DataIO

153 producten en 212 uitvoeringen
Data IO is dť specialist op het gebied van halfgeleideroplossingen.

Wij leveren DRAM geheugenoplossingen voor alle desktop/notebook systemen, maar ook voor workstations en servers.

In onze webshop vindt u Flashgeheugen producten van topmerken als Samsung, SanDisk, Kingston en Transcend.
USB sticks, Solid State Drives en alle formaten geheugenkaarten (SDHC en micro SD) voor uw SmartPhone, mobiele telefoon, tablet, Digitale camera of filmapparatuur en nog veel meer.
Alle prijzen vermeld op de website zijn inclusief BTW.

Niet alleen voor geheugenuitbreidingen voor uw oude PC, maar ook voor geheugen voor de nieuwste desktops of notebooks van Apple, Acer, Dell, Lenovo, HP en Toshiba bent u bij ons op het juiste adres.

Data IO staat garant voor kwaliteit en goede service. Wanneer een product defect is gelden de officiŽle fabrieksgarantie termijnen.
Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Scorekaart voor DataIO

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 212 producten, 261 unsorted producten
Prijsindex Nederland 80,7 (19,3% onder gemiddeld)
Prijsindex België 80,5 (19,5% onder gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneMobiele besturingssystemen

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013