Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Dutchiee 3 december 2017
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van deze review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.Dutchiee schreef afgelopen jaar 22 reviews, waarvan 36% gesponsord.

Beyerdynamic Custom Game

Na mijn vorige review van de MMX300 vroeg ik mij af wat Beyerdynamic nog meer voor producten had, na het snel Googlen kwam ik erachter dat de Custom Game erg geliefd is, en dat wilde ik wel eens proberen. Kort erna had ik de headset in huis.

Pluspunten

• Erg comfortabel
  • Veel details, met name in hoog en laag
  • Stevige headset, biedt veel voor het geld
  • Custom slider maakt het een veelvoudige headset
  • Gemakkelijk aan te passen microfoon
  • Onderdelen zijn gemakkelijk te vervangen

Minpunten

• Het is wel jammer dat er geen extra kabel is meegeleverd (zonder microfoon), dit zou het ook een ideale headset voor het reizen kunnen maken
  • Met bijna 200 euro is het geen goedkope headset, je krijgt er echter wel iets voor terug

Wijnands 11 september 2020 Product gekocht

Beyerdynamic Custom Game

Op zoek naar een headset voor gamen 's avonds en Teams en Zoom overdag heb ik deze maar 's geprobeerd.

Pluspunten

• stevig
  • goed geluid

Minpunten

• redelijke microfoon
  • oncomfortabel

Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 4

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Beyerdynamic Custom Game?