SiComputers

12.833 producten en 15.791 uitvoeringen
SiComputers

SiComputers is een online shop die is opgericht met een passie voor ICT. Vanaf onze locatie verzenden wij de bestellingen naar onze klanten of kunt u er voor kiezen om uw bestelling, op afspraak, af te halen. Het plaatsen en bijhouden van bestellingen is gemakkelijk en gaan uitsluitend via onze website. Gedurende het proces wordt u via ons systeem per e-mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.

Aangezien wij geen showroom hebben en de voorraad laag houden kunnen wij zo laag mogelijke prijzen aanbieden. Door snel te schakelen in voorraden van diverse leveranciers staan wij garant voor snelle levertijden.

Wij hanteren daarnaast ook nog eens zeer lage verzendkosten van § 4.95 voor DPD en § 4.75 voor een DPD Pakketshop ongeacht de grootte van uw bestelling en alsof het niet genoeg is rekenen wij ook geen extra kosten voor iDeal. Of u nu een SD kaartje van 16GB koopt of 10 LED TV's u betaald altijd § 4,95 of § 4,75 en voor BelgiŽ rekenen wij § 13,95. Boven de 750 euro verzenden wij gratis naar Nederland en BelgiŽ. Wij zeggen dus Si shop till Si drop en wensen u een fijne winkelervaring toe.

Voordelen die wij hebben zijn:
- Snelle levering van producten
- Lage prijzen door efficiŽnt in te spelen op voorraden van leveranciers
- Afhaal mogelijkheid om ook ons vertrouwde gezicht te tonen achter het internet
- Zeer ruim assortiment voor zowel enthousiaste als mainstream klanten
- Servicegericht werken

Scorekaart voor SiComputers

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Waarborgen

Qshops

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 15791 producten, 29494 unsorted producten
Prijsindex Nederland 89,5 (10,5% onder gemiddeld)
Prijsindex België 89,7 (10,3% onder gemiddeld)

Huawei Nexus 6P Apple iPad Pro WiFi FIFA 16 Samsung Galaxy S7 Fallout 4 Apple iPhone 6C Athom Homey LG G5

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True