DataIO

182 producten en 279 uitvoeringen
Data IO is dť specialist op het gebied van halfgeleideroplossingen.

In onze webshop vindt u Flashgeheugen producten van topmerken als Samsung, SanDisk, Lexar, Kingston en Transcend.
USB sticks, Solid State Drives en alle formaten geheugenkaarten (SD en micro SD) voor uw smartphone, tablet, actioncam compact camera, DSLR of filmapparatuur.
Alle prijzen vermeld op de website zijn inclusief BTW.

Niet alleen voor geheugenuitbreidingen voor uw oude PC, maar ook voor geheugen voor de nieuwste desktops of notebooks van Apple, Acer, Dell, Lenovo, HP en Toshiba bent u bij ons op het juiste adres.

Data IO staat garant voor kwaliteit en goede service. Wanneer een product defect is gelden de officiŽle fabrieksgarantie termijnen.
Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Scorekaart voor DataIO

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 5 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 279 producten, 376 unsorted producten
Prijsindex Nederland 82,2 (17,8% onder gemiddeld)
Prijsindex België 82,2 (17,8% onder gemiddeld)

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True