Ekodeal

0 producten en 0 uitvoeringen

Review door krulbol, donderdag 24 april 2014 10:56

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 5 Aftersales: Score: 1

Algemeen

bestelling zonder problemen verlopen, de betaling door een overschrijving langs mijn bank is vlot verlopen.

Verzending

de bestelling is volledig in orde,vlot geleverd maar spijtig genoeg met een verkeerde lader in de verpakking die je natuurlijk maar ziet bij het openmaken van de verpakking.

Van: lucien baetens [mailto:lucien.baetens@skynet.be]
Verzonden: vrijdag 4 april 2014 8:24
Aan: 'klacht@ekodeal.nl'
Onderwerp: samsung s4

Beste,hartelijk bedankt voor de vlugge afhandeling van mijn bestelling nummer 1493,maar er is een probleem met de adapter om het toestel op te laden ,die past op geen enkel stopkontakt, ik denk dat die voor de Amerikaanse markt is.
Kan daar een oplossing aan gegeven worden,dank bij voorbaat,
Na hrehaaldelijke mails nog geen enkele bericht ontvangen van Ekodeal.

Review door Riya, woensdag 16 april 2014 21:08

Geachte medewerker van Ekodeal,

Begin april heb ik voor mijn vader een telefoon via jullie gekocht. Meerdere keren via de mail contact gehad. Ik word aan het lijntje gehouden door jullie met antwoorden als "vandaag", "morgen". Ik heb met diverse turkse medewerkers gesproken: Ramazan, Sedat, Serkan en etc en Robert Jan. Ik ben niks opgeschoten. Ik word flauw van jullie slechte service. Ik wil jullie mededeln dat mijn klacht bij Radar, Kassa en Belbus van Kassa ligt. Laatste stap die ik neem is contact opnemen met mijn advocaat. Hieronder een mail wat ik eerder naar jullie heb gestuurd.

Beste Robert Jan,

Aangaand ons gesprek jongstleden 07-04-2014 stuur ik u bij deze mijn klacht.

Helaas werd net tijdens ons gesprek de verbinding verbroken en ben ik ook niet teruggebeld, ik vind het teleurstellend dat zo’n gerenommeerd bedrijf als het uwe niet de moeite neemt dit persoonlijk af te handelen.

Na ons gesprek heeft u mijn vader gesproken en hem aangeraden zijn klacht per mail naar u toe te zenden.

Afgelopen 03-04-2014 heb ik u ’s middags rond 15.00 telefonisch gesproken, hierbij gaf u aan dat ik met mijn toestel naar het Samsung Service point gelegen te Enschede diende te gaan.

Het probleem is dat de batterij ( Accu ) niet naar behoren functioneert, ik verwacht niet dat deze zoals op de website wordt vermeldt 300 uur lang mee kan (stand-by time), de huidige batterijduur van 15 uur in stand-by time is voor mij echter onacceptabel.

Bijgaand de link: http://www.samsung.com/nl...bile-phone/GT-I9195ZKXPHN

Vervolgens zijn mijn ouders op zaterdag 05-04-2014 tussen 16:00 en 17:00 uur naar het desbetreffende service center ( Phone house) gegaan.

Los van het feit dat dit hem tijd en geld heeft gekost werd mijn ouders na het uitgebreid testen van de batterij verteld dat deze wel naar behoren functioneert. En hij heeft een defecte accu mijn vader laten zien die helmaal krom/dik was geworden.

De medewerkers van service center ( een allochtone een autochtone) gaven mijn vader aan (en een van de medewerker heeft mij dit ook telefonisch bevestigd) dat dit een softwareprobleem zou kunnen zijn of telefoon functioneert niet goed door een onbekende oorzaak.

Daarnaast gaf de medewerker ook aan dat omdat wij binnen de 7 werkdagen zichttermijn vielen, wij in ieder geval recht hebben op een nieuw toestel.

Helaas werd mijn vraag om mij dit zwart op wit te bevestigen negatief beantwoordt.

Mij werd verteld dat ik u naar het desbetreffende service center mag doorverwijzen, deze zijn bereikbaar op 053-8800070.

Bovendien hebben wij hierover ook contact gehad met de consumentenbond, zij hebben ook bevestigd dat wij als consument recht hebben op een nieuwe toestel

Ik verwacht als klant van uw bedrijf dat deze kwestie zsm en zonder verdere problemen wordt afgehandeld,

Aan het lijntje houden
slechte service
slecht bereikbaar
nemen niet op als je met nummerherkenning belt.

Review door karmatweak, vrijdag 21 maart 2014 10:04

Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 4 Aftersales: Score: 1

Algemeen

op zich verliep de bestelling ok, echter op mijn vraag of de telefoon ook werkelijk op voorraad was werd bevestigend geantwoord. terwijl nadat ik besteld en betaald had, ik de mededeling kreeg dat het nog drie dagen zou duren,,,dat had eigenlijk al een voorteken moeten zijn.

niks op aan te merken

Aftersales

zeer slecht omdat ik nadat mijn tefefoon gerepareerd moest worden er sowieso drie maanden op heb moeten wachten. ik steeds het inititatief moest nemen om de status te vernemen, de toegezegde terugstorting van de verzendkosten(twee keer omdat de telefoon na reparatie nog meer kapot was, dan daarvoor!!!) niet gebeurd is en ik op geen enkele wijze gecompenseerd ben voor het feit dat ik van de vier maanden dat ik de telefoon had, hij drie maanden in reparatie was. Wel veel excuses gekregen en voortdurend aan het lijntje gehouden. "Nee, hij komt echt volgende week terug". ik koop hier ooit meer iets.

Review door jos2ja, zondag 2 maart 2014 20:18

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 2 Aftersales: Score: 1

Algemeen

reageren niet op mails met vragen over de status van de reparatie.
moet telkens zelf bellen voor info,

2 x retour gestuurd, krijg de telefoon 2 x terug, los in pakketje

drie woorden " niet bij bestellen ",
nieuwe samsung S4, okt 2013 besteld en geleverd.
problemen met ontgrendelen scherm,
2 maal retour gestuurd, nog niet gemaakt.(inmiddels feb 2014)
moet zelf met het toestel naar samsung service dealer.
(staat in de verkoopvoorwaarden van ecodeal)
door servicepunt op laten sturen en na twee dagen gerepareerd terug. (scherm defect)

no deal bij ecodeal

Gepost door Ekodeal, maandag 10 maart 2014 10:28

Beste Jos2ja,

Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met Ekodeal.nl zijn erg belangrijk voor ons!

Graag ontvang ik je Ekodeal.nl bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar review@ekodeal.nl

Review door lekkerding, maandag 24 februari 2014 23:42

Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 3 Aftersales: Score: 0

Algemeen

Beetje simpele site. Bestelling gedaan, krijgt men in een mail antwoord met een gedeelte Engels.

Verzending

S' avonds (19-2-2014) bestelling gedaan. S' morgens, dag erop (20-2-2014), bevestig in behandeling, s' middags (20-2-2014) verzonden mail ontvangen. Dag daarop (21-2-2014) s' morgens track and trace dat het dezelfde dag geleverd zou worden (gelukkig iemand thuis voor ontvangst)
Track and trace zou iets anders mogen zijn, daar men dan rekening kan houden met bestelling/levering.

Aftersales niet nodig gehad en hoop het ook niet nodig te hebben

Review door Kareltje123, donderdag 6 februari 2014 12:55

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 0 Aftersales: Score: 0

we hadden eind vorig jaar een Nexus besteld, volgens site gewoon voorradig en zou na betaling direct worden verzonden.

bleek dus NIET op voorraad, dit werd pas dagen later na een stuk of wat mailtjesl van mijn kant verteld in eenvrijwel onbegrijpelijk mailtje, zie hieronder:

"Hierbij mail ik u om te vermelden dat door uw bestelde “LG Nexus 5” uiterst 25-11-2013 verzonden zal worden. Dit echter doordat ons leverancier de beloofde levertijd niet heeft aan kunnen houden, echter is dit toestel ook schaars bij andere winkels/leveranciers. Inmiddels is het leverings problemen met leveranciers opgelost en is er een leverdatum in gegeven die uiterst gepland staat maandag 25 november afgeleverd te worden, wij zullen uw toestel zodra ze aangeleverd worden per direct toezenden u kunt uw aankoop uiterst dinsdag/woensdag in huis verwachten. Wij namens EkoDeal willen ons uiterste excuses aanbieden voor het niet eerder betrekken van u bij een eventuele status update en langdurende delay m.b.t uw aankoop."

jullie raden het al: dinsdag/woensdag: niks, ook geen mailtje dat het vertraagd was ofzo, HELEMAAL NIKS

Mails gestuurd, geen reacties op gekregen.
Dan maar gebeld: kreeg een of ander vaag type aan de lijn die nauwelijks Nederlands sprak.
Vervolgens een onbegrijpelijk verhaal.
Ik eiste m'n geld terug: +400 euro van mij hadden die gasten op hun bankrekening staan
reactie: vaag en onverstaanbaar gemurmel met iets over dat 'het wel goed zou komen'

En opnieuw: geen mailtje, geen telefoontje gekregen, gewoon stilte

Dus dag erop weer bellen naar Den Bosch, weer een ander onverstaanbaar jongetje (hij klonk heel jong)
ik vroeg de bedrijfsleider van Ekodeal te spreken, maar die was er niet.
Bel later weer, nog steeds geen bedrijfsleider en opnieuw vage toezeggingen in gebrekkig Nederlands.

ik word boos, blijf wel beleefd, geen gescheld o.i.d., maar begin dus onderhand wel echt goed link te worden.

gesprek gaat nergens naartoe en van pure moedeloosheid uiteindelijk maar gezegd dat ik het zou afwachten.

gebeurt HELEMAAL niks, geen reacties over de mail, geen telefoontje niks
Dus ik weer bellen, wordt er niet opgenomen!
Heb een half uur continu geprobeerd: werd niet opgenomen...

Ik bel een kwartier daarna met een ander toestel: "met ekodeal"
ze hebben dus gewoon niet opgenomen op basis van nummerherkenning, nou, ben je dan een onbetrouwbaar of niet?

Om een HEEEEEEL lang verhaal kort te maken, na tig hele nare en ultiem vervelende telefoontjes met een soort van bedrijfsleider (jazeker, die had ik nadat ik met directe aangifte van oplichting dreigde uiteindelijk aan de lijn gekregen) is het geld dagen en dagen later teruggeboekt, maar dat heeft bloed zweet en tranen gekost, ik heb moeten dreigen met aangifte en weet niet wat voor ellende nog meer, en heel veel druk blijven uitoefenen via mail en telefoon (elke dag drie keer mailen, drie keer bellen, en continu blijven drammen dus, voordat die centen weer terug waren.

En het nare van het hele verhaal is: mensen die dus niet blijven drammen zoals ik heb gedaan, die kunnen zeer waarschijnlijk naar hun goeie geld fluiten.

vertrouw ook geen recensies die positief zijn, op hun site stonden eind vorig jaar alleen maar goeie reviews (ik zag net dat ze helemaal niet meer te vinden zijn op hun site, hun logo is ook veranderd sindsdien), en als je die dingen las, dan leek het erop alsof het telkens dezelfde recensie was, alleen met wat andere zinsopbouw en uiteraard met een andere naam eronder. Slechte reviews kwamen er ook op, voor ongeveer een minuut, dan werden ze verwijderd.

het was voor mij de meest gruwelijke ervaring met een webwinkel ooit

---

verzending? wat voor verzending: geen verzending!

Review door DvdGiessen, vrijdag 31 januari 2014 23:20

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Aftersales: Score: 0

Algemeen

Bestelling snel geplaatst, betaling snel afgehandeld en bevestigd per email. Kwam betrouwbaar en professioneel over.

Verzending

Levering wat iets vertraagd vanwege problemen met toelevering (Nexus 5 was bij geen enkele winkel in NL goed te krijgen). Werdt hiervan netjes per email op de hoogte gesteld. Amper een week later alsnog bezorgt (veel sneller dan andere winkels aangaven te kunnen leveren; ik had origineel ook nog een bestelling bij bijv. Bol.com staan maar die zou pas anderhalve / 2 maand later kunnen leveren.)

Review door Mrbaros1985, zaterdag 18 januari 2014 13:38

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 0 Aftersales: Score: 0

Waarom word mijn bestelling niet geleverd en waarom word er niet op mijn mails gereageerd??????

En als ik bel dan heb ik volgens jullie niks besteld terwijl ik een print screen van het bedrag naar jullie heb gemaild!!!

Mensen koop niks bij deze lui!

---

Tot heden nog niks ontvangen.
Ik wacht het nog even af en mocht ik volgende week nog niks ontvangen hebben, dan kunnen jullie verwachten dat ik aangifte zal doen!

Gepost door Ekodeal, maandag 20 januari 2014 12:25

Beste Mrbaros1985,

Kun je de ordergegevens zenden naar review@ekodeal.nl zodat ik het voor je kan onderzoeken?

Volgens onze gegevens lopen wij niet achter met de order. Alle toestellen die op de website vermeld staan zijn op voorraad. Tevens kun je ook exacte aantallen zien.

We hopen dat we snel reactie van je kunnen ontvangen zodat we het snel kunnen afronden.

Gepost door Ekodeal, maandag 10 maart 2014 10:27

Beste,

Aangezien wij geen input van u hebben ontvangen gaan wij er vanuit dat wij u voldoende hebben geholpen.

Review door mw2fan, vrijdag 17 januari 2014 15:59

Algemeen

Ik raad iedereen die dit leest ten strengste af om bij Ekodeal te bestellen. De belofte "vandaag besteld", morgen in huis word niet waargemaakt.

Verzending

Donderdag een iPad Air besteld bij deze site. De Air was bij Ekodeal het goedkoopst en er stond 24-uurs verzending. Op de site stond dat er nog 20 stuks op voorraad waren en ze deden aan "vandaag besteld, morgen in huis". Toen ik vrijdag nog geen mail binnen had gekregen heb ik zelf even gemailed wanneer het product binnen zou zijn. Vele uren later kreeg ik een mail binnen met "hij komt maandag ivm postbodes die niet leveren op zaterdag en zondag".

Een product niet leveren binnen 24-uurs ondanks het feit dat dit word beloofd is niet van deze tijd. Ik zal in de toekomst geen zaken meer doen met Ekodeal en raad dit ook af aan iedereen die deze recensie leest.

Aftersales

De mail die ik stuurde werd erg laat beantwoord, en was slecht geschreven. Op een vervolgmail van mij is tot nu toe niet gereageerd.

Gepost door Ekodeal, maandag 20 januari 2014 13:57

Beste mw2fan,

Helaas levert GLS niet in het weekend vandaar dat uw bestelling pas maandag geleverd kan worden. Dit is tevens opgenomen in onze algemene voorwaarden.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Review door JohnnyRoook, vrijdag 17 januari 2014 11:39

Algemeen

Na invulling van het bestelformulier en de betaling via Ideal geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Ik kon niet controleren of de door mij ingevulde gegevens klopten.
Mij was niet duidelijk waar mijn pakketje afgeleverd zou worden. Ik had wel aangevinkt dit het op een afhaalpunt wilde afhalen, maar kreeg vervolgens geen voorstellen waar ik dat dan zou kunnen doen. Dit vond ik vreemd en heb hierover een mail gestuurd.

Verzending

Ik had dus aangevinkt dat ik het pakketje zelf wilde afhalen, maar nadat ik zelf maar eens ging bellen kreeg ik te horen dat het pakketje naar mijn huisadres zou worden verstuurd. En dat wilde dus juist niet omdat ik niet in de gelegenheid zou zijn het aan te nemen en te ondertekenen. Nou daar gaan ze bij de pakketleverancier van Ekodeal, GLS, heel pragmatisch mee om. De chauffeur zet gewoon zelf een handtekening en flikkert de telefoon van 440 gewoon in een postvakje waar iedereen bij kan. In afwachting van de reactie van Ekoteam wacht ik nog even met het doen van aangifte .

Aftersales

Krijg ik als antwoord (in zeer matig Nederlands) dat mijn emailadres ongeldig was, maar dat mijn pakketje inmiddels wel onderweg is. Onderweg? Waar naar toe? En hoezo emailadres ongeldig? Krijg ik later nog een printscreen waarin het door mij opgeven email stond, @gmail.com was eraf gevallen. Maar mn telefoonnummer stond er boven! Dan bel je toch even? Heb het bestelformulier nog eens ingevuld, blijkt dat er helemaal geen controle zit op de juistheid van een emailadres. Deze testactiviteit breng ik niet in rekening bij Ekodeal, want ik denk dat als ze zo doorgaan weinig overlevingskans hebben

Review door HannoSchouten, woensdag 15 januari 2014 20:43

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Aftersales: Score: 0

Algemeen

Prima ervaring met deze winkel. Zondag avond een Samsung Galaxy S4 mini besteld. Maandag heb ik enkele emails ontvangen dat de bestelling ingepakt en verzonden is. Dinsdag heb ik de telefoon in goede staat ontvangen.

Verzending

De telefoon zat keurig in een doos met beschermende luchtkussens.

Review door Spiritmoov, zaterdag 11 januari 2014 14:37

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 0 Aftersales: Score: 0

Ik ben ontevreden over de service van Ekodeal, op tweakers hadden ze positieve reviews en had ik dus op volle vetrouwen 2 maal de samsung galaxy s4 mini voor mij en mijn zoon besteld.
Op de website gaven ze aan dat ze het product op voorraad hadden en ik het de volgende dag thuis kon verwachten.
Volgende dag had ik niks ontvangen dus maar met de gedachten dat ze misschien wat vetraging hadden maakte ik mij geen zorgen.
We zijn nu inmiddels 4 weken verder en ik heb nog steeds niks ontvangen, op mailtjes word er niet gereageerd en als ik ze bel dan krijg ik telkens te horen dat ze mij terug zullen bellen over de status van mijn bestelling.

---

Ik heb nog niks ontvangen.

---

Dit was mijn laatste keer dat ik hier iets heb besteld.

Gepost door Ekodeal, maandag 20 januari 2014 13:59

Hartelijk dank voor je review. Je mening over je ervaringen met Ekodeal.nl zijn erg belangrijk voor ons!

Graag ontvang ik je ekodeal bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar review@ekodeal.nl Volgens onze administratie lopen wij niet achter met de orders. Via de website ekodeal.nl kunt je de actuele voorraad volgen van alle toestellen die verkocht wordt door Ekodeal.nl

Gepost door Ekodeal, maandag 10 maart 2014 10:33

Beste Spiritmoov,

Aangezien wij geen input van u hebben ontvangen gaan wij er vanuit dat u uw toestel wel heeft ontvangen maar toch een review heeft achtergelaten.

Review door timonnl, vrijdag 10 januari 2014 17:02

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 1 Aftersales: Score: 2

Algemeen

Omdat de website aangaf dat er op een witte Samsing Galaxy S4 mini een levertijd van 24 uur zat en op een zwarte 2-3 dagen voor een witte gekozen. Dit product bleek uiteindelijk niet op voorraad te zijn. Hier kwam ik echter pas achter nadat ik zelf contact op gezocht had met Ekodeal.

De gegevens op de webshop blijken niet actueel te zijn. Persoonlijk vind ik dit een slechte zaak vooral bij webshops die levertijden aangeven bij hun producten.

Mijn bestelling bleek een Frans toestel te zijn ipv een Nederlands toestel. Voor mij persoonlijk geen probleem, maar voor veel mensen een extra drempel voor het gebruik. Ik had het netter gevonden als dit in de productomschrijving aangegeven zou worden (het staat overigens wel ergens op de website in een subpagina vermeld).

Persoonlijk zou ik niet snel weer een bestelling bij deze leverancier plaatsen.

Verzending

Na contact opgenomen te hebben werd mij verteld dat mijn bestelling dezelfde dag nog verstuurd zou worden en de volgende dag geleverd zou worden. Helaas bleef een track en trace code vervolgens uit. Na zelf weer contact opgenomen te hebben kon ik mijn bestelling de volgende dag zelf bij hun vestiging in Den Bosch ophalen. Hier werd ik overigens vriendelijk te woord gestaan.

Aftersales

Via de mail en in de vestiging ben ik vriendelijk te woord gestaan.
Omdat mij hier in eerste instantie verkeerde informatie is gegeven en omdat ik iedere keer zefl contact heb moeten opnemen met Ekodeals kan ik deze echter niet als voldoende beoordelen.

Review door timdd, vrijdag 10 januari 2014 11:13

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Aftersales: Score: 4

Algemeen

EKOdeal is zeer scherp in prijzen, levering kan iets langer duren maar is begrijpelijk, ze kopen immers zeer scherp aan en dan kan het zijn dat de levering langer op zich laten wachten.
Ik contacteer altijd Ramazan en ben tevreden met uitleg van hem en hij geeft ook aan wat wanneer ongeveer binnenkomt. Je moet dan nog altijd met wat vertraging rekening houden maar bouw dat dan ook in je gedachtengang.
Als je vandaag wil bestellen, en morgen het toestel wilt hebben dan moet je maar bestellen bij de Coolblue's, alternate, Mycom en Bol's van deze wereld. Voor enkele tientjes wil ik gerust wat langer wachten.

Verzending

Altijd netjes verpakt en goed geleverd met postnl, als er eens een probleem is dan is dit meestal bij postnl.

Aftersales

Meestal dien je je RMA's te regelen met de fabrikant zelf, het enige dat je nodig hebt is de factuur. Verloopt netjes

Review door Jack Flushell, donderdag 9 januari 2014 13:31

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Aftersales: Score: 0

Algemeen

Nexus 5 besteld, 16 GB versie. EkoDeal was de goedkoopste, hoewel het niet veel scheelde met de andere winkels. Ik las wat wisselende berichten hier, maar ik heb het toch maar gedaan.

Verzending

Binnen 1 werkdag lag 'ie bij me thuis. Goed verpakt met alles erop en eraan. verpakking was niet geopend. Geen NL handleiding erbij (Maar Scandinavische talen + Fins), op zich niet erg - maar dat mogen ze er van mij dan wel bij zetten. Vandaar 1 ster minder. Nexus 5 voldoet prima!

Review door wroete, woensdag 8 januari 2014 10:57

Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 3 Aftersales: Score: 3

Algemeen

mail wordt snel beantwoord, maar toezeggingen niet nageleefd.
24h levering gaat blijkbaar pas in na bevestiging van verzending, niet na het plaatsen van de bestelling.

Verzending

24 uurs levering duurde 3 werkdagen.
vrijdag avond besteld, dinsdag verstuurd, woensdag ontvangen.

Aftersales

wou het factuuradres wijzigen, kreeg binnen enkele uren bevestiging dat dit gewijzigd was.
echter bij ontvangen van het pakketje en factuur was het niet aangepast.

Review door ycchau, dinsdag 7 januari 2014 23:53

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Aftersales: Score: 0

Algemeen

Alles is prima gegaan. Order is ook binnen 24 uur afgeleverd zoals beloofd. Duidelijke orderstatus. Website qua producten duidelijk, had wel meer informatie mogen staan. Echter contact en informatie van het bedrijf was in het begin moeilijk te vinden.

Verzending

Ging goed. Afgeleverd door GLS de volgende ochtend vroeg. Een extra verpakkingsdoos, deze is echter niet opgevuld met opvulmaterialen voor wat extra steun. Product is verzekerd verstuurd, dus waarschijnlijk was dit niet nodig. Order werd wel bij de buren afgeleverd, terwijl het wel aangetekend (volgens de website) verstuurd is

Review door GoeiedagEem, zaterdag 4 januari 2014 10:26

Algemeen: Score: 2 Verzending: Score: 1 Aftersales: Score: 2

Algemeen

iPhone besteld. Meteen achteraan gebeld omdat alternatief afleveradres niet goed werkte op de website. Men gaf aan dat ik wel even een mailtje erachteraan mocht sturen om het adres te laten wijzigen.

Verzending

Meteen gevraagd wanneer ik de telefoon zou ontvangen. Er werd aangegeven dat dit dezelfde dag nog de deur uit zou gaan.

Dit is echter niet gebeurd. Na erg veel telefoontjes en mailtjes van mijn kant is de telefoon 1,5 week later verstuurd dan beloofd. Toegegeven, de feestdagen zaten hier tussen, maar schep dan geen valse verwachtingen ten aanzien van de verzending.

Beetje jammer dat er niet op zaterdag bezorgd kon worden, dit is normaal gesproken toch een dag dat veel mensen hun producten zouden willen ontvangen!

Aftersales

Uiteindelijk is de iPhone wel netjes ontvangen, maar ik krijg niet een goed gevoel bij deze winkel. Wellicht ben ik wel wat verwend door grote (en duurdere) webshops die direct dezelfde dag het product opsturen en goed communiceren.

Review door FlyingTiger, vrijdag 3 januari 2014 17:18

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 3 Aftersales: Score: 0

Algemeen

Nu al een paar x gehad dat ik automatisch hoor dat ze lunch pauzen hebben en dat ik over een half uur terug moet terug bellen. Als je dan geluk hebt word de telefoon 2 uur later opgenomen met iemand aan de lijn die jou niet wil/kan helpen. Ook als je een product wil terug sturen word jue NIET geholpen

Verzending

Verzending is voldoende niks meer niks minder.

Review door Double_DeluXe, dinsdag 31 december 2013 12:07

Algemeen

In het kort: KOOP NIETS BIJ EKODEAL TENZIJ JE HET PAS NA 2-3 WEKEN WILT HEBBEN!

Belabberde/niet bestaande service, geen communicatie behalve een dikke rekening, dingen die belooft worden op de site van Ekodeal en tweakers.net zijn nietig.
Betwijfel of positieve reviews over Ekodeal betrouwbaar zijn, aangezien veel door accounts van 1 dag oud zijn gemaakt.

Op de site en Tewakers.net word een levering van 24uur beloofd, pas na 10 dagen(!!!) iets ontvangen, het mag dan rond de feestdagen zijn, maar 6 dagen voor kerst bestellen mag ik toch wel verwachten dat het voor kerst binnen is?

Er is geen communicatie mijn kant op gekomen dat het langer zou duren.
Geen E-mail, geen telefoontje, geen brief, niets.
4 dagen na bestelling een mail gestuurd met vraag om opheldering, 2 dagen later een automatische mail van GLS ontvangen dat ze een pakket hebben aangenomen.
Van Ekodeal nooit een response gekregen buiten automatische E-mails.

Als afsluiter bezorgd GLS ook nog een dag later dan beloofd.

Verzending

Een levertijd van 3 dagen is niet van deze tijd, zeker niet als 24 uur beloofd is en dan ook nog een dag te laat komt.
Track&Trace code heel leuk, goed om te weten dat het 3 dagen in depot Den Bosch heeft gelegen.

Aftersales

Ik ga nog contact opnemen met Ekodeal, aftersales zet ik alvast op 1 ster want ik verwacht totaal genegeerd te worden, net zoals in mijn eerdere pogingen om contact op te nemen.

Scorekaart voor Ekodeal

Gemiddeld over laatste 3 maanden | alles

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Aftersales Score: 0

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Populair: Gamescom 2014 Gamecontrollers Smartphones Apple Sony Microsoft Games Wetenschap Besturingssystemen Consoles

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013