MidiMedia

99 producten en 190 uitvoeringen
onze vermelding op www.keurmerk.info

MidiMedia.nl is webwinkel voor al uw wensen op het gebied van Mobiele telefoons (GSM, smartphones, phablets), tablets en accessoires.

Alle mobiele telefoons en tablets bij MidiMedia.nl zijn simlockvrij en met de Nederlandse menutaal. Op het het gebied van Telecom hebben wij al ervaring sinds 1997. Als u op zoek bent naar een simlockvrije telefoon, een tablet of een SmartWatch bent u bij MidiMedia.nl op het juiste adres. De scherpste prijzen, de nieuwste smartphones, tablets aanbiedingen en GSM accessoires - allemaal te vinden bij deze betrouwbare webshop met jarenlange ervaring in de telecombranche. Kies voor de zekerheid, alle telefoons en tablets worden verzekerd verzonden met postNL. Vergelijk producten, maak verlanglijsten en stuur uw favorieten door naar een vriend. Uitgebreide specificaties, onze eigen telefoons en tablets reviews en klantenbeoordelingen. Levering van alle smartphones, tablets, smartwatches en accessoires uit eigen voorraad! Altijd verzekerd verzonden en een handleiding beschikbaar. Dit allemaal bij MidiMedia.nl. Wij doen ook aan dropshipping voor de telecom bedrijven die mobiele telefoons abonnementen afsluiten.Voor al uw vragen zijn wij op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 10 en 18 uur. Het telefoonnummer van MidiMedia is 06-58886054

Scorekaart voor MidiMedia

Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 190 producten, 163 unsorted producten
Prijsindex Nederland 92,9 (7,1% onder gemiddeld)
Prijsindex België 92,9 (7,1% onder gemiddeld)

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013