Lenovo Ideapad 520-15IKBR 81BF008MMH - Reviews

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 256GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Julian Huijbregts - Nieuwsredacteur 15 mei 2018

Lenovo IdeaPad 520 - Snelle, betaalbare laptop met kleine accu

Lenovo's IdeaPad 520 is een betaalbare 15,6"-laptop die prima presteert en een scherm met een hoog contrast heeft. De kwaliteit van de behuizing is redelijk en een pluspunt is de mogelijkheid om een extra hdd of ssd te plaatsen. Het grootste nadeel is de accuduur; die is matig omdat Lenovo een accu met een lage capaciteit heeft gebruikt. Je kunt zo'n vijf uur browsen of films kijken op de accu. Een losse videokaart ontbreekt in deze uitvoering, maar voor vijftig euro meer is er een model met GeForce MX150-gpu. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
GeertjesNewbie 16 mei 2018 Product gekocht

Lenovo Ideapad 520-15IKBR 81BF008MMH

Lenovo 320 i5 128SSD De ventilator maakt veel herrie. Sterke ruis. Het komt uit het toetsenbord omhoog. Daar valt niet mee te werken. Je oren gaan ervan tuiten. Kan hem niet gebruiken waarvoor hij bedoeld is. Deze is al gerepareerd maar het is en blijft onacceptabel. Het blijft een wanproduct.

Pluspunten

• geen
  • geen
  • geen

Minpunten

• matige kwaliteit
  • matige kwaliteit
  • matige kwaliteit

patrickvdweide 14 april 2018 Product gekocht

Lenovo Ideapad 520-15IKBR 81BF008MMH

Ik schaf deze laptop vaak aan voor mijn klanten. Fijne, degelijke laptop met goede specs voor een scherpe prijs. FIjn touchpad, goed toetsenbord.

Pluspunten

• Toetsenbord
  • Behuizing
  • Mat beeldscherm

Minpunten

• Schermbezel zou kleiner mogen, maar is normaal in deze prijscat.

LollieStick 8 april 2018 Product gekocht

Lenovo Ideapad 520-15IKBR 81BF008MMH

Een prima laptop met een degelijke bouwkwaliteit. Heb hem gekocht ter vervanging van mijn oude Laptop (Lenovo B590). Ik gebruik hem vooral voor mijn werk (ICT beheerder op een onderwijsinstelling en voor mijn DJ activiteiten. Ik heb gekozen voor een 'tweedekansje' bij CoolBlue. Hierdoor betaalde ik 600 euro.

Pluspunten

• Snel
  • Bouwkwaliteit meer dan in orde
  • Verlicht toetsenbord is handig
  • Schermkwaliteit
  • Goed geprijsd (ik heb een tweedekansje genomen van 600 euro)

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo Ideapad 520-15IKBR 81BF008MMH?