Roccat Kone AIMO Grijs

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
ArcticWolf 18 november 2017 Product gekocht

Roccat Kone AIMO Wit

Ben positief verrast, heb deze muis op de gok gekocht omdat hij net uit is maar bevalt echt prima! Voelt degelijk aan en ligt goed in de hand. De RGB leds maken het helemaal af. De muis is wel iets groter dan ik had verwacht.

Pluspunten

• Voelt degelijk aan
  • Nette afwerking
  • Mooie RGB led strips (instelbaar)
  • Veel opties via Roccat Swarm
  • Braided cord
  • Sensor

Minpunten

• Iets groter dan verwacht

Ray1280 26 juni 2018 Product gekocht

Roccat Kone AIMO Zwart

De Kone AIMO is Roccat's meeste recente evolutie binnen de Kone serie. Door de elegante lijnen, gebruik van LED zones en combinatie van zowel matte als glossy elementen is deze muis een lust voor het oog en bijna perfect, afgezien van een klein aantal minpunten.

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Sexy design door combinatie van elegante lijnen en scherpe hoeken
  • Extra duim knop (Roccat's Easy Shift, maar herprogrammeerbaar)
  • Forward/backward en Easy Shift knoppen zijn perfect geplaats en gemakkelijk met de duim bereikbaar
  • Stijlvolle, modern ogende vol spectrum LED zones
  • Alle knoppen hebben goede en stevige kliks
  • Overzichtelijke en fris ogende software
  • Goede sensor

Minpunten

• Stroef scrollwiel
  • Erg glad door gebrek aan coating en griptexturen bij duim (links) en ringvinger/pink (rechts) zones
  • Roccat logo is nogal groot en opzichtig aanwezig
  • Wat groot en zwaar voor sommige gebruikers
  • Gewicht niet aanpasbaar
  • Forward/Backward voelen kwetsbaar aan en zijn net iets te beweeglijk

Zeror 11 maart 2020 Product gekocht

Roccat Kone AIMO Zwart

Muis heeft een goede vorm. Voelt stevig aan. Knoppen zitten op prima plekken en makkelijk bedienbaar. De Swarm software zorgt voor veel opties. Ik stoorde mij echter aan één ding heel erg en dat was het oppervlak dat veel te glad is waardoor hand steeds weggleed. Muis is retour gegaan.

Pluspunten

• Goede en stevig
  • LEd'jes zijn tof
  • Knoppen op prettige plekken

Minpunten

• Oppervlak veel te glad, hand glijd weg

BierfietsNL 4 februari 2020 Product gekocht

Roccat Kone AIMO Wit

Werkelijk een fantastische muis. Mooie vormgeving, fijne brede "clawgrip" en hoge accuracy. Plaatsing van de extra knoppen ook erg fijn. Voorheen met diverse muizen last gekregen van RSI, met deze muis is dit niet meer het geval. Voor mensen met een brede "claw grip" raad ik dit product absoluut aan!

Pluspunten

• Erg fijne, brede "claw grip"
  • Betrouwbaar
  • Accuraat

Minpunten

• Iewat stugge kabel

Jivebunny 14 december 2018 Product gekocht

Roccat Kone AIMO Zwart

Super fijne muis. Je moet wel van de vorm houden maar hij is lekker groot en ruim opgezet qua knoppenindeling. Prima voor mensen met gemiddeld iets grotere handen. In combinatie met het AIMO toetsenbord werkt de RGB ook nog eens samen. Kunnen kopen voor 50,- op black friday.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Plaatsing extra knoppen
  • Fijn muiswiel

Minpunten

• Beetje prijzig
  • Groot voor sommigen misschien

ThaMoor 7 december 2018 Product gekocht

Roccat Kone AIMO Wit

Als Roccat fanboy werk ik al jaren met de Kone xtd en heb ik blind de kone aimo gekocht als opvolger. Door een ongeluk heb ik bijna altijd pijn in mijn hand en langere tijd achter de pc kan vervelend zijn. Met deze muis geen centje pijn.

Pluspunten

• prachtig
  • goed in de hand
  • Hoge kwaliteit

Minpunten

• geen variabele gewichten

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Roccat Kone AIMO Grijs?