Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

The Division 2 krijgt hoogstwaarschijnlijk een open bèta

The Division 2 krijgt hoogstwaarschijnlijk op redelijk korte termijn een open bèta, waarbij iedereen die geïnteresseerd is kennis kan maken met Ubisofts nieuwe game. Een presentator die tijdens een livestream van de gesloten bèta vragen beantwoordde, liet zich dat ontvallen.

Ubisoft heeft officieel nog geen open bèta aangekondigd, maar een presentator zei tijdens een livestream van The Division 2 dat voor een bepaalde bug in de game 'een oplossing komt in de open bèta, want het is vervelend'.

Wanneer de open bèta zal plaatsvinden is nog onbekend, maar aangezien de game op 15 maart uitkomt, ligt het voor de hand dat de periode waarin iedereen met The Division 2 kan kennismaken ergens eind deze maand of begin maart volgt.

Inmiddels is de gesloten bèta van The Division 2 voorbij. Die vond plaats van afgelopen donderdag tot en met zondag. Alleen mensen die het spel hebben vooruitbesteld of een aantal spelers die zich hadden geregistreerd krijgen toegang tot de gesloten bèta.

The Division 2 komt net als zijn voorganger uit voor Windows, Xbox One en PlayStation 4 en de Zweedse ontwikkelaar maakt wederom gebruik van dezelfde Snowdrop Engine. Tweakers schreef onlangs een preview van de nieuwe shooter van Ubisoft.

The Division 2

Door Joris Jansen

Nieuwsredacteur

11-02-2019 • 17:24

76 Linkedin Google+

Reacties (76)

Wijzig sortering
Ik heb de private beta gespeeld en moet zeggen dat het gewoon hetzelfde als the Division 1 is. Ziet er hetzelfde uit en voelt hetzelfde aan 1 op 1 kopie in mijn ogen. Het is leuk dat het een nieuwe setting heeft maar zou eigenlijk een DLC van 20-30 euro moeten zijn en niet de volle mep wat ze nu proberen.

Ik zou zeggen wacht even af en pik het spel op uit de sale bak over een paar maanden of als het in de humblebundle verschijnt.
Mee eens.

Ik heb Division 1 veel gespeeld en ben op een gegeven moment gestopt omdat het een herhalende grind werd voor betere Gear. En nieuwe content bestond Voornamelijk uit 1 nieuwe missie die je dan 100x mocht doen om steeds maar op iets betere Gear te hopen. Darkzone was dan wel grappig op de cheaters na.

Ik vond de sfeer en setting van 1 heel goed, maar het was mij ook duidelijk dat ze er een veel betere game van hadden kunnen maken destijds, het voelde alsof ze heel veel tijd aan de omgeving en details hadden gestoken, maar het verhaal en de kwaliteit van de missies bleven wat achterwege en uiteindelijk werd het een grind voor gear. Alsof er een management team op een gegeven moment de ontwikkeling heeft afgekapt 'nu moeten we het gewoon uitbrengen'.

Division 2 borduurt hier helaas op voort met, zo het lijkt, nog minder verhaal en inhoud. Zo waren (mini-eind)bazen totaal niet boeiend, iets wat in deel 1 nog wel grappig was en zijn veel missies erg generiek, net als de karakters die je tegenkomt. Knip en plakwerk. Dan is, in mijn persoonlijke mening, de setting en omgeving ook nog een stuk minder interessant. En ik kwam in de darkzone al spelers tegen die 100x betere spullen hadden dan ik en mij met 1 schot dood konden schieten.

Het is dan wel een beta, maar een beta is tegenwoordig meer een demo. Van een tweede deel verwacht je toch wel meer en dit lijkt minder te bieden dan deel 1. Ja, een drone, bestuurbare auto en andere troep. Meer van hetzelfde met kleine aanpassingen, veel te kleine aanpassingen als je het mij vraagt. Deze wereld verdient zoveel meer, want het kan zoveel meer zijn.

-knip-
Admin-edit:Opmerkingen over moderaties horen thuis in Frontpagemoderatie.

[Reactie gewijzigd door Bor op 14 februari 2019 09:10]

Meer van hetzelfde met kleine aanpassingen, veel te kleine aanpassingen als je het mij vraagt. Deze wereld verdient zoveel meer, want het kan zoveel meer zijn.
Als niet TD1 speler ben ik dan toch benieuwd; kun je wat voorbeelden geven?

Ik heb de private beta gespeeld en moet zeggen dat ik vond dat de game behoorlijk feature complete aanvoelde op de bugs na dan.
Een verhaallijn. Überhaupt zit er bijna geen in en daar leent het zich wel goed voor. Division 1 begon heel sterk met het virus verhaal, miljoenen doden etc etc, maar uiteindelijk werd daar amper wat mee gedaan. Ja, je moet de boel een beetje opbouwen, maar daarbij kun je niet echt van een (sterke) verhaallijn spreken.

Band opbouwen met je karakter, je karakter praat niet, is slechts een lopend poppetje, totaal nietszeggend en inwisselbaar.

Veel meer verschillende vijanden, meer detail en aandacht voor vijanden en veel sterkere karakters voor vijanden. Nu zijn het gewoon targets.

Missies boeien niet en zijn allemaal vrijwel gelijk, ook hier mist een verhaal waardoor het snel een grind word. Missies afwerken, maar echt leuk is het niet (na een paar keer hetzelfde).

Voornamelijk mis ik een ziel in het spel. Division 1 had veel karakter vanwege de atmosfeer, virus, bodybags overal, grimmig, het had veel spannende momenten. Uiteindelijk hebben ze daar niet veel mee gedaan. Ik heb altijd het gevoel gehad dat het wel de bedoeling was, maar het voelde alsof missies etc snel geïmplementeerd waren op het eind en wat afgeraffeld om het maar op tijd af te maken.

Als je hem niet gespeeld hebt is het wel een aanrader voor de paar euro die hij nu kost trouwens.
Tijdens de beta is aangegeven dat het niet de volledige game is, ook sommige skills en items waren uitgeschakeld. Ik ga er daarom vanuit dat de beta vooral bedoeld is om te laten zien wat je zoal kan. Dat betekend dus ook niet dat een single player / verhaal lijn / story mode absent is.

Het is een voorproefje van de game, niet een demonstratie van de gehele game.

[Reactie gewijzigd door CH4OS op 11 februari 2019 21:55]

Het is een demonstratie van de gehele game, waarbij je van alle delen van de game bepaalde elementen niet kan gebruiken, maar sommige wel volledig. De perks zijn bijvoorbeeld volledig te gebruiken, Darkzone is ook te zien. Het is alleen een beperkt speelgebied en er is zelfs een end game missie te zien.

Zo was het ook al bij The Division 1. De beta was wel een voorproefje van deel 1. Als je tijdens de volledige game in dezelfde boundaries blijft die ze opgezet hebben voor de beta, is dit een exacte kopie van wat je kan verwachten. Missies, side missies, events, alleen dan met hopelijk minder bugs.
Het is een demonstratie van de gehele game...
Nee, dat is het dus niet. Gedurende de beta's is er altijd een opmerking dat het niet de volledige game is en dat zaken onderhevig aan wijzigingen kunnen zijn. Het is al jaren niet meer zo dat een demo (of beta, hoe je het noemen wilt) een representatie is van de gehele game. Vroeger, toen er nog wel demo's waren, had je ook niet de volledige game tot je beschikking. Ook daar waren bepaalde levels gewoon locked of bepaalde skills of andere features.
Zo was het ook al bij The Division 1. De beta was wel een voorproefje van deel 1.
Precies, meer dan dat is het niet, maar de gehele game wordt er niet gedemonstreerd natuurlijk. Dan zou het geen zin hebben om de game te koop aan te bieden.
Als je tijdens de volledige game in dezelfde boundaries blijft die ze opgezet hebben voor de beta, is dit een exacte kopie van wat je kan verwachten. Missies, side missies, events, alleen dan met hopelijk minder bugs.
Bij de volledige game heb je dus veel meer mogelijkheden, levels en kun je uiteraard door de hele map lopen, wat nu tijdens de beta / demo ook niet kon.
Ik begrijp wat je zegt, maar jij mij niet. Het is uiteraard niet de gehele game, er zijn limieten aangebracht. Maar als je een enkele missie doet of je roamt door het gedeelte waar je toegang tot hebt of zelfs de dark zone ingaat is dit wel precies dezelfde ervaring als wanneer je dit zou doen in de uiteindelijke game. Natuurlijk zijn er maar een paar missies en gebieden en ben je beperkt in de levels maar wapens en perks en crafting en bases etc waren totaal niet beperkt. Heb je de beta zelf wel gespeeld vraag ik me af?

Daarnaast sla je voor het gemak de rest van de zin/alinea over waarin ik duidelijk maak dat er wel beperkingen
Ik heb de beta gespeeld inderdaad. :)
Ik kan me niet voorstellen dat ze niet hun uiterste best doen om het voorproefje van de game zo goed mogelijk uit de verf te laten komen. Dit is het visitekaartje. En ja, dat het niet de volledige game is snapt iedereen, ik geef ook duidelijk aan dat het een beta betreft. Ik verwacht dat het een heel goed beeld schetst van wat je kunt verwachten, zeker aangezien de hoeveelheid content die al in de beta zat. Ik verwacht zelf dan ook niet veel veranderingen in de volledige game, alleen vooral meer content.
vroeger was dat inderdaad het geval en wat een beta een voorproefje, naar mijn idee gebruiken ze closed betas tegenwoordig om de hype op gang te brengen en is het meer een teaser. Enkel skills die in 1 (op de drone na) ook waren waren nu beschikbaar (al zijn ze nu iets getweaked) maar juist de nieuwe skills (hive, chem launcher ect. ect.) kon je in de beta niet gebruiken.

Ook grafisch vond ik de game (op de PC althans) flink vooruit gegaan en heb ik af en toe echt ff stil gestaan om van het uitzich te genieten.

In de Darkzone is nu ook veel meer te doen en kwam ik elke keer weer nieuwe routes tegen en kon je nu in veel meer gebouwen.
Gezien de delta 03 error in de eerste twee dagen en het dismantlen van de gear wat ruk ging met de tab toets, wordt er anno 2019 echt het absolute minimum gedaan om 'iets presenteerbaars' te hebben, omdat klanten toch wel de game kopen en pre-orderen.
Een feature zegt toch niet per se wat over de totale content? :?

Een feature is voor mij in elk geval bijvoorbeeld de skills die je kan unlocken, zoals de turret, de drone en de mijn, die features voelden voor mij als af. Maar dat hoeft dus niets te zeggen over de content, zoals de maps en zeker niet over de multi- en / of singleplayer.

Ik vind het dan erg jammer dat je als eerste alinea meent te moeten reageren met een op de man spelende sneer.

[Reactie gewijzigd door CH4OS op 11 februari 2019 23:16]

ik ben division 1 nu nog aan het spelen. het begin vond ik erg goed en daarna vond ik het verhaal en de missies inderdaad een stuk minder diepgaand en boeiend en telkens hetzelfde soort missies die je moet doen per map. voor de verhaal missies zijn er wel mooie omgevingen gemaakt. naja de stad zou wel wat meer variatie kunnen hebben, heel veel dichte deuren, open wereld jaja. nooit iemand achter een deur die je kunt openen met een shotgun of in een kamer waar je rond scharrelt. zou een goed spel zijn voor een mod communitie zoals bij fallout.bij division 2 wel leuk dat je nu meer doet voor een mensen communitie
Klopt, nu je dit zo zegt herinner ik mij dat ook, heel veel stad, weinig tot geen gebouwen waar je in kon. Ook praktisch geen interactie met karakters. Toch lang gespeeld omdat het preference drift systeem (steeds maar betere loot willen) gewoon verslavend werkt haast. En de game is best een lange tijd tof, alleen Division 2 lijkt gewoon verder gegaan waar 1 stopte, waar het juist een nieuwe impuls nodig heeft, naar mijn mening.
opvallend dat je aangeeft dat er in 1 geen of weinig verhaal zou zitten. Als je al die hologrammen bekijkt en al die telefoontje die je in het spel kan vinden kom je erachter hoe t verhaal in elkaar zit en geeft dat een totaal ander beeld.

Ook in de beta van 2 heb ik een aantal van die telefoontjes en hologrammen ontdekt die verder gaan waar 1 is gestopt. Zo is die viroloog die in 1 werd ontvoerd weer terug en vond ik in een restaurant een gesprek tussen 2 (nog) onbekende personen die bezig waren een groep mercenaries samen te stellen.

Naar mijn idee kun je dan ook het verhaal gedeelte het beste alleen of met max. 1 persoon erbij spelen om beter in het verhaal te komen dan met 4 man door alle missies heen rushen.

Ik heb me dan ook kostelijk vermaakt met de demo en vond de sfeer even wennen (minder grimmig, minder benauwend gevoel dan in 1) maar vond DC een leuke verfrissende setting.

Je hebt wel een punt dat doordat je karakter niet praat een band opbouwen wat lastig is en had had geholpen als ze een aantal dialogen hadden toegevoegd ipv enkel luisteren.
Eens. Zelfs sommige dialogen van vijanden zijn hetzelfde. Ik geef het besneeuwde New York nog een grote voorkeur boven een zonnig Washington. Het lijkt wel een soort Last of Us setting, maar dan met veel te veel rommel op de map.
Ik ben het grotendeels met je eens. Echter hou ik toch nog wat meer een slag om de arm dan je zelf doet. Met name in de preview van Tweakers wordt er aangegeven dat de missies toch uitdagender en afwisselender zijn dan ze zelf vooraf gedacht hadden. Daar hou ik me maar aan vast dan.

Verder ben ik het wel volledig met je eens dat Ubisoft veel meer met het ''concept'' had kunnen doen. Ze zijn in mijn ogen een kei in het bouwen van open werelden, maar een goed en niet repetitief verhaal vertellen kunnen ze maar middelmatig. Daarbij lopen ze echt achter met facial animations en überhaupt bewegen van de personages. Ik erger me daardoor mateloos aan de toch al weinige cutscenes.

Aan de andere kant snap ik ook wel hoe het kan. Een verhaal vertellen in een grote open wereld is niet makkelijk. Je komt dan al in de grootte van Red dead redemption producties. Dat kan Ubisoft niet betalen ben ik bang.
Ja, ik snap die preview van Tweakers niet echt, omdat ze ook de beta content hebben gespeeld. Ik vraag me af of Tweakers meer heeft gespeeld dan tijdens de beta kon, end Game kon je namelijk ook spelen. Ik begrijp dan, ook na het lezen van de preview, niet waarom ze 'positief verrast' zijn. In mijn ogen is er namelijk amper wat veranderd. Ik zie het zelf niet in ieder geval.

Wat betreft verhaallijn, in mijn ogen hoeft meer intense beleving en verhaal niet super ingewikkeld te zijn als je missies hebt die er toe doen, een karakter hebt waar je een band mee kan opbouwen en de karakters er omheen+ vijanden. Telefoon gesprekken die ik vond zijn niet boeiend genoeg en worden verstoord als er in de buurt word geschoten, je kunt ze vast terug luisteren, maar toch. Daar had meer werk van gemaakt kunnen worden. Ik hoop van harte dat ik ongelijk heb :)
Als iets goed is, dan moet het niet verandert worden. Als je het spel op de kop gooit is het geen division meer.
Noem het dan ook geen Division 2 maar breng het uit als DLC. Dit is de tweede iteratie van een product, daarbij verwacht men toch wel enige vorm van innovatie.
Ik heb deel 1 redelijk veel gespeeld en ben van plan deel 2 te kopen. Als dit een dlc was geweest had ik em niet gekocht want ik heb alle tussenliggende dlc’s overgeslagen en dus zou ik mis progressie missen.
Edit:typo

[Reactie gewijzigd door thijssie83 op 11 februari 2019 19:47]

Die DLC's waren juist de moeite waard! Met name Survival. Dat heb ik echt helemaal kapotgespeeld.
Sjit, dat is balen om te horen! DLC met goede content duurde te lang dus ik was alweer in Destiny te vinden tegen die tijd.
Hopelijk deze keer ook weer goede expansions
Division1 DLC was nu in de aanbieding voor 4 euro voor alle 3 de pakketten, misschien nu nog.
Ik zou ze inderdaad toch nog even kopen! Ze worden nog volop gespeeld.
Dat is ook wat ik doe. Heb ik gedaan met Div1 en zal ik nu ook doen met Div2. Kunnen ze mooi de bugs er een beetje uit strijken.
Sluit me volledig bij aan, sla m dan voorlopig ook over. Ligt ie ergens voor ~20 of als dlc voor td1. Maar voelt mij als kopie naar andere map
Ik heb de private beta gespeeld en moet zeggen dat het gewoon hetzelfde als the Division 1 is. Ziet er hetzelfde uit en voelt hetzelfde aan 1 op 1 kopie in mijn ogen.
Wat zijn naast de nieuwe setting/map de overige verschillen/verbeteringen? Geen nieuwe enemies, wapens, skins, equipement, etc.?
Deze youtuber geeft een mooie samenvatting van de huidige staat

https://youtu.be/7P-7uZ24Zb4
Precies mijn gevoel over dit spel. Ik heb de beta een paar uur gespeeld en toen verveelde ik me eigenlijk al. Het is namelijk precies alsof je gewoon the Division 1 aan het spelen bent en die heb ik al bijna 100 uur gespeeld dus daar was ik redelijk op uitgekeken. The Division 2 is eigenlijk de story DLC die The Division 1 had moeten krijgen :)
Gelijk aan de vorige game toch? Alles maar helemaal stil houden over beta's en alleen duidelijk maken dat pre-orders toegang geven om vervolgens nog een open beta erachteraan te doen. Zijn meer games die dat doen zo.
Gelijk aan de vorige game toch? Alles maar helemaal stil houden over beta's en alleen duidelijk maken dat pre-orders toegang geven om vervolgens nog een open beta erachteraan te doen. Zijn meer games die dat doen zo.
AngryJoeShow heeft niet veel positief te zeggen over The Division 2, en vind het meer een The Division 1 DLC.

https://www.youtube.com/watch?v=ueCiHnQPD84
Is dat ook niet zijn hele stick? Zijn naam geeft dat al weg...

Verder is het helemaal geen DLC. Alleen al de spelwereld zelf kun je onmogelijk DLC noemen. Joe is volgens mij nog nooit naar Washington geweest. Qua gameplay is er ook voldoende veranderd om er weer een frisse wind aan te geven. Anders kun je elke shooter sequel wel een DLC noemen. COD is ook al jaren DLC na DLC. Pfff

[Reactie gewijzigd door Martinspire op 11 februari 2019 19:13]

Nee, dat is niet zijn shtick. Ik vind zijn reviews vaak eerlijk. Naar mijn mening hemelt hij games niet onterecht op en kraakt hij ze niet onterecht af. Het blijft natuurlijk een mening en ik zie dingen soms ook anders. Het angry gedeelte komt om de hoek bij objectief slechte games of twijfelachtige praktijken (MXs e.d.). Wellicht ben je in de war met Ben "Yahtzee" Croshaw, van de Zero Punctuation review serie?
Nee dat is niet zijn hele stick, en zijn naam geeft dat al helemaal niet weg, zo als Kwistnix al zij is hij heel eerlijk in zijn reviews, en ook dat hij veel uren steekt in de games die hij review, maak niet uit of hij slecht is of niet, en hij doet het meestal met 3 andere personen, en die zijden het zelfde, dat The Division 2 Beta niet veel aan was.

Hij was ook echt niet tevreden over Battlefield 5, en hij is een enorme fan van de Battlefield spellen, dus nee hij is eerlijk, en ja natuurlijk gaat het om hun smaak maar dat blijft zo, maar met Battlefield 5 ging het niet om smaak maar om feiten.

https://www.youtube.com/watch?v=5ZFsTJj4X54&t=2546s

[Reactie gewijzigd door AmigaWolf op 12 februari 2019 00:44]

Ik vermaak me prima met BFV en heb nergens last van. Op internet kom ik reviews tegen waarin wordt geclaimd dat het nog zeker tot een half jaar na de release duurt voordat de game speelbaar zal zijn.

Mijn ervaring is dan ook dat er extra wordt stilgestaan bij de negatieve punten in reviews. Het benoemen van deze punten is zeker terecht, maar de balans tussen voor- en nadelen is vaak ver te zoeken, waardoor het al snel een hele andere indruk achter laat. Maarja, kritiek levert nou eenmaal meer views op.
Niet bij AngryJoeShow, daar gaat het puur om hoe de spel is, en de spel was slecht toen hij net uit kwam, waarvan de helft het niet deed omdat de spel eigenlijk nog niet af was, en dus later kwam, en het gaat bij hem en eigenlijk bijna iedereen of de spel in orde en klaar is bij release, en niet pas weken of maanden later.

[Reactie gewijzigd door AmigaWolf op 12 februari 2019 14:19]

Ik ben het ook wel met hem eens. Na een uur of tien in de beta doorgebracht te hebben, heb ik mooi Division 1 weer aangeslingerd.
Ja precies, op de AngryJoeShow zijn ze eerlijk, en natuurlijk gaat het om hun smaak maar dat blijft zo.
Zoals ook in het artikel vermeld is, kon je je ook aanmelden voor de private beta. Heb ik eveneens gedaan en kon hem spelen zonder pre-order. Als deelnemer aan de beta mocht je zelfs tot 3 vrienden uitnodigen om die vervolgens mee te laten spelen, eveneens zonder pre-order.

Verder was ik best tevreden over de gameplay en dergelijke, maar er zaten wel onnodig veel bugs/glitches in. Dus ik hoop dat er een behoorlijk aantal opgelost zijn als er inderdaad een open beta komt.
Ja klopt, maar ze waren vrij onduidelijk hoeveel spots er waren en of je uberhaupt een code kreeg. Uiteindelijk heeft volgens mij iedereen hem wel gekregen, waardoor pre-orders ook niet nodig bleken.
Tja, duidelijkheid krijg je nooit met zoiets, dus ga er altijd maar vanuit dat je mogelijk een key of invite krijgt om mee te doen; dan kan het niet tegenvallen als je uitgeloot wordt en enkel meevallen als je ingeloot wordt. :)

De optie voor zekerheid biedt men overigens wel, namelijk een pre-order, die je immers ook altijd nog kan annuleren als je het niets vind en zij niets geleverd hebben.

[Reactie gewijzigd door CH4OS op 11 februari 2019 19:03]

Helaas, ik en vrienden van me hebben ons wel ingeschreven maar niks ontvangen ☹️
Zover ik weet had ik mij niet aangemeld en kreeg wel een mailtje met een invite voor de beta.
Ik heb de game niet gepre-ordered maar wel toegang aangevraagd tot de gesloten beta. Je moet een beetje betrokken zijn met het nieuws dat ze uitgeven en dan kun je je inschrijven voor de gesloten beta. Ik denk dat ze dat doen om te voorkomen dat jan en alleman zich inschrijft en vervolgens niet of weinig speelt. Op deze manier heb je meer serieus geïnteresseerde spelers.
Tijdens E3 ingeschreven voor de beta, netjes code gehad.
Ditto + 3 invites. In m’n vaste spelersgroep hadden nog 2 heren ingeschreven waardoor we uiteindelijk met 12 man de beta in konden. Praktisch bijna een open beta maar zo lijkt het een stuk “specialer” om toegang te krijgen en zo wat meer gehyped.
. Alleen mensen die het spel hebben vooruitbesteld of een aantal spelers die zich hadden geregistreerd krijgen toegang tot de gesloten bèta.
Ik heb mij gedurende het weekend geregistreerd en kon direct aan de slag. Daarmee kreeg ik ook 3 invites waarmee ik andere spelers van mijn uplay lijst kon uitnodigen. Die moesten één dag wachten voor ze aan de slag konden.
Heb de Private beta even kunnen spelen, mooi spel, zeker bugs, bij de eerste game start al na een minuut een crash. Maargoed, verder leuk spel, voelde alleen niet echt nieuw t.o.v. het eerste deel.
Goh, verrassend.. Ik zei het gisteren nog toen we de private beta afsloten, er gaat nog wel een open beta komen voor release.. Ik ben benieuwd of dat dan dezelfde of een iets nieuwere build van de game zal zijn, hopelijk het laatste zodat we kunnen zien wat voor voortgang ze maken qua bug fixing etc.. De private beta was al heel hele verbetering t.o.v. de alpha die ik ook heb mogen proberen..
Ik denk wel een iets nieuwere build want heb ergens gelezen dat de build die afgelopen weekend draaide al van 8 maanden geleden was ofzo.
8 maanden oud lijkt me sterk, ik heb in december (2 maanden terug dus) nog de zogenaamde alpha mogen spelen en die was duidelijk minder ver qua afwerking dan de beta van afgelopen weekend..
BET gespeeld, ik hd naar mijn gevoel net 1 daag te kort tijd om ook de DZ te kunnen bezoeken. Game mag er zeker zijn.
Ik heb de private beta gespeeld en was best wel onder de indruk. De gameplay werkt fijn, het draait voor een beta best wel lekker op mijn pc (beter dan Devision 1 qua performance soms). Daarnaast is de sfeer die ze neerzetten ook erg gaaf. Ben zeker geïnterreseerd als ie uit kokmt. Uiteraard had het ook redelijk wat bugs maar daarvoor is het een beta.