ACES Direct | zakelijk

36.499 producten en 42.975 uitvoeringen

Wij zijn ACES Direct
ACES Direct is een toonaangevende leverancier van hardware, software, randapparatuur en supplies. Via www.acesdirect.nl worden meer dan 400.000 producten aangeboden. ACES Direct biedt bedrijven, non-profit organisaties alsmede overheidinstellingen hoogwaardige IT-oplossingen, zowel producttechnisch als dienstverlenend.

De persoonlijke klik in IT
De persoonlijke klik in IT dat is waar ACES Direct voor staat. Met IT bedoelen we ons complete aanbod in producten en diensten. De persoonlijke klik geven we vorm met vaste Account Managers die er zijn voor u en waarop u als klant van ACES Direct elk moment terug kunt vallen. Dus niet alleen voor de levering, maar ook voor adviezen gericht op productiviteitsverbetering en kostenreductie.

Uw keuze voor ACES Direct betekent
• Gratis bezorging en retourneren
• 60 dagen bedenktermijn en defect omruilgarantie (zie onze voorwaarden).
• Minimaal 2 jaar garantie
• Uitstekende klantbeoordelingen
• Een aanspreekpunt: uw eigen Account Manager!
• Een compleet en actueel aanbod van meer dan 900.000 producten.
• Bestelgemak via website, telefoon, e-mail, fax of post.
• Realtime voorraad- en prijsinformatie.
• Vergaande service, garanties en dienstverlening.
• Bedrijven kopen natuurlijk op rekening (na goedkeuring). Overige betaalmethoden: iDeal, overboeking vooraf, Creditcard en PayPal. Ook is het mogelijk om producten te leasen tegen gunstige condities.
• Supersnel geleverd; bestellingen voor 17.00 uur worden nog dezelfde dag verzonden (op werkdagen, mits op voorraad).

Scorekaart voor ACES Direct | zakelijk

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 42975 producten, 147167 unsorted producten
Prijsindex Nederland 114,2 (14,2% boven gemiddeld)

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True