4AllShop

3.973 producten en 4.710 uitvoeringen
Algemene Informatie
4Allshop is een onderdeel van Webworks.nl B.V. U koopt via 4Allshop bij een zeer betrouwbare organisatie die actief is in de ICT markt.

4AllShop levert veel producten uit eigen voorraad. Door groot in te kopen krijgen wij tegen zeer gunstige prijzen geleverd. Hier laten wij onze klanten van mee profiteren.

Onze producten laten wij door PostNL bezorgen, middels een track en trace link kunt u zien waar uw pakket zich bevindt. Indien u wenst kunt u uw bestelling komen afhalen. Bij afhalen van producten worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Openingstijden Afhaalbalie

Maandag Afhaalbalie gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 09:00 - 17:30

Verzendkosten (ongeacht het aantal producten)

Nederland > 150,- 1,95 incl. BTW
Nederland > 50,- < 150,- 3,95 incl. BTW
Nederland < 50,- 5,95 incl. BTW
Belgie 9,95 incl. BTW

Het kan actiematig voorkomen dat verzendkosten verlaagd worden of zelfs niet berekend worden.

Contact Gegevens

4AllShop
Drukkerij 3
4651 SL STEENBERGEN
Heeft u (verkoop)vragen dan kunt u ons bereiken van maandag tot vrijdag 09:00 - 17:00 op het telefoonnummer: 0900 777 0034(25cent p/m) of mailen naar info@4allshop.nl. Ook kunt u een vraag stellen via onze live chat.

Scorekaart voor 4AllShop

Deze winkel is meer dan 1 jaar actief op Tweakers

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 4710 producten, 7305 unsorted producten
Prijsindex Nederland 90,4 (9,6% onder gemiddeld)
Prijsindex België 90,4 (9,6% onder gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSamsung

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013