Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: Riva 3D

Riva 3D heeft een interview gepost met Chris Donahue, die de developer relations van nVidia verzorgt. Uiteraard in dit interview weer wat gebabbel over de GeForce 256:

RIVA3D: Can you give us an example of before and after polygon rates ( i.e., a 3D object in a game before being tweaked for GeForce vs that same 3D model after tweaking)?

Chris: Sure - In Shadowman the main characters (Shadowman, Mike Leroi and Nettie) have gone from about 750 polys to over 2000 polys. The larger creatures in Experience went from about 300 polys to over 4000 polys - it makes a HUGE difference. Some of the creatures in Evolva are upwards of 6500 polys and they look incredible.

Lees meer over

Gerelateerde content

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True