1 review

Razer Phone Zwart

Specificaties 5,7" • 2560x1440 (Quad HD) • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Arnoud Wokke - Redacteur 20 februari 2018

Razer Phone - Een goed begin en half werk

De Razer Phone is een Android-smartphone met uitgesproken plus- en minpunten. Het scherm met variabele refreshrate is een stap vooruit ten opzichte van alle andere smartphones en een vernieuwing die we snel in alle smartphones hopen aan te treffen. De luidsprekers van de telefoon zijn onovertroffen en voegen echt iets toe. Ook de software om de prestaties van games te finetunen is een goede vondst en de accuduur is bovengemiddeld. Er zijn ook uitgesproken nadelen: dat geweldige scherm kan niet fel genoeg, de trilmotor laat de hele behuizing trillen en de camera is voor deze prijsklasse ronduit slecht. En dan zijn er nog tal van kleinere punten waarin hij tekortschiet. Daardoor haalt hij geen hoog cijfer, maar als smartphone voor gamers is hij grotendeels geslaagd. Razer is duidelijk een merk om in de komende jaren in de gaten te houden op de smartphonemarkt. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
kaaimera 15 maart 2018 Product gekocht

Razer Phone Zwart

Ik heb het toestel onlangs gekocht en ik moet zeggen. Ik heb geen spijt sterke speakers mooie kwaliteit scherm en tijdens games merk je echt het 120Hz scherm zolang het spel het ondersteund. De grote accu is goed genoeg om een hele dag door te komen met redelijk veel gebruik.

Pluspunten

• 120Hz scherm
  • uitstekende speakers
  • goede accu
  • goede bouw kwaliteit

Minpunten

• niet waterdicht
  • geen 3,5mm audio jack
  • camera is slachtoffer van slechte software

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Razer Phone Zwart?