ACES Direct | zakelijk

33.106 producten en 38.235 uitvoeringen

Wij zijn ACES Direct
ACES Direct is een toonaangevende leverancier van hardware, software, randapparatuur en supplies. Via www.acesdirect.nl worden meer dan 400.000 producten aangeboden. ACES Direct biedt bedrijven, non-profit organisaties alsmede overheidinstellingen hoogwaardige IT-oplossingen, zowel producttechnisch als dienstverlenend.

De persoonlijke klik in IT
De persoonlijke klik in IT dat is waar ACES Direct voor staat. Met IT bedoelen we ons complete aanbod in producten en diensten. De persoonlijke klik geven we vorm met vaste Account Managers die er zijn voor u en waarop u als klant van ACES Direct elk moment terug kunt vallen. Dus niet alleen voor de levering, maar ook voor adviezen gericht op productiviteitsverbetering en kostenreductie.

Uw keuze voor ACES Direct betekent
• Een compleet en actueel aanbod van meer dan 400.000 producten.
• Bestelgemak via website, telefoon, e-mail, fax of post.
• Realtime voorraad- en prijsinformatie.
• 14 dagen niet goed, geld terug garantie (zie onze voorwaarden).
• 30 dagen geen zorgen garantie voor defecte leveringen (zie onze voorwaarden).
• Bedrijven kopen natuurlijk op rekening (na goedkeuring). Overige betaalmethoden: iDeal, overboeking vooraf, Creditcard en PayPal. Ook is het mogelijk om producten te leasen tegen gunstige condities.
• Supersnel geleverd; bestellingen voor 15.00 uur worden nog dezelfde dag verzonden (op werkdagen, mits op voorraad).
Geen verzend- of orderkosten!
• Vergaande service, garanties en dienstverlening.
• Een aanspreekpunt: uw eigen Account Manager!

Scorekaart voor ACES Direct | zakelijk

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 38235 producten, 126655 unsorted producten
Prijsindex Nederland 114,4 (14,4% boven gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBGrand Theft Auto V

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013