Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 105 reacties

HTC brengt zijn nieuwste smartphone One (M8) vrijdag in Nederland uit. Wie hem vlak na de aankondiging vorige week heeft besteld, krijgt hem in veel gevallen vrijdag geleverd. De zilveren versie zou wel zijn uitgesteld, de gouden variant komt ook pas later uit.

Daarmee is alleen de grijze versie van de One (M8) vanaf vrijdag te krijgen. Webwinkels zouden ook de zilveren versie gaan leveren, maar die zou niet op tijd in Nederland zijn door een staking bij vliegtuigmaatschappij Lufthansa. Webwinkels laten aan klanten op GoT weten dat door de staking de zilveren versie en de T-Mobile-variant pas volgende week zullen komen.

Met de leveringen vrijdag komt de nieuwe One anderhalve week na de aankondiging uit. Het lukt maar weinig fabrikanten om de daadwerkelijke release zo snel na de aankondiging plaats te laten vinden; Apple doet het elk jaar met zijn iPhones en Google bracht de Nexus 5 op de dag van aankondiging uit.

De One (M8) heeft een 5"-lcd met een full-hd-resolutie en draait op een Qualcomm Snapdragon 801-processor. De behuizing van het toestel bestaat grotendeels uit metaal. HTC noemt het toestel One, maar voegt M8 in sommige gevallen toe om hem te onderscheiden van het M7-model van vorig jaar, die eveneens HTC One heette.

Update 13:58: HTC laat weten dat de zilveren versie vanaf zaterdag breed verkrijgbaar zal zijn en niet volgende week.

HTC One (M8)

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (105)

De laatste jaren alleen maar HTC's gehad, vanaf de Touch diamond (ofzoeits) Sensation XE naar de One X en daarna de One. Deze camera viel echt zo erg tegen dat ik een Nexus 5 heb gekocht. Nu zie ik in de specs dat dezelfde camera wordt gebruikt als bij de HTC One M7 EN zonder optische beeldstabilisatie, heel erg jammer.

Wel super goed dat ze hebben geluisterd en het micro-sd slot terug hebben gebracht en de speakers van de One waren al echt subliem, die van de HTC One M8 schijnen nog een stuk harder te gaan.
Ook het materiaal gebruik is echt ge-wel-dig van HTC.
Al met al een mooie telefoon maar die 'ultrapixel' camera weerlaat het me om er 1 aan te schaffen..
Ze zijn voor de Ultrapixel camera van fabrikant veranderd, dus op het eerste zicht zijn de specs hetzelfde, maar de vergelijkings test geven een ander beeld.
De telefoon ziet er echt fantastisch uit maar ik snap ondertussen niets meer van die prijzen.... 669 euro voor een telefoon. Het maakt niet uit hoe krachtig dat ding is maar gezien het feit dat de meeste telefoons binnen 2 jaar weer afgeschreven worden (abonnements duur) is het gewoon bizar dat je zoveel uit zou geven.
Helemaal mee eens! Het is gewoon niet te geloven dat de software zo zwaar is dat je een QuadCore nodig hebt om de boel een beetje draaiende te houden. 8)7
Software geschreven in Java script heeft ook ontzettend veel resources nodig, omdat er nog een interpreter tussen zit. Misschien een idee om een iPhone of Windows Phone te kopen. iOS Apps zijn namelijk native binaries, waar dus geen interpreter tussen zit. Hoe het bij Windows Phone zit weet ik niet. Daar heb ik geen ervaring mee als developer.
Een developer die niet het verschil weet tussen Java en Javascript? Java is geen interpreted taal, maar een JIT taal. C# (wat de meeste Windows Phone apps zullen gebruiken) is ook JIT.

Klopt wel dat iOS applicaties native binaries zijn, maar of een messaging app nou in Java of in C is geschreven zal je als eindgebruiker niet merken. Bij games misschien wel, maar die zijn bijna altijd native (wat op Android een verschrikkelijke rotzooi is, maar da's weer een ander verhaal).
C# is Microsoft's variant van Java, en heeft ook zijn wortels in C++. Net even wat nieuwer en beter, maar eigenlijk vooral anders.

.NET is de MS variant van J2EE, maar dan net wat anders: geen single language multiple platform, maar single platform multiple language. De overeenkomst is dat zowel J2EE als .NET bytecode uitvoeren, geen native CPU instructies.

De iOS apps zijn geschreven in Objective C. Dit is, net als C++, een implementatie van C met object orientatie eraan toegevoegd.

Apple heeft ervoor gekozen om Objective C niet naar een bytecode te compileren, maar naar native machinecode. Daardoor is de code compacter, en draait de code sneller. Het snelheidsverschil zul je met een chat- of mail app niet merken, maar de grotere footprint wel: een Android telefoon heeft altijd veel meer RAM geheugen nodig om soepel te kunnen draaien dan een iOS telefoon.
Alleen vind in de naamgeving wel een beetje vervarrend. Een script geschreven in Java is heel wat anders als een Javascript :? Maar je merkt als gebruiker wel verschil tussen Java en C#, WP loopt om mindere hardware veel soepeler.
Javascript begon als Mocha, en de bedoeling ten tijde van de naamsverandering is geweest om het als scripttaal voor Java te gebruiken.
Het punt dat ik wilde maken. De cpu moet nog werk verzetten voordat de JIT code uitgevoerd kan worden. Waardoor je zwaardere hardware nodig hebt.
Dat is helaas het nadeel van het grootste voordeel, daarom zijn er ook maar een hand vol toestellen met iOS, en een triljoen verschillende toestellen die Android/WP draaien :)

Elk voordeel heeft zijn nadeel, en visa versa :)
Valt wel mee qua CPU performance, maar qua geheugen wel wat meer ja. Dat is het grote nadeel van JIT. Grote voordeel ervan is dat Android applicaties op meerdere processorarchitecturen kunnen draaien, en niet opnieuw gecompileerd hoeven te worden (of meerdere keren als universal binary).
Je weet niet waar je over praat, dus doe het dan ook niet. Android apps zijn geen javascript.
Software geschreven in Java script heeft ook ontzettend veel resources nodig, omdat er nog een interpreter tussen zit. Misschien een idee om een iPhone of Windows Phone te kopen. iOS Apps zijn namelijk native binaries, waar dus geen interpreter tussen zit. Hoe het bij Windows Phone zit weet ik niet. Daar heb ik geen ervaring mee als developer.
Een developer die het verschil tussen Java en Javascript niet weet...

Een Android telefoon moet ongeveer dubbele specs hebben vergeleken met een iOS telefoon om hetzelfde te presteren. Dus tweemaal het geheugen en tweemaal de processorcapaciteit. Dalvik is een Java VM die geoptimaliseerd is voor langzame processoren en weinig geheugen.
Neem dan Windows Phone die ook met mindere hardware soepel draait O-)
Maar dan zijn de specs weer niet goed genoeg en moet er alsnog een quadcore in 8)7
Tot je een zware applicatie opent en deze vergelijkt met een android telefoon (met high-end hardware) en tot de conclusie komt dat dat toch wel sneller is. /ervaring
Volgens mij is Sense toch een van de lichtste schillen die je kan hebben bij Android. Ik heb zelf een HTC One S en ik vind Sense echt wel goed in elkaar steken. Daar hebben ze een stapje voor op Touchwizz wat veel zwaarder is(mijn vader heeft een Galaxy Tab 7).
wacht een maandje en dan heeft de telefoon al een heel andere prijs.. :P
Inderdaad! Ik ben altijd van de high-end 'nieuwste van het nieuwste' geweest. Maar sinds telefoons gerust 700 euro kosten (en ik wat minder te besteden heb) ben ik overstag. Mijn abbo loopt toevallig a.s. dinsdag af, en ik ga mooi voor een Note3 die je nu voor rond de § 450,00 op de kop kan tikken :) Waarvan de adviesprijs nog niet zo lang gelden § 749,00 bedroeg.

[Reactie gewijzigd door ElmarNieser op 4 april 2014 09:29]

Ik heb toevallig ook mijn contract verlengd en ben ook voor de note 3 gegaan, wat een beest van een machine zeg. Ik heb lang getwijfeld maar aan gezien ik de accu van mijn HTC Desire al 2 keer heb vervangen laat ik deze maar even aan mij voor bij gaan. Kwa designe vind ik HTC wel erg mooi.
De nexus 5 is toch een aardige duit goedkoper. En dat is toch eigenlijk ook wel een high end device. De moto x is ook een aardige telefoon, mid/high end range.

Deze telefoon daarentegen is erg prijzig, imho
Het is eigenlijk geen telefoon maar een computer op zakformaat.
Je kunt er mee bellen, internetten, mailen, bankieren, fotograferen, chatten, navigeren, muziek luisteren, filmpjes kijken, ermee sporten en je prestaties bijhouden, het is een agenda, to-do list, zaklamp, spelcomputer.

Best een koopje voor nog geen 700 Euro :-) (is ook nog eens een adviesprijs)
Datzelfde kan ook voor 300 euro. Dus dan is 700 euro plotseling geen koopje meer. Ik vind het ook een belachelijk hoge prijs als je ziet dat de Nexus lijn veel goedkoper is. Ok, die hoeven geen winst te maken, maar als je die vergelijking doortrekt maakt HTC dus enorm veel winst of hun productie is veel te duur.
Zelfde kan ook voor +-120 euro.Dan is 300 laat staan 700 ook geen koopje meer.
Na die twee jaar heeft het toestel een restwaarde van circa 50% van de huidige nieuwwaarde. Als je dus daadwerkelijk je toestel na twee jaar vervangt, kost het je effectief zo'n § 350 euro, dus zo'n § 15 per maand.

Als je het toestel over een half jaar koopt, is de prijs waarschijnlijk al gezakt naar een § 500 en kost het je relatief nog minder.

Na twee jaar kan een dergelijk toestel nog met gemak een flinke periode meekomen. Heck, zelfs een inmiddels drie jaar oude Galaxy S2 kan nog met gemak meekomen in het middensegment.
En hoe kom je dan aan die "restwaarde" van 350 Euro? Er is geen gek die mijn HTC one x voor 50% van de nieuwwaarde koopt.
IDD degene die een 2dehands toestel van 2 jaar oud koopt voor 50% van de nieuwwaarde moet zich laten nakijken. Geen garantie, 2 jaar lang intesief gebruikt dus batterij is veel minder geworden, etc etc etc
Omdat een OneX dan ook, zo bleek al vrij snel, een failure is. Mijn vrouw heeft er ook een en ik heb dikke spijt van dat ik destijds dat toestel gekocht heb. Een One (M7) daarentegen is wel een goed toestel en dus ook meer waardevast, net zo als de Galaxy Sx modellen.
Wat een onzin. In de pers werd de One X ook geroemd evenals de One M7. Ik bezit de One X zelf ook en het toestel bevalt prima. Je vergelijking gaat gewoon niet op. Ook voor een One M7 ga jij na 2 jaar echt geen 350 euro vangen. Als je de pricewatch bekijkt betaal je met nog een jaar te gaan, een paar tientjes meer voor een nieuwe. Als je dan denkt dat iemand een garantieloos toestel voor 350 gaat overnemen, mag jij mij vertellen wat jou onderhandelingsstrategie is.

Ik denk dat je blij mag zijn als je na twee jaar, een goede 200 euro vangt. Dan doe je het nog goed. De helft van de dan actuele laagst verkrijgbare waarde lijkt me realistischer.
Bij de One X heb je vooral dat het update beleid van HTC faalt en dat die generatie socs niet heel geweldig was. Maar de one verkoop je over een jaar ook echt niet meer voor 350 euro. Als je dat soort prijzen wilt vangen moet je een Apple hebben
Het upgrade beleid van nVidia faalt bedoelde je?
Als nVIdia geen drivers/support voor nieuwere androd versies wil/kan maken dan kan HTC geen upgrades maken, zo simple is het.

Zelfde met de S3 variant van de One S, geen support meer, dus geen nieuwe ROM ook niet voor de S4 versie die in NL uitkwam. Veel mensen kankeren zeuren over HTC's upgrade policy, zonder te beseffen dat HTC er niks aan kan doen in een aantal gevallen.

[Reactie gewijzigd door Clubbtraxx op 5 april 2014 14:50]

Bekijk HTC's geschiedenis maar eens. Als er bedrijf is dat niks aan updates doet is het HTC wel. En dan hebben we het nog niet eens over de communicatie er over.

PS: kankeren is geen synoniem voor zeuren, een beetje fatsoen graag
Ik loop al met HTC toestellen sinds ze nog Qtek heetten dus je hoeft mij niks wijs te maken. Altijd updates gehad en vaak nog best een aantal per toestel. Ja, er zijn af en toe beloftes niet of niet geheel nagekomen maar zoals ik al zei daar is ook een deel HTC niet voor te verwijten, maar de SoC leverancier en Googles validatie proces niet te vergeten.
Wat een onzin.
Ik heb de One (M7) EN de One X+ (de opgepoetste OneX) en mijn oude One X heb ik doorgegeven en diegene is er nog steeds erg blij mee. Ik weet niet wat jouw vrouw met dat ding doet om het zo af te kraken.
Zowel de OneX als de OneX+ voldoen prima en kunnen nog goed meekomen.
De One heeft dan weer het voordeel van de IR+boomsound en hij krijgt nog regelmatig updates maar de camera van de OneX(+) is gewoon fijner en die OneX is zeker ook geen failure.
Ik weet niet hoe je op dat idee komt want mijn ervaring met dat toestel is gewoon goed.
Overigens ligt mijn Galaxy S3 in de la, dat vind ik nu juist een minder toestel dus onze smaak verschilt toch echt.
Als je het toestel over een half jaar koopt, is de prijs waarschijnlijk al gezakt naar een § 500 en kost het je relatief nog minder.
Na 2 jaar is de prijs mogelijk zelfs gezakt naar 300 euro van deze nieuwe One M8 en dan is er niemand die er 350 euro voor een 2 jaar oude 2de hands telefoon betaald.

Koop je hem nu voor 669 euro dan moet je geluk hebben als ja na 2 jaar nog 200 euro voor krijgt op de 2de hands markt.
De S4 kostte na een jaar nog maar de helft van wat hij kostte bij release. De Note 3 gaat ook die richting op op het moment. Na 2 jaar zijn Android toestellen echt nog maar 100/150 euro waard.

Bij iPhones is dat anders omdat Apple de prijzen maar 1 keer per jaar verlaagd.
Tsja, dat was toch vroeger met pc's ook?

Als je een 8088, 286, 386, of 486 had was die binnen 2 jaar nog minder dan helft waard.

Er komt vast wel een tijd dat dit ook minder hard gaat, zoals nu met de gemiddelde pc.
Agreed. Voorheen Note 2 owner geweest. Verkocht en een goedkope Moto G gehaald. Ben er enorm blij mij, doet alles super en ik merk er niks van dat hij daadwerkelijk langzamer is. Het enige nadeel is de shit camera, maar voor (als ik de release prijsen vergelijk) ruim 400 euro minder heb ik dat er wel voor over.
De telefoon ziet er echt fantastisch uit maar ik snap ondertussen niets meer van die prijzen.... 669 euro voor een telefoon. Het maakt niet uit hoe krachtig dat ding is maar gezien het feit dat de meeste telefoons binnen 2 jaar weer afgeschreven worden (abonnements duur) is het gewoon bizar dat je zoveel uit zou geven.
De meeste consumenten kopen hun smartphone tegenwoordig los, dus die levensduur van 2 jaar klopt niet helemaal. Je kan het uiteraard net zo gek maken als je zelf wilt, er zijn ook mensen die elk jaar een nieuw toestel kopen. 699 euro is een prima (advies)prijs, de concurrentie is even duur.
Ja ik vind het zelf ook teveel geld. Ben onder andere daarom voor een nexus 5 gegaan. Dat heeft toch een iets vriendelijkere prijs.
Ja dat klopt, Maar je kan tegenwoordig wel langer doen met telefoons. Zo heb ik het 3,5 jaar uitgehouden met me iphone 4. Gewoon me abbo die naar 2 jaar afliep om laten zetten naar een goedkopere. Dus je hoeft je telefoon niet na 2 jaar af te schrijven tenzij je altijd het nieuwste van het nieuwste wilt hebben.
Beter duur dan niet te koop
Je kan het ook beter los kopen. En dan zo lang mogelijk gebruiken. Maar nee de hebzucht telt veel zwaarder mee dan wat je er voor betaald. Stel je voor dat je met een telefoon van 2 jaar oud gezien wordt.
Tja, ik gebruik mijn telefoon HEEL veel... Al zou ik hem na 2 jaar in de vuilnisbak gooien dan kost hij me nog geen 28 euro per maand. Voor iets wat ik zoveel gebruik en zoveel plezier aan beleef is dat voor mij niet veel geld.
Ik vind de aanschafprijs ook wel hoog, maar mensen kunnen ook vaak overdrijven en voor andere mensen beslissen waar ze hun geld aan willen uitgeven. Andere mensen geven veel meer geld uit aan een auto die ze niet nodig hebben (ofwel helemaal niet, ofwel hadden ze ook prima met een veel goedkopere auto van A naar B kunnen rijden), dat mogen ze toch ook zelf weten?

Zo, en nu ga ik de deur uit om zo hopelijk als de winkel open gaat meteen mijn One te scoren :P

[Reactie gewijzigd door Finraziel op 4 april 2014 09:00]

Klopt. Vroeger had ik geen auto en gaf ik meer geld uit aan een telefoon, omdat ik tijdens het reizen hier veel mee bezig was.
Nu heb ik een goede , duurdere wagen , en koop alleen nog maar goedkope smartphones want zovaak gebruik ik die niet meer.
Hier ben ik het in principe mee eens. Maar ik merk dat de meeste sim-only abonnementen niet veel gunstiger zijn dan de abonnementen waarbij je er direct een telefoon bij koopt. Het is bijvoorbeeld moeilijk om een sim only te vinden waarbij je niet in hoeft te leveren op internetsnelheid. Als je toch dat snelle internet wil, ben je vaak een dief van je eigen portemonnee als je er geen telefoon bij koopt. Dat is dan relatief een kleine meerprijs.
Klopt de sim onlys worden ook steeds maar duurder vooral bij de grote providers. Maar je hebt ook virtuele providers die wat minder bekend zijn en bijna net zo goed want ze zitten op het zelfde netwerk van 1 van de 3 grote providers. Om een voorbeeld te geven kan je naar youfone en simyo kijken is kpn netwerk en leuke prijzen. Voorwaarden wel goed lezen.
Mark Moons (CEO HTC Benelux) twitterde net al een knalaanbieding (alleen vandaag en morgen geldig): https://twitter.com/markmoons/status/451971263486234624

[Reactie gewijzigd door robertwebbe op 4 april 2014 09:24]

Misschien moeten ze hem dan ook eens online zetten ofzo:
https://www.vodafone.nl/htc-one/

Je mag bellen, maar verder nul info.
Volgens mij is het een winkel actie.
Klopt. Op Twitter meldt Mark Moons het volgende.

"@markmoons: De Vodafone aanbieding is in de winkels. Ik weet dat je online niets terug kan vinden, maar het is echt waar."

Daarna gaat hij nog in discussie met de Vodafone webcare, die zullen het straks wel aankondigen.
Ik vind die aanbieding wel meevallen, het is "maar" 1GB en 300 minuten voor 45 euro per maand. Diezelfde bundels heb ik bij T-Mobile en daar betaal ik maar 38 euro per maand met een gratis toestel!
Ik ben gemiddeld 50 euro per maand kwijt maar heb dan wel elk jaar een nieuwe telefoon, en veel meer data :)

Ik ga er dan ook van uit dat die 45 voor 2 jaar is, en dan vind ik het wel duur (1080 euro) voor maar 1 telefoon per jaar...

[Reactie gewijzigd door watercoolertje op 4 april 2014 12:07]

Mooie telefoon. Alleen jammer dat de camera tegenvalt.

[Reactie gewijzigd door markiebiboy op 4 april 2014 10:39]

Nou die valt dus niet tegen.
Werkt zelfs erg goed.
Heb je een m8 zelf dan?
Ik wel en de kritiek is nogal overtrokken.
Ik vroeg me af of er daadwerkelijk geen fm radio opzit. dit had ik namelijk ergens gelezen en wou t wel weten
Klopt inderdaad, die is weggelaten. Net als optische stabilisatie van de camera. Verder alleen verbeteringen eigenlijk, op die 2 punten na.
Klopt, zit er niet in
Fm radio zit wel in.
Misschien is die terug gezet na de synchronisatie met mijn google-htc backup van de M7, maar hij zit er wel in.

[Reactie gewijzigd door hija31 op 6 april 2014 12:31]

Mooi toestel. Ik hoop dat HTC hiermee weer vooruitgang zal boeken na jaren slechte verkoop. Jammer van de staking voor de mensen die een zilveren hebben besteld.
Op zich weer een heel mooi toestel (de eerste One is ook heel mooi) maar die naam snap ik echt niet. One (m8)?!?

Zag hem gister ook tijdens de voetbal veelvuldig voorbij komen op de reclameborden en die naam is gewoon niet OK. Veel te nerdy. Hoewel het een top model is dat vooral techneuten aan moet spreken, is het ook wel handig als de naam bij het grote publiek blijft hangen.
Inderdaad, waarom niet gewoon HTC One (2014) ter verduidelijking, net als bij de Nexus 7 (2012) en (2013.

Ik snap dat ze de One lijn willen doorzetten, maar de One (M8) klinkt gewoon totaal niet.
Idd net of je maar 1 vriend hebt, je telefoon.
Zoals in het artikel staat in de m8 toevoeging om verwarring te voorkomen, omdat zijn voorgangen ook de One heette, alleen die had m7 als toevoeging. Lijkt er dus op dat ze hebben gepland om hier een langere lijn van te maken ;)
Met de leveringen vrijdag komt de nieuwe One anderhalve week na de aankondiging uit. Het lukt maar weinig fabrikanten om de daadwerkelijke release zo snel na de aankondiging plaats te laten vinden
Alsof dat een prestatie is. Het is toch gewoon een keuze van hoeveel dagen voor de release de aankondiging gedaan wordt? Als ze gewild hadden, hadden ze hem vandaag pas aangekondigd. Dan hadden ze kunnen zeggen: released op dezelfde dag als de aankondiging, nieuw wereldrecord! oneoneone 8)7

Een of andere marketing-expert zal wel uitgevogeld hebben dat anderhalve week de optimale tijd tussen aankondiging en release is, zodanig dat potentiŽle klanten zich al gaan verheugen (en kunnen gaan sparen?), maar net niet ongeduldig worden.
Nee, zo werkt t niet. Het is een complex verhaal waar levertijden, productie tijden en marketing beloftes elkaar allemaal in de weg staan.
Ik vind het zo jammer van de 4 Ultra pixels camera. Want dat is nou net wat ik ook erg belangrijk vind bij een mobiel.
Vraag me af waarom ze bij HTC niet nog even kritisch hebben gekeken naar de uitwerking van de camera. Met een goeie 16 MP module kom je al een heel groot stuk verder.
De bouw kwaliteit van de HTC vond ik altijd een + punt tegenover de rest van de fabrikanten,Samsung om een te noemen.
Mooie aluminium uni body,daar kan geen Samsung toestel tegen op.
De HTC One serie vind ik de enige Android phone die de bouwkwaliteit van de iPhone's evenaard en zeker een heel stuk mooier dan de nieuwe Galaxy S5. Qua hardware is het allemaal erg fijn maar het verschil zit hem toch wel in de erg gelikte unibody.
Het oog wil ook wat!
Ben het met je eens, die 4 megapixel camera is niet handig van HTC in zo'n topmodel. Heb zelf de m7 en vindt de foto's trouwens uitstekend.
Ga vandaag de zilveren versie ophalen (Vodafone) ivm verlenging abbo per 1 april.
Echter in NL alleen in 16 Gb uitvoering te verkrijgen.

[Reactie gewijzigd door snah001 op 4 april 2014 09:33]

dat is niet erg want er kan een 128GB SD kaartje in.
HTC ONE "huge bezel" edition
Dat is voor mij ook een afknapper. Dat had er al lang uitgefaseerd moeten zijn. Een cleane look is een look van het heden en de toekomst. Zo veel mogelijk screen estate, ik geloof dat niemand het daar mee oneens kan zijn.
inderaad , grootste minpunt zijn bezels,
alhoewel ik net even in de telefoonwinkel ben gaan kijken en het viel mij op dat de bezels wl een stukje smaller zijn vergeleken met de m7
En vandaag word bekend via naar het One evenement mogen :)
Is gisteren al bekend geworden. Lees het HTC One M8 topic maar eens!
'opend als een speer zijn mailbox om vervolgens teleurgesteld te worden' :(
Hier ook. Had hem bij gsmeasy.nl besteld. Vandaag een mail gekregen

Geachte klant,

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande producten op dit moment helaas niet voorradig zijn. Wanneer wij deze producten geleverd krijgen zullen wij deze zo snel mogelijk naar u verzenden. Onze excuses voor de vertraging en wij danken u bij voorbaat voor uw geduld.

De volgende producten worden nog nageleverd wanneer deze voorradig zijn:
- HTC One M8 Grey
Mochten er wijzigingen optreden in de status van uw bestelling, dan zullen wij u hierover per mail en via www.gsmeasy.nl/orderstatus berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om altijd uw ordernummer 123456789 te vermelden wanneer u contact met ons opneemt.


Vraag ik me toch af of ze van tevoren weten dat ze niet op tijd gaan leveren en alleen maar klanten binnen slepen. Je zit toch vast. Want het abonnement hebben ze wel meteen geregeld en annuleren duurt 2 weken.

EDIT:

Na de vorige mail toch nog een verzendbevestiging gehad. Morgen komt hij binnen.

[Reactie gewijzigd door dopert3 op 4 april 2014 20:34]

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True