Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Heinohein 29 januari 2018 Product gekocht

Nikon D500 Zwart

Een echt geweldige kamera. Ja hij is niet goedkoop maar dit is waar voor je geld

Pluspunten

• zeer lichtgevoelig
  • achter elkaar veel opnames maken door grote interne buffer
  • verbeterde display op achterzijde
  • eindelijk een kantelbaar display

Minpunten

• niet goedkoop

Uitbreidbaarheid Score: 5
Batterijduur Score: 5
Snelheid en automatiek Score: 5

Dimmel68Newbie 19 november 2017 Product gekocht

Zeer mooie camera gekocht bij Kamera Express met kitlens 16-80mm

Pluspunten

• handig kantelbaar monitor
  • Stelt super snel scherp
  • stevig en goede grip

Minpunten

• best prijzig

Uitbreidbaarheid Score: 4
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 5

Ali2570 14 januari 2018 Product gekocht

Nikon D500 Zwart

Ik ben zeer tevreden over de NikonD500, vooral het opklap display maakt het werken ermee fijn. Ook de communicatie met mijn iPhone is prima samen met SnapBridge waarmee de GPSgegevens zeker bij de foto's komen. Voelt zeer solide aan en ligt erg lekker in de hand.bediening zeer prettig en gemakkelijk

Pluspunten

• spreiding autofocuspunten
  • Professionele specs
  • Super autofocus
  • fixering autofocus portret / landschap

Minpunten

• Batterypack is wel erg duur.

tmzK 10 januari 2018 Product gekocht

Nikon D500 Zwart

Extreem snelle APS-C camera. Goed instelbaar. Viewfinder is lekker groot en helder. Topper. Helaas ontbreken wel een flitsertje en een tweede SD slot. Daarvoor in de plaats vind je een XQD slot, wat een niche lijkt te zijn. Iets beters op APS-C gebied vind je op het moment echter niet.

Pluspunten

• Snel
  • Viewfinder
  • Beste APS-C verkrijgbaar

Minpunten

• Duur
  • Flitser ontbreekt
  • XQD i.p.v. 2e SD slot

velomovies 4 januari 2018 Product gekocht

Nikon D500 Zwart

Dit is een top model camera. Afgelopen week bij Kamera-Express gekocht. De reviews die je online ziet liegen er niet om. Helaas moet je wel een xqd kaart gebruiken die van zichzelf ook zeer prijzig zijn.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Snel
  • 4K video

Minpunten

• Prijzig
  • xqd kaart

H. DaleboutNewbie 26 november 2017 Product gekocht

Nikon D500 Zwart

Ik heb deze kamera sinds vrijdag in huis, gekocht bij kamera express (capelle), waar ik zoals altijd weer uitstekend geholpen ben. Zeer snelle autofocus en spot on. image kwaliteit zeer goed (vergelijkbaar met 5D mkIII bij voldoende licht). Gebruikers gemak is ook prima in orde.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Autofocus
  • voor APS-C bijzonder goed

Minpunten

• zwaar voor APS-C

almm81Newbie 4 november 2017 Product gekocht

Perfecte allround camra + lens

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Snelheid

Minpunten

• Gewicht

MatthijsdrNewbie 1 oktober 2017 Product gekocht

Nikon D500 Zwart

Zeer goede DX camera. Op alle punten bovengemiddeld. Prijzig, maar is het absoluut waard.

Pluspunten

• Robuuste body
  • Mooi helder & touch display
  • Snelle XQD card slot
  • Super autofocus

Minpunten

• Gewicht

ajonckheereNewbie 13 september 2017 Product gekocht

Nikon D500 + 16-80mm f/2.8-4 Zwart

Ik heb deze reflexcamera besteld bij Kamera Express. Deze werd vlot geleverd, daags na bestelling. Ik ben zeer tevreden, het autofocussysteem is indrukwekkend. Je kan 20 seconden volcontinu een actie schieten zonder één beelden te missen. Lichtmeting en witbalansregeling werken prima. Geen goedkope camera, maar is zeker elke cent waard.

Pluspunten

• stevig kantelbare monitor
  • ingebouwde wifi
  • stevig en duurzaam
  • duidelijke handleiding

Minpunten

• niet goedkoop, maar is de prijs waard

werner verbeeckNewbie 8 september 2017 Product gekocht

Nikon D500 Zwart

De D500 is een mooie body, ligt goed in de hand, gebruiksvriendelijk. Moet hem nog leren kennen, maar ziet er veel belovend uit!

Pluspunten

• solide body
  • snel
  • autofocus
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• geen interne flits
  • batterijduur
  • kostprijs

RetephoutNewbie 21 augustus 2017 Product gekocht

Nikon D500 Zwart

Wat een solide camera. Lekker stevige body, prima handleiding en enorm veel opties en knoppen. Heerlijk om aan de vele knoppen verschillende functies toe te wijzen. Zo kun je deze camera helemaal instellen naar eigen gebruik.

Pluspunten

• Houdt lekker vast
  • Robuust
  • Duidelijke display

Minpunten

• Flink geprijsd
  • Aansluitingen externe ontspanners niet universeel en uitwisselbaar met bv. mijn oude d7100

jtp75Newbie 19 augustus 2017 Product gekocht

Nikon D500 Zwart

Prachtige en robuuste camera. Vooral de snelheid van het autofocus systeem doet me versteld staan, een stap vooruit ten opzichte van mijn vorige DSLR (D7100).

Pluspunten

• Snelle autofocus
  • Goede beeldkwaliteit

Minpunten

• Duur (maar dat valt te verwachten voor zo'n camera)

HermandatNewbie 3 augustus 2017 Product gekocht

Nikon D500 + 16-80mm f/2.8-4 Zwart

Na ervaring met een aantal (zware) fullframe camera's met fx lenzen van NIKON blijkt dit voor mij, als hobbyfotograaf met rugklachten, een perfecte combinatie.

Pluspunten

• Razendsnelle autofocus
  • Redelijk gewicht
  • Haarscherpe opnames

JohaRoeyNewbie 29 juli 2017 Product gekocht

Nikon D500 Zwart

Na één maand in gebruik genomen te hebben, ben ik onder de indruk van wat dit beestje allemaal kan. Het enige echte minpunt van dit type camera is het gewicht, want op een actieve wandelreis vormen deze body's en bijhorende lenzen torsen een sportieve uitdaging op zich.

Pluspunten

• Robuust en degelijk
  • Snelle en accurate autofocus
  • 10 bps
  • Zeer geschikt voor actiefotografie
  • Detail ondanks 20 MP

Minpunten

• Snapbridge werkt traag
  • Geen flits op body (itt D810)
  • Prijzig
  • Gewicht

ElineB 27 februari 2017

Nikon D500 Zwart

Ligt erg fijn in de hand en werkt prettig. Verbazingwekkende prestaties onder hoge ISO waarden. Super scherpe beelden! De toevoeging van de XQD sluif is niet helemaal praktisch maar wel innoverend. SnapBridge werkt bij mij maar is erg traag. De accuduur valt tegen in vergelijking met de Nikon D7000.

Pluspunten

• Goed gebouwd
  • Veel mogelijkheden
  • Goede prestaties (ook met hoge ISO waarde)
  • Uitklapbaar touchscreen
  • Erg snel
  • Veel scherpstelpunten
  • XQD sluif

Minpunten

• SnapBridge werkt traag
  • Accuduur

willybolNewbie 12 februari 2017

Nikon D500 Zwart

Na lang overwegen naast mijn D750 de D500 aangeschaft gezien ik merkteveel met 1.4 TC te werken.Je levert aan bruikbaar ISO bereik wel in,maar door weglaten van de TC kan het diafragma groter.Autofocus is fenomenaal en merkbaar beter dan die van de D750.Touchscreen biedt beperkte functionaliteit, maar heeft zeker meerwaarde.

Pluspunten

• Body ligt goed in de hand (beter dan D750)
  • Joystick voor focuspunt selectie
  • 10 frames/s
  • Geen uitklapflitser
  • rond oculair
  • touch screen
  • Autofocus

Minpunten

• Batterij gaat sneller leeg dan gewend

PantaniakoNewbie 4 februari 2017

Nikon D500 + 16-80mm f/2.8-4 Zwart

Nu een week in mijn bezit, en het ziet er veelbelovend uit. Maakt super scherpe beelden en de autofocus werkt zeer goed. Tevreden koper bij kamera Expres

Pluspunten

• Snelheid
  • Autofocus
  • Niet te zwaar

Minpunten

• Wel een flinke prijs

WassinkCNewbie 14 januari 2017

Nikon D500 Zwart

Spiegelreflex camera. Nu een aantal weken in gebruik en ik word hier heel erg blij van. Supersnelle autofocus ideaal voor sport en dierfotografie. Mini joystickbutton om focus punt te verzetten. Ik ontdek steeds meer! Wat kan deze kamera veel. SUPERblij mee.

Pluspunten

• Autofocus snelheid
  • 10 beelden per seconde
  • scherpstelpunten
  • ISO waarden

Minpunten

• Is wat zwaarder dan mijn vorige kamera

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Nikon D500 + 24-70mm f/2.8 Zwart?