meer dan 5 dagen mee!

Pluspunten

• Batterij
  • Slaapstand

Minpunten

• Relatief kleine display

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Mpow D6 Zwart (Zwart)?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite