Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
JorrickvdBeld 24 oktober 2017 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Perfect prijs/kwaliteit verhouding! Goed geluid en goedkoop voor true wireless!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Geen bluetooth problemen
  • Draagcomfort

Minpunten

• Geen indicator lampje op het doosje, om te weten hoe vol de oplaadcase
  • Geen passende foam eartips beschikbaar

Maartje1234Newbie 9 november 2017 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Super mooie kleine oortjes en helemaal draadloos. Ik ben er erg blij mee, eindelijk niet meer dat gedoe met die draden in mijn ras. Ook blijven ze heel goed zitten. Eigenlijk geen opmerkingen, zal ze aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goede pasvorm/blijven zitten
  • Goed geluid
  • Mooi design
  • Handig op te laden in de case

Minpunten

• Geen slechte punten

RRRBNewbie 9 maart 2018 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Geluid loopt achter tijdens video en games waardoor het product alleen voor muziek is te gebruiken. Na 1 week werkte de knop op het rechteroortje niet meer en na 2 weken laadt het linkeroortje niet meer op in de bijbehorende case. Een keer of 15 gebruikt en kapot. Weggegooid geld.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Snel kapot
  • Vertraging bij video
  • Vertraging bij games

Jos KneppersNewbie 19 maart 2018

Rolfstone Nova (Zwart)

De Rolfstone Nova is perfect tijdens het uitvoeren van je favorite sport. In de sport school heb je geen las van omgevingsgeluiden wat ik zelf heel fijn vindt. Het geluid is goed, met een equalizer heb ik het wel aangepast diepere bass. Dit is een app die je kan downloaden.

Pluspunten

• Laadcase
  • functie knop
  • accu
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• klein lag in video

miekelaan1978 20 maart 2018 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Handige oordopjes, mijn eerste paar volledig draadloze oordopjes. Gekocht vanwege de irritante kabels tijdens het sporten in de sportschool en omdat deze goedkoper waren dan oordopjes van bekende merken. Een kleine gok die goed heeft uitgepakt, gewoon een goed product.

Pluspunten

• Kleine oordopjes
  • Pasvorm
  • Oplaadcase

Minpunten

• Kleine vertraging in audio
  • Afspeelduur mag iets langer

LesleyS95Newbie 24 april 2018 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Eerste ervaringen waren super goed, je krijgt waar voor je geld. Het geluid is prima en helder, helaas toch 1 defecte oordop na korte tijd. Binnen een dag hebben zij mij twee nieuwe oordoppen toegestuurd. Kort om gewoon super netjes opgelost door hun. Waar maak je dat nog mee;)

Pluspunten

• Past goed in oor
  • Accu gaat goed mee
  • Simpele bediening

Minpunten

• Geen indicatie lege oplaadcase

SampersandNewbie 11 juli 2018 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

I absolutely love the Rolfstone buddies. After owning and testing several earbuds and headphones for over 14 years from several A-brands like Sony, Sennheiser, Phillips, Audiotechnica, … I have finally found the ultimate audiobuddies that I take with me everywhere I go.

Pluspunten

• High quality
  • Great adaptable fit
  • Easy to use
  • Amazing sound quality
  • Case doubles as charger

Minpunten

• No volume button

WenselfNewbie 17 juli 2018 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Zeer snelle levering en een goede service bij rolfstone

Pluspunten

• Goed geluid
  • Zitten comfortabel
  • Laden snel op

Minpunten

• Vertraging geluid

micheldenhaag 12 september 2018 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Voor deze prijs mijns inziens het beste wat je op dit moment kunt kopen. Meeste BT oortjes hebben connectie issues (audio drops). Deze set doet gewoon wat beloofd. Op gemmiddeld audiovolume halen de oortjes de opgegeven accuduur. De audiovertraging kun je softwarematig oplossen met bijv VLC videoplayer.

Pluspunten

• bouwkwaliteit in orde
  • geluidskwaliteit bovengemiddeld
  • value for money
  • perfecte Nederlandse persoonlijke service bij problemen

Minpunten

• kleine audiovertraging (BT 4)
  • bellen met 1 oor (BT 4)

WimBarelds 20 oktober 2018 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Initieel zeer tevreden, maar na een half jaartje is het bijna onmogelijk om de oordoppen nog op te laden.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Prima geluid

Minpunten

• Blijft niet lang goed werken

ksmbNewbie 15 november 2018 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Prima product voor een goede prijs. Heel prettig dat er verbinding met mijn mobiel wordt gemaakt zodra je de oortjes uit de oplader haalt.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Pasvorm
  • Batterijduur
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Er wordt niet aangegeven wanneer de batterij vol is

PruisscherNewbie 11 maart 2019 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Geweldige ervaring met de service van rolfstone nova Met een zeer vriendelijke en hulpvaardige medewerker op de tel appGesproken over mijn oordopjes. De baterij was stuk gegaan, na dik een jaar Binnen een dag nadat ik ze had opgestuutd Direct nieuwe gekregen TOP SERVICE THANKS

Pluspunten

• 10
  • 10

Minpunten

• 9

Topeng 12 april 2019 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Mooie prijs- / kwaliteitsverhouding. Oplaadindicator van het laadstation/opbergdoosje ging niet meer aan, toen maar een email naar RolfStone's support gestuurd, en een paar dagen later vond ik een nieuwe opbergdoosje in mijn brievenbus. Prima service, maar daar kom je pas achter, als er "iets" aan de hand is.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Valt niet uit mijn oor

Minpunten

• Weet niet wat de levensduur is

Jordy_413 13 mei 2019 Product gekocht

Rolfstone Nova (Zwart)

Mooi uiterlijk, connectie is niet fantastisch maar goed genoeg en batterij is ruim voldoende. Edit: Het rechter oortje ging na 3 maanden kapot, Een appje gestuurd binnen 5 minuten antwoord en na een gesprek van 20 minuten had de volgende dag een nieuw paar oordopjes in huis. Kortom top service.

Pluspunten

• Bluetooth range
  • Uiterlijk
  • Batterij duur
  • Klantenservice

Minpunten

• Je kan niet zien hoe vol de batterij van de case nog is

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Rolfstone Nova (Zwart)?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech