Gamediscounter.com

0 producten en 0 uitvoeringen
Gamediscounter.com is dé webshop op het gebied van games, consoles, controllers, accessoires en meer. De nieuwste games pre-order je bij ons zodat je zeker weet dat je deze de dag van release in huis hebt. Bestel op werkdagen voor acht uur 's avonds en je hebt je bestelling de volgende werkdag al in huis.

Bekijk ons uitgebreide assortiment aan consoles, games, controllers, kabels en meer.

Scorekaart voor Gamediscounter.com

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Samsung Galaxy S7 edge Athom Homey Apple iPhone SE Raspberry Pi 3 Apple iPad Pro Wi-Fi (2016) HTC 10 Hitman (2016) LG G5

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True