Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
xDariius 4 juni 2019 Product gekocht

Huawei Bluetooth Headset AM61 (Zwart)

Prima bluetooth oordopjes. Het geluid klink op zich goed alleen was het fijner geweest als ik de oortjes iets dieper in mijn oren kon doen. Er word aangegeven dat de oordopjes een actieve noise-cancelling hebben, maar dat is niet waar. Het doosje is erg handig wat word meegegeven.

Pluspunten

• Prima geluid (kan beter).
  • Werkt vanaf een flinke afstand.
  • Handig om mee te nemen dankzij het doosje.
  • Voor de prijs net voldoende.

Minpunten

• Geen active noise-cancelling.
  • Kan makkelijk uit vallen omdat de oortjes niet diep gnoeg kunnen.
  • Draad niet hele goede kwaliteit (erg dun).

HuisRocker 3 januari 2019 Product gekregen

Huawei Bluetooth Headset AM61 (Zwart)

Bij verlenging van abonnement in maart 2018 een Huawei P Smart gekozen en daarbij liep een actie met gratis bluetooth headset, deze AM61 dus. Prima comfort en kwaliteit van geluid zolang de oordop/vleugel goed past, zo niet gaat het nooit goed klinken/zitten, erg persoonlijk dus! Bij mij zit/klinkt het goed.

Pluspunten

• comfortabel
  • goed geluid (niet "perfect", kan beter)
  • behoorlijk water/zweet dicht
  • kwalitatief goed, gebruik ze veel, nu 10 maanden
  • lange batterij duur! heb het niet gemeten, maar een uur of 8 haal ik zeker wel

Minpunten

• blauw langzaam knipperend ledje vinden sommigen irritant
  • accu pod links en bedienings pod rechts in de draad, vinden sommigen niet mooi

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Huawei Bluetooth Headset AM61 (Blauw)?