Specificaties WiFi-AC (5GHz) max. 1,3Gbps met USB 3.0 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Usernameistaken 14 juni 2018 Product gekocht

TP-Link Archer T4UH V2.0

Goed product. Overtreft verwachtingen. Ben van Powerlan overgestapt op deze wifi adapter en wil niet meer terug. Alleen met FPS games zijn er wat latency peaks.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Stand
  • 5 GHZ

Minpunten

• Driverinstallatie noodzakelijk

AlBoisNewbie 17 maart 2018 Product gekocht

TP-Link Archer T4UH V2.0

Bedraad haal ik beneden rond de 180 Mbps. Met de 4G verbinding haalden mijn dochters rond de 25 Mbps. Met deze adapter halen ze nu op 5G 150 Mbps (2e vd) resp 175 Mbps (1e verdieping).!Erg tevreden dus.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuust
  • Betaalbaar
  • Heel snel

Minpunten

• Niets gevonden

Yannes 5 januari 2018 Product gekocht

TP-Link Archer T4UH V2.0

Op 802.11n/5 Ghz enterprise netwerk haal ik stabiele 200 Mbps snelheden (met Speedtest), waar ik met ingebouwde wifi van mijn laptop net de 40-50 Mbps haal. De voet is handig voor betere/stabielere positionering, maar niet noodzakelijk. Hij is te gebruiken in een laptop, maar vond het teveel uitsteken.

Pluspunten

• Razendsnel
  • Solide voet voor betere plaatsing

Minpunten

• Te lang/zwaar om als dongle in laptop te gebruiken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een TP-Link Archer T4UH V2.0?