MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G - Reviews

Specificaties 8GB GDDR5 • 3x DP, DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Nvidia GTX 1070 Ti - 'Bijna-GTX 1080' is aan de prijs

Nvidiia brengt de GTX 1070 Ti uit, tussen de GTX 1070 en 1080 in. We hebben Nvidia's eigen Founders Edition en drie modellen van MSI, Inno3D en Asus getest.

141    2 nov '17

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Foritain 2 november 2017
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van de review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.

MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G

MSI plakt hun uitstekende koeler op de nieuwe GTX 1070 Ti chip en levert de stilste van de drie door ons geteste kaarten af, met keurige thermals. Het was te verwachten, maar moet worden gezegd: het is een uitstekende 1070 Ti. Let op: Ti's moet je zelf overclocken.

Pluspunten

• Uitstekende prestaties voor 1080p en 1440p. Nipt sneller dan een GTX 1070, met overclock komen we redelijk bij GTX 1080's in de buurt
  • Zeer redelijke prestatiepotentieel op 3440x1440p; snellere kaarten zijn beter, maar je komt er goed mee weg.
  • Fluisterstil, ook onder volle belasting.
  • Zuinig, veel zuiniger dan Vega kaarten
  • G-Sync, Fast Sync
  • Dikke uitstraling met backplate

Minpunten

• Alle 1070 Ti's komen zonder factory oc, waardoor ze niet heel veel sneller zijn dan de typische gtx 1070's in de markt. Overclocken is een kleine moeite en loont.
  • Dik als hij is, je zit wel aan zwart/rood vast.

pclinde 2 november 2017 Product geleend

MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G

De GTX 1070 Ti is een vreemde eend in de bijt. Goed onderweg naar de prestaties van een GTX 1080 en zeker wat meer dan de reguliere GTX 1070. Een geweldige kaart in veel opzichten, behalve de huidige prijs. Deze is te hoog om te concurreren met de GTX 1080.

Pluspunten

• Sneller dan de GTX 1070 net een tandje minder dan de GTX 1080.
  • Voor het middengebied tussen (1080p en onder de 4K) een interessante keuze.
  • Stille werking en geweldige koelprestaties.
  • Robuuste bouw (heerlijke backplate).
  • Gaat efficiŽnter om met energie dan AMD/Vega.

Minpunten

• Prijstechnisch nu nog niet interessant. Je koopt een GTX 1080 voor hetzelfde geld.
  • De GTX 1070 Ti moet minimaal (wenselijk) 80 euro goedkoper zijn dan een GTX 1080 om de kaart te overwegen.
  • RGB-verlichting niet zo spannend op dit model.

GOTD 29 november 2017 Product geleend

MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G

De MSI GTX 1070Ti is een snelle kaart die zich op een vreemde plek bevindt. Een iets goedkopere GTX 1080. Als deze kaart wordt overgeclocked kan hij het gevecht aan met een stock GTX 1080

Pluspunten

• Veegt de vloer aan met 1080P en 1440P
  • Muis stil onder zware load
  • Aanpasbare LED
  • Makkelijk overclocken
  • Goedkoop alternatief GTX 1080

Minpunten

• Komt te kort voor resoluties boven de 1440P met hoge refresh rates
  • Design is nog nog steeds hetzelfde

Goatymilky 10 oktober 2018 Product gekocht

MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G

Heb de kaart nu 4 maanden, blijf het een toffe game videokaart vinden, hoge fps erg fijn voor mijn 144hz monitor. een echte aanrader dus

Pluspunten

• Snel
  • Veel spellen op hoge resolutie
  • word niet snel warm

Minpunten

• Beetje lawaai maar dat hoort er bij

mtb8787 17 mei 2018 Product gekocht

MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G

Een zeer goed product op gebied van kwaliteit en prijsverhouding. De installatie was zeer makkelijk en de software om de rgb kleuren te bedienen is gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• Mooie rgb kleuren
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• geen

Guillermow93 2 december 2017 Product gekocht

MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G

Nadat ik van mijn GTX480 SLI naar een GTX760 SLI setup ging mistte ik alsnog de kracht en VRAM om o.a. COD WW2 en GTA V op grotere resolutie soepel te kunnen spelen. De kaart is snel, stil en bied voor mij voldoende I/O mogelijkheden. Uitgebreide review komt eraan!

Pluspunten

• 8GB GDDR5
  • Ventilatoren draaien niet tot dat de kaart 60C is
  • RGB mogelijkheden

Minpunten

• MSI Gaming APP functioneert niet

MrBlaza_ 24 november 2017 Product gekocht

Moi :))))))))

Pluspunten

• Rood ))))))))))
  • Zwart ))))))))))))
  • Korting ))))))))))))))))

Minpunten

• Rood :((((((((((((

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G?