4AllShop

10.759 producten en 12.819 uitvoeringen
Algemene Informatie
4Allshop is een onderdeel van Webworks.nl B.V. U koopt via 4Allshop bij een zeer betrouwbare organisatie die actief is in de ICT markt.

4AllShop levert veel producten uit eigen voorraad. Door groot in te kopen krijgen wij tegen zeer gunstige prijzen geleverd. Hier laten wij onze klanten van mee profiteren.

Onze producten laten wij door PostNL bezorgen, middels een track en trace link kunt u zien waar uw pakket zich bevindt. .

Verzendkosten (ongeacht het aantal producten)

Nederland > 150,- 1,95 incl. BTW
Nederland > 50,- < 150,- 3,95 incl. BTW
Nederland < 50,- 5,95 incl. BTW
Belgie 9,95 incl. BTW

Het kan actiematig voorkomen dat verzendkosten verlaagd worden of zelfs niet berekend worden.

Contact Gegevens

4AllShop
Drukkerij 3
4651 SL STEENBERGEN
Heeft u (verkoop)vragen dan kunt u ons bereiken van maandag tot vrijdag 09:00 - 17:00 op het telefoonnummer: 0900 777 0034(25cent p/m) of mailen naar info@4allshop.nl. Ook kunt u een vraag stellen via onze live chat.

Scorekaart voor 4AllShop

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 2.5

Waarborgen

ICTWaarborg

Deze winkel is meer dan 4 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 12819 producten, 29988 unsorted producten
Prijsindex Nederland 93,4 (6,6% onder gemiddeld)
Prijsindex België 93,1 (6,9% onder gemiddeld)

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True