SiComputers

12.118 producten en 14.879 uitvoeringen
SiComputers

SiComputers is een online shop die is opgericht met een passie voor ICT. Vanaf onze locatie verzenden wij de bestellingen naar onze klanten of kunt u er voor kiezen om uw bestelling, op afspraak, af te halen. Het plaatsen en bijhouden van bestellingen is gemakkelijk en gaan uitsluitend via ons website. Gedurende het proces wordt u via onze systeem per e-mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.

Aangezien wij geen uitgebreide showroom hebben en de voorraad laag houden kunnen wij de kosten zo laag mogelijk houden. Door snel te schakelen in voorraden van diverse leveranciers staan wij garant voor snelle levertijden.

Wij hanteren daarnaast ook nog eens zeer lage verzendkosten van € 5,95 ongeacht de grootte van uw bestelling en alsof het niet genoeg is rekenen wij ook geen extra kosten voor iDeal. Of u nou een Secure Digital kaartje van 16MB koopt of 10 Plasma TV's u betaald altijd € 5,95. Wij zeggen dus Si shop till Si drop en wensen u een fijne winkelervaring toe.

Voordelen die wij hebben zijn:
  • Snelle levering van producten
  • Lage prijzen door efficiŽnt in te spelen op voorraden van leveranciers
  • Afhaal mogelijkheid om ook ons vertrouwde gezicht te tonen achter het internet
  • Zeer ruim assortiment voor zowel enthousiaste als mainstream klanten
  • Servicegericht werken
  • Scorekaart voor SiComputers

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 2.5
    Verzending Score: 3
    Klantenservice Score: 2.5

Waarborgen

Qshops

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 14879 producten, 27978 unsorted producten
    Prijsindex Nederland 91,2 (8,8% onder gemiddeld)
    Prijsindex België 91,3 (8,7% onder gemiddeld)

Microsoft Windows 10 Home NL Apple iPhone 6s Star Wars: Battlefront (2015) Samsung Galaxy S6 Edge Apple Watch Project CARS Nest Learning Thermostat Microsoft Windows 10 Pro EN

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True