Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Kolky 23 september 2017 Product gekocht

Garmin Vivoactive 3 RVS (Zwart)

Ik heb deze direct na de release gekocht, op basis van de goede ervaring met Garmin, de uitgebreide featureset, de concurrerende prijs en de eerste veelbelovende previews. Ik ben in geen enkele manier teleurgesteld.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Veel features
  • Garmin Connect geeft uitgebreide data
  • Batterijduur
  • Scherm always on

Minpunten

• Traploopmeter werkt niet vlekkeloos
  • Schermkwaliteit en backlight vallen mij ietwat tegen anno 2017

antonmolendijk 25 december 2017 Product gekocht

Garmin Vivoactive 3 RVS (Zwart)

sporthorloge met uitstraling, ik heb hem gekocht als vervanger voor de Samsung S3. De Samsung heb ik op proef gehad, die is retour gegaan vanwege gebrekkige samenwerking met iphone 7, niet waterdicht, niet te koppelen met strava. De hartslagmeting via pols gaat ook goed. Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • uitstraling
  • uitwisseling met andere apps
  • uitwisseling met Iphone
  • uitwisseling met Strava

Minpunten

• bedieningsgemak - menu structuur

chomsnl1 25 maart 2018 Product gekocht

Garmin Vivoactive 3 RVS (Zwart)

Mooi horloge, zit lekker, goed te bedienen, maar heeft wel wat tekortkomingen, niet een aanbeveling na vier maanden gebruik. De traploopfunctie werkt niet. Ik heb daarover geklaagd, kreeg een lang verhaal terug hoe die traploopfunctie werkt, maar dat lost het probleem niet op. Vandaag is ineens vanzelf het activiteitenmenu veranderd.

Pluspunten

• comfortabel
  • makkelijk te bedienen
  • veelzijdig
  • prima voor harlopers

Minpunten

• erg slechte gebruiksaanwijzing
  • trapfunctie werkt slecht
  • doet soms onverwachte dingen (menu ineens veranderd)
  • bij skiŽn binnen een dag batterij op

NavedaNewbie 4 december 2017 Product gekocht

Garmin Vivoactive 3 RVS (Zwart)

Mooie comfortabele smartwatch / sporthorloge maar met 313 euro wel aan de prijzige kant. Je zit vast aan het Garmin eco-systeem en dat kan niet met elke smartphone goed overweg. Het horloge kan niet goed zelfstandig worden gebruikt.

Pluspunten

• Accu gaat 5 dagen mee
  • Volledig rond scherm
  • Licht, draagt comfortabel
  • Klok staat altijd aan
  • Stappenteller is goed, hartslagmeter zeer behoorlijk
  • Prima gegevensschermen tijdens activiteit. De schermen zijn zelf in te delen.

Minpunten

• Gesloten Garmin eco-systeem
  • Synchroniseren met smartphone of PC lukt niet of niet altijd
  • technische support is matig. Zo werkt het support forum bijvoorbeeld niet.
  • De trappenteller zegt maar wat.
  • Zonder account in de Garmin cloud werkt GPS niet en kan je bijvoorbeeld de datum niet instellen.

jokke 21 oktober 2017 Product gekocht

Garmin Vivoactive 3 RVS (Zwart)

Ik ben hiervoor eigenaar geweest van een Moto 360 (1st gen) en een VivoActive HR. Dit horloge is qua looks een mooie stap voorwaarts ten opzichte van de HR, pluspunt is het tonen van het spotify nummer. Het horloge is een zeer geslaagde combinatie geworden van smartwatch, activitytracker en sporthorloge.

Pluspunten

• Lange accuduur, zonder sporten 6 a 7 dagen
  • Makkelijk te wisselen bandjes
  • Compatible met veel Ant+ sensoren
  • Smartwatch mogelijkheden (agenda, meldingen)
  • Automatische dagelijkse doelen
  • Stress indicator
  • Ondersteund veel sporten oa zwemmen en yoga
  • Hartslagmeter op de pols

Minpunten

• Traploopmeter werkt niet top

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Garmin Vivoactive 3 RVS (Zwart)?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield V Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8