Canon EOS 6D Mark II + 24-70mm f/4 Zwart

Specificaties Kit met 1 lens • 27,1MP sensor • WiFi en GPS - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Fatal-Heero 12 november 2018 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Na 13jaar foto's te hebben gemaakt met een Pentax, waarvan 8jaar met de Pentax K5 werd het tijd om een nieuwe camera aan te schaffen. Ik zocht veelzijdigheid, robuustheid, uitgebreide mogelijkheden, objectief keuzevrijheid en een full-frame sensor.

Pluspunten

• Full-Frame sensor
  • Robuust gebouwd
  • Intuïtief menu
  • LP-E6N accu
  • WIFI, NFC + Bluetooth

Minpunten

• Redelijk zwaar
  • Alleen Canon EF objectieven

Batterijduur Score: 4
Uitbreidbaarheid Score: 5

marwilterHorstNewbie 27 augustus 2020 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Deze EOS 6D Mark II gekocht daar vanwege klapscherm. 5 jaar gedaan met mijn 5D Mark III gezien mijn invaliditeit kom ik niet zo makkelijk bij de grond vandaar 6D II. Geweldige camera net zo betrouwbaar als mijn 5D Mark III Goed gebouwd, wennen aan knopjes! Ben er blij mee.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Kantelbaar scherm
  • Lekker in de hand
  • Lock knop

Minpunten

• lensdop valt er af een toe af

Batterijduur Score: 5
Uitbreidbaarheid Score: 4

Sir TristesseNewbie 14 januari 2020

Canon EOS 6D Mark II Zwart

De camera is een betrouwbaar toestel van een gekend merk. De prestaties en functies zijn dus ook competitief. De voornaamste voordelen bij Canon camera's zijn echter de compatibiliteit en de ondersteuning; enerzijds door Canon zelf en anderzijds bij derden omwille van Canons marktaandeel.

Pluspunten

• Compatibiliteit
  • Ondersteuning
  • Bouwkwaliteit
  • Goede allround full frame camera

Minpunten

• Minder dynamisch bereik dan concurrenten
  • Geen primus

hansvlieropNewbie 26 december 2019 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Gekocht ivm upgrade 80d naar full frame camera! uitgebreid getest in de winkel in Eindhoven. cashback actie erop en tevens gratis grip

Pluspunten

• Degelijk

Minpunten

• geen draagtas

Frans 1Newbie 3 december 2018 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Lang getwijfeld, toch gekocht. Dure camera maar instap naar fulltime-frame mag wat kosten. Camera bevalt uitstekend. Ligt prettig in de hand, prettig geluid van spiegel. Gekocht met Tamron SP 24-70mm F2.8 Di VC USD G2. Prima combinatie, uitstekende foto’s. Geld zonder meer waard.

Pluspunten

• Ligt prettig in de hand
  • Prima kwaliteit
  • Full frame

Batterijduur Score: 4
Uitbreidbaarheid Score: 4
Bloodbad 1 december 2018 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Na lang op zoek te zijn geweest voor mijn 600d opvolger, ben ik blij dat ik nu een upgrade heb kunnen doen naar de 6d mkii en nog een fullframe camera ook! Op dit moment enkel wat shots gedaan met de 50mm en 35mm en de resultaten waren adembenemend.

Pluspunten

• Goede grip. vooral met battery grip
  • Goede bouw van de camera.
  • Connectiviteit (bluetooth, wifi en nfc)
  • Aantal AF punten
  • Touchscreen
  • Fullframe

• 1 sd slot
  • Enkel EF objectieven

TeamCanonNewbie 9 november 2018 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

De overstap van een Canon 77D naar een full frame Canon 6D mark II was een ontzettend goede keuze. Een grote stap voelde heel klein door het gebruiksgemak van Canon zonder de professionele feel te missen. Vooral de schitterende ISO prestaties zorgden ervoor dat ik voor deze camera koos.

Pluspunten

• ISO prestaties
  • Wifi in camera
  • Stevig gebouw, maar niet heel zwaar
  • 61 AF punten

Minpunten

• Heuse investering

katrienmignonNewbie 31 oktober 2018 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Heel degelijk toestel, voldoet aan de verwachtingen, supergoede kwaliteit, ligt goed in de hand.

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • ligt goed in de hand
  • voldoet aan de verwachtingen

Minpunten

• geen flitser

Deborah013Newbie 17 juli 2018 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Goed geholpen in de winkel, ik twijfelde tussen de 7D of de 6D aangezien ik twijfelde tussen snelheid of fullframe. Toch voor kwaliteit fullframe gekozen.

Pluspunten

• Niet te zwaar
  • Compact
  • Alles makkelijk bij de hand
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Geen automatische sportstand
  • Snelheid is wat lager dan bij de 7D

S. DerakhshanNewbie 16 mei 2018 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Gister opgehaald bij Camera tools in Apeldoorn Mijn eerste full frame camera, upgrade van 70D. reden: betere prestatie van mijn EF lenzen. scherper zeker de 24-70 mm L f.2.8 en 70-200mm L f.2.8 IS

Pluspunten

• Full frame
  • Licht
  • uitgebreide draadloze verbindingen

Minpunten

• vergelijken met 7d II langzame fps.
  • prijzig

itsashleyNewbie 25 februari 2018 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Na de 70D eindelijke de 6D mark II gekocht. Na een aantal foto's zie je al meteen verschil in kwaliteit

Pluspunten

• Stil
  • Goede grip
  • klapscherm

Minpunten

• 1 sd slot

Hans2706Newbie 2 februari 2018 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Vandaag eindelijk mijn nieuwe 6D markII gekocht. Wat een perfecte camera is dit. Razendsnel, prachtige foto’s. Echt dolblij mee.

Pluspunten

• Heel compleet

Minpunten

• Geen

wifotografeNewbie 27 januari 2018 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Uiterst tevreden over dit toestel met touch-screen, groot aantal scherpstelpunten, gebruiksvriendelijke bediening en uitgebreide technische mogelijkheden. Foto's zijn opmerkelijk beter dan het vorige toestel dat ik bezat, de Canon 70D.

Pluspunten

• groot aantal scherpstelpunten
  • time-lapse functie

Minpunten

• geen ingebouwde flitser

FJCNewbie 12 januari 2018 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

SUPERIEUR beeld , na jaren met crop-sensor te hebben gewerkt..terug de revelatie van full frame. Mssn iets minder rigide..maar fototechnisch top

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • stil
  • superieur scherpstellen

Minpunten

• wéér andere bedieningswijze
  • geen tweede (CF) kaart-slot

dreezz 27 december 2017 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

vandaag gekocht. de 6d die we al hadden wordt nu reserve. de 6d is top, de verwachting dat deze mark II beter is lijkt door de reviews terecht. ik zal dit bericht updaten als er meer info is mbt + en - (review voor nu nodig ivm verlengde garantie ;-))

Pluspunten

• touchscreen
  • goeie prijs/kwaliteit

Minpunten

• geen

tommaesNewbie 21 december 2017 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Top camera. Zeer handig in gebruik. Maakt prachtige beeld. Een echte aanrader!!!

Pluspunten

• Full frame
  • eenvoudig te bedienen

Minpunten

• geen

JzoNewbie 2 december 2017 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Overstap gemaakt van 700D naar 6D. Fijne camera, vertrouwde bediening, prettig om mee te werken. Tijdje gewacht om over te stappen naar FF vanwege ontbreken klapscherm ( dit is bijvoorbeeld erg handig bij macrofotografie). maar de 6D II heeft hem. Voor mij is de 6DII een handzame alleskunner.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Kwaliteit
  • Klapscherm

BeverdamMNewbie 26 november 2017 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

De 6D MARKII of de 5D MARKIV? Het prijsverschil is enorm. Na het lezen van de reviews uiteindelijk gekozen voor de 6D MARKII met Battery Grip. Veel negativiteit over de dynamic range, maar nu ik hem in mijn bezit heb valt het mij niet op. Hoogstaande kwaliteit en veel mogelijkheden!

Pluspunten

• Design
  • Klapbaarscherm
  • Gebruiksvriendelijk
  • Kwaliteit

Minpunten

• Klein, maar met battery grip top!

BartsTweakersNewbie 23 november 2017 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II + 24-105mm f/3.5-5.6 Zwart

Redelijk prijzige investering, maar als je de resultaten van de kwalitatieve foto's bekijkt ben je dat snel vergeten. Top toestel !

Pluspunten

• robuust
  • beeldkwaliteit

Minpunten

• prijs

edwigvanelsenNewbie 13 november 2017 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Lang getwijfeld maar eerste ervaringen zijn erg positief als upgrade van mijn oude trouwe 5D ii.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • grootte
  • kantelbaar scherm

Minpunten

• nog niet de feel van de 5D

JanStandaertNewbie 19 augustus 2017 Product gekocht

Canon EOS 6D Mark II Zwart

Fantastisch toestel, eenvoudig in gebruik. Kwaliteitsverschil met mijn vorige toestel (550D) is enorm.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Relatief zwaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Canon EOS 6D Mark II + 24-70mm f/4 Zwart?