Misco Nederland B.V.

Facebook http://www.facebook.com/misconl
Twitter http://www.twitter.com/misco_nl
Youtube http://www.youtube.com/misconl

Beste Tweaker,

Al 25 jaar levert Misco IT-producten aan bedrijven, instellingen en consumenten in de Benelux.

Onze klanten kiezen voor Misco vanwege:

Gemak
Misco is one-stop-shopping; met meer dan 20.000 artikelen op de website heeft u alles binnen handbereik!
Kunt u iets niet vinden? Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met één van onze salesmanagers! Deze zullen dan op werkdagen binnen 24 uur persoonlijk contact met u opnemen.

Betrouwbaar
Meer dan 120 toegewijde medewerkers zijn dagelijks bezig om u de beste producten in de kortst mogelijk tijd bij u af
te leveren. Betalen kan vertrouwd en snel via o.a. creditcard of iDEAL!

Scherpe prijzen en deals
Profiteer van onze lage prijzen dankzij Europese inkoop-kracht en onze toegewijde inkopers.

Wilt u als eerste op de hoogte zijn van onze beste deals
en scherpste koopjes?! Meld u dan nu aan voor de Misco Nieuwsbrief of vraag vandaag nog onze GRATIS catalogus aan. U kunt ons ook volgen op Twitter en Facebook. Zo mist u nooit meer één van onze scherpe deals!

Een greep uit onze categorieën
Notebooks TFT/LCD monitors Printers
PC's Navigatie Scanners
Harde schijven Digitale camera's Beamers / Projectors
Software Kabels Inkt & Toners
Media CD / DVD / Tape Networking / Wireless Smartphones / GSM
Audio / MP3 Keyboards & Muizen Magazijn Uitverkoop!
Shoppen op merk Service & Help Verzending & Verzendkosten Vraag onze catalogus aan

Scorekaart voor Misco Nederland B.V.

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 1

Waarborgen

ICTWaarborg

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 15508 producten, 34822 unsorted producten
Prijsindex Nederland 103,2 (3,2% boven gemiddeld)
Prijsindex België 103,5 (3,5% boven gemiddeld)

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True