×

Help jij Tweakers Website van het Jaar te worden?

Tweakers is genomineerd voor beste website 2014 in de categorieŽn Nieuws & Informatie, Community en Vergelijking. Stem nu en maak kans op mooie prijzen!

4AllShop

10.253 producten en 11.800 uitvoeringen
Algemene Informatie
4Allshop is een onderdeel van Webworks.nl B.V. U koopt via 4Allshop bij een zeer betrouwbare organisatie die actief is in de ICT markt.

4AllShop levert veel producten uit eigen voorraad. Door groot in te kopen krijgen wij tegen zeer gunstige prijzen geleverd. Hier laten wij onze klanten van mee profiteren.

Onze producten laten wij door PostNL bezorgen, middels een track en trace link kunt u zien waar uw pakket zich bevindt. Indien u wenst kunt u uw bestelling komen afhalen. Bij afhalen van producten worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Openingstijden Afhaalbalie

Maandag Afhaalbalie gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 09:00 - 17:30

Verzendkosten (ongeacht het aantal producten)

Nederland > § 150,- § 1,95 incl. BTW
Nederland > § 50,- < § 150,- § 3,95 incl. BTW
Nederland < § 50,- § 5,95 incl. BTW
Belgie § 9,95 incl. BTW

Het kan actiematig voorkomen dat verzendkosten verlaagd worden of zelfs niet berekend worden.

Contact Gegevens

4AllShop
Drukkerij 3
4651 SL STEENBERGEN
Heeft u (verkoop)vragen dan kunt u ons bereiken van maandag tot vrijdag 09:00 - 17:00 op het telefoonnummer: 0900 777 0034(25cent p/m) of mailen naar info@4allshop.nl. Ook kunt u een vraag stellen via onze live chat.

Scorekaart voor 4AllShop

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 11800 producten, 26427 unsorted producten
Prijsindex Nederland 89,2 (10,8% onder gemiddeld)
Prijsindex België 89,1 (10,9% onder gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneAsus

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013