×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

Asus ROG Strix Radeon RX 560 O4G EVO Gaming OC Edition - Reviews

Specificaties 4GB GDDR5 • DP, DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Volkorenbrood 28 februari 2018 Product gekocht

Asus ROG Strix Radeon RX 560 O4G EVO Gaming OC Edition

Leuke budget kaart. Een van de weinige kaarten die nog beschikbaar was. Kaart is zuinig en heeft geen extra voeding nodig. Minpunt is dat dit een 896 stream processors editie is. Prima voor spelen van games op medium settings. Voor ultra gamen of 4K heb je een betere kaart nodig.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Zuinig
  • Overklockbaar

Minpunten

• 896 stream processors
  • Niet geschikt voor high end gaming
  • Geen Windows 8 ondersteuning

Kingcobra050 21 januari 2018 Product gekocht

Asus ROG Strix Radeon RX 560 O4G EVO Gaming OC Edition

Redelijke videokaart waar je redelijk op kan game. Speel legeau of legends op verry high settings met gemiddeld 60+fps. Ben je een echte gamer raad ik je deze videokaart niet aan, maar speel je zoals mij en keer legeau of legends, of gta5 is hij reddelijk tedoen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Stil
  • 4-pins cpu or gpu controlled system

Minpunten

• Niet voor de nieuwste games om op high settings tespelen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus ROG Strix Radeon RX 560 O4G EVO Gaming OC Edition?