Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 16 reacties
Bron: GamersHell

Op GamersHell is de demo verschenen van 'Call Of Duty 2' voor de Macintosh. De probeerversie van het spel is via deze pagina vanaf verschillende servers naar binnen te halen en neemt als download iets meer dan 665 megabyte in beslag. In Call Of Duty 2 kruip je in de huid van een geallieerde soldaat en moet je tijdens de tweede wereldoorlog missies volbrengen. In tegenstelling tot andere shooters kent dit spel bijvoorbeeld geen levensmeter en hebben de makers de levels aan de hand van de geschiedenisboeken de missies zo precies mogelijk nagebouwd. Deze demo voor de Mac laat je het volgende level spelen:

This single-player demo features the mission The End of the Beginning, which takes place November 6, 1942, at El Daba, Egypt. As part of the British infantry, you are tasked with eliminating the German artillery crews at the docks.[break]
Call Of Duty 2 screenie
Versienummer:Demo (Mac)
Besturingssystemen:macOS
Website:GamersHell
Download:http://www.gamershell.com/download_14495.shtml
Bestandsgrootte:665,52MB
Licentietype:Freeware
Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (16)

Hij werkt prima op 1680x1050 op m'n 20" Intel iMac, dus dat valt zeker niet tegen :)
Draai hem hier op een MacBook Pro (2.16Ghz) op zijn hoogst met een resolutie van 1024x640 (4xaa).

Draait prima! Sta er eerlijk gezegt van te kijken hoe goed hij draait.
Stond er ook van te kijken hoe goed ie draait op m'n MacBook Pro! In Windows draait ie echt een stuk minder! Draai um overigens op 1440x900, loopt als een zonnetje, zelfs op de batterij! :D
draait dit ook op een Powerbook, of is het alleen voor intel macs?
Kan bij de link de systeemeisen niet vinden...

[edit]
gevonden:
Final minimum Mac system requirements for Call of Duty 2 call for Mac OS X v10.3.9 or later, G5/1.8GHz or faster or Intel CPU, 512MB RAM, 4.0GB hard disk space, Nvidia GeForce FX 5200 or ATI Radeon 9600 or better 3D graphics card with at least 64MB VRAM, DVD-ROM.

Aspyr recommends Mac OS X v10.4.5 or later, G5/2.0GHz or faster, 1GB RAM and 128MB VRAM for optimal performance.
[\edit]
MAC en linux zuigten in games omdat bijna niemand games maakt voor deze platforms
WHY WHY :'( :'( :'( :'(

LOL:http://video.google.com/videoplay?docid=710488468967876122
Als je wil gamen moet je ook geen Mac kopen/Linux draaien hè? Je weet van te voren al dat de hardware + het OS bij een Mac, en het OS bij Linux voor problemen gaat zorgen. Ik snap dat je dan ook af en toe wel een spelletje wil spelen, en ook die zijn er (gelukkig) maar als je serieus wil gamen, moet je natuurlijk geen Apple kopen 8)7
Iemand dit spel al geprobeert te spelen op de Macbook (niet de pro)?
hij heeft een GMA950, vergeet het maar dat je ook maar 2fps haalt, zelfs op 640x480 onder windows en vergeet dan OS X maar.

en het maakt ook niet uit hoe goed of slecht een spel gescreven is de GPU in a non pro macbook is gewoon niet gemaakt om dit soort spellen te spelen.
Specs:
* Mac OS X 10.3.9 or later
* Mac OS X 10.4.5 or higher recommended
* 1.8GHz PowerPC G5 or Intel processor (2GHz or higher recommended)
* 512MB of RAM; 64MB video RAM RAM (128MB recommended)
* 4GB hard disk space; DVD drive
* Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. Internet play requires broadband connection
Ben m aan het downloaden...
is wel te spelen, maar windows vind ik een stuk beter !!

Bepaalde spellen moeten niet op anderen systemen komen.

PC op zich zijn niet meer duur. dus een versie voor win en linux zou genoeg zijn
Waarom zou ik een pc met windows willen gebruiken?! :S Die spellen horen gewoon goed geschreven te worden voor OS X!
En heb jij dan genoeg geld om het te laten ontwikkelen voor elk platform? Als je het hebt geef maar, ik kan het ook goed gebruiken.
een game welke is geschreven gebruikmakend van universele crossplatform api's is makkelijk en goedkoop te porten ;)

nee, geen directx/direct3d dus --> dat is speciaal verzonnen door anti-concurrentievriendjes bij ms om te zorgen dat porten van games moeilijker is.

opengl/sdl ftw
@denniswe
WTF??? lul je nou :( niet op andere systeemen komen??? juist wel !!! en dumpen die DirectX van MS dan gaan alle spelan op elke systeem gelijk draaien

Aleen games in OpenGL!!!!

MS fanboy arghhh STFU!!!


:Y) :Y) :Y)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True