Canon M5 + 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM (Zilveren lens) Zwart - Reviews

Review door de redactie

Preview - Canon EOS M5: systeemcamera zonder consessies

Canon heeft de EOS M5-systeemcamera aangekondigd en wij konden er alvast even mee aan de slag op de Photokina. Krijgen andere systeemcamera's nu echt concurrentie?

99    20 sep '16

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
durie003 9 juli 2018 Product gekocht

Canon M5 Zwart

Het gemak van een compact camera en toch alle specificaties van een grote camera. De Sensor is van superkwaliteit en de viewfinder maakt deze camera echt kompleet. Ik beleef enorm veel plezier met deze compacte kamera, straat fotografie was nog nooit zo onopvallend door het kleine formaat.

Pluspunten

• Viewfinder is hét grote pluspunt
  • Ligt perfect in de hand
  • Mooie kwaliteit

Minpunten

• beperkt aantal lenzen

janremie 8 juni 2018 Product gekocht

Canon M5 + EF-M Mount Zwart

Als hobby fotograaf heb ik een tijdje rond gelopen met een Canon 7D. Dit is natuurlijk een hele grote camera en voor mij te groot. Dit is uiteindelijk de opvolger geworden en als jaren lang canon gebruiker ben ik er erg blij mee.

Pluspunten

• Klein
  • Snelle autofocus
  • EF-M mount voor lenzen behoud
  • Veel draaiknoppen die goed te bedienen zijn

Minpunten

• Geen 4K filmen
  • EF lenzen incl mount maakt hem weer groot
  • EF-M lenzen aanbod

Uitbreidbaarheid Score: 3
Batterijduur Score: 3
Snelheid en automatiek Score: 5
hapigentNewbie 18 februari 2018 Product gekocht

Canon M5 Zwart

Een hele fijne camera. Licht van gewicht en goed bedienbaar. Zeer mooie opnamen

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Mooie foto's
  • Knoppen op de goede plaats

Minpunten

• Geen
  • Geen
  • Geen

judie94Newbie 15 februari 2018 Product gekocht

Canon M5 Zwart

Altijd eigendom geweest van canon eos m10. Na een stap verder te willen de Canon EOS m5 gekocht. Toestel ligt fijn in de hand. Bedieningsknoppen werken zeer fijn. Overgang tussen scherm/ zoeker gaat prettig. Kwaliteit foto's goed.

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • fijn bediening

Minpunten

• prijzig
  • krappen lensselectie

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Canon M5 + 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM (Zilveren lens) Zwart?