Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 1,128TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
pbaranyi 5 mei 2018 Product gekocht

MSI GL62M 7REX-2281NL

Goede laptop voor het geld (met 200 euro korting) maar het is niet de snelste laptop op de markt. Qua snelheid is hij vergelijkbaar met mijn 3 jaar oude game pc die 100 euro meer heeft gekost.

Pluspunten

• beeldscherm
  • Snel genoeg
  • Waar voor je geld

Minpunten

• geluid (blikkerig)
  • Maakt veel herrie under load
  • Vingerafdruk magneet

Dimentrix 12 februari 2018 Product gekocht

MSI GL62M 7REX-2281NL

Mooie gaming laptop, dankzij i7 lekker snel. Ook is de laptop stil, je kunt de fans instellen van de cpu en gpu. Bij normaal gebruik hoor ik de laptop helemaal niet.

Pluspunten

• Snel
  • Ik vind hem mooi
  • Fan speed instellen
  • GPU en CPU, ieder eigen fan
  • MSI (Dragon) Software werkt goed

Minpunten

• Windows Home i.p.v. Pro
  • Kijkhoeken van het scherm

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI GL62M 7REX-2281NL?