Intel Core i7-8700 Tray

Specificaties 1151 socket • Hexa (6) core @ 3,2GHz-4,6GHz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Intel Coffee Lake - Meer cores, hogere prestaties

Coffee Lake, de desktopprocessors van Intel met onder meer de i7-8700K en i5-8600K, wordt op 14nm geproduceerd en hebben we nu alvast kunnen testen.

212 5 okt '17

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Snufje12345 2 augustus 2019 Product gekocht

Intel Core i7-8700 Boxed

Een heel krachtige processor voor een nette prijs. Kan alles aan en blijft best wel koel. Met deze cpu kan je niet echt de mist mee in gaan. Wel raad ik aan om de stock koeler niet te gebruiken maar het is toch handig om er bij te hebben.

Pluspunten

• Snelheid
  • Gaming prestaties
  • Blijft vrij koel
  • Waar voor je geld

Minpunten

• Koeler

Nightmare_038 18 april 2020 Product gekocht

Intel Core i7-8700 Boxed

Het is een sterke CPU die niet te warm word, het is wel aangeraden om een redelijke of goede koeler te hebben. De presentaties zijn ook zeer goed!

Pluspunten

• Presentaties
  • Temperatuur

Minpunten

• Overclock

lonegunner 30 mei 2018 Product gekocht

Intel Core i7-8700 Boxed

prima cpu 7800, wilde al langer nieuwe halen, maar toen deze met hypertrading uitkwam heb ik gelijk nieuw systeem gebouwd. Dat ik niet de K versie heb genomen is omdat nu ook een oc versie had de Core i7 980X en heb] 1 xoverclocked voor testen. verder prima cpu

Pluspunten

• niet duur
  • hypertrading
  • supersnel

Minpunten

• heb tot nu toe geen min punt gevonden

John Stopman 23 mei 2018 Product gekocht

Intel Core i7-8700 Boxed

Deze i7, die ik voor slechts 289,- heb weten aanschaffen, is 30W zuiniger dan de K-versie en bloedsnel.

Pluspunten

• supersnel: 6-cores, 12 threads
  • Een stuk goedkoper dan de i7's van eerdere generaties
  • Zuinig: 65W
  • Inclusief stock cooler

Minpunten

• NVT

TheDutchWesley 31 december 2017 Product gekocht

Intel Core i7-8700 Boxed

Blijft koel, ook op die 4,6Ghz (45*C) en bij bijv battlefield1 of gta v, tussen de 20-40% usage. Zeer tevreden mee, goed als je de stap van 100 euro weer te veel vindt naar de 8700K versie. Goed waar voor je geld (8700K vond ik net te duur)

Pluspunten

• Goed koel
  • Komt een stock cooler bij
  • 6 cores en 12 threads

Minpunten

• Niet zelf over te klokken
  • Nieuwe 370 chipset nodig voor mobo ondanks 1151 socket

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intel Core i7-8700 Tray?