Specificaties externe geheugenkaartlezer - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
almightyarjen 29 augustus 2021 Product gekocht

Sandisk Extreme Pro SD UHS-II USB-3.0-kaartlezer

Goed en degelijk product. Haalt snelheden tot ca. 260 MB/s van een UHS-II (V90)kaart naar een SSD. In tegenstelling tot wat @vanross stelt passen SD UHS-II kaarten wel degelijk, echter is het wat gefriemel om ze er goed in te krijgen.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Snel

Minpunten

• Een beetje gepriegel om de SD kaart erin te krijgen.

vanross 27 maart 2021 Product gekocht

Sandisk Extreme Pro SD UHS-II USB-3.0-kaartlezer

Ik heb deze kaartlezer gekocht voor mijn SD UHS2 kaartjes. Die blijken te breed om de lezer te kunnen gebruiken. Ook mijn UHS1 kaartjes passen er niet in; eveneens te breed. Ik heb ze gekocht bij Western Digital; ben in afwachting van hun reactie.

Pluspunten

• robuust

Minpunten

• SD kaartjes passen niet

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sandisk Extreme Pro SD UHS-II USB-3.0-kaartlezer?