DataIO

188 producten en 289 uitvoeringen
Data IO is dť specialist op het gebied van halfgeleideroplossingen.

Wij leveren DRAM geheugenoplossingen voor alle desktop/notebook systemen, maar ook voor workstations en servers.

In onze webshop vindt u Flashgeheugen producten van topmerken als Samsung, SanDisk, Kingston en Transcend.
USB sticks, Solid State Drives en alle formaten geheugenkaarten (SDHC en micro SD) voor uw SmartPhone, mobiele telefoon, tablet, Digitale camera of filmapparatuur en nog veel meer.
Alle prijzen vermeld op de website zijn inclusief BTW.

Niet alleen voor geheugenuitbreidingen voor uw oude PC, maar ook voor geheugen voor de nieuwste desktops of notebooks van Apple, Acer, Dell, Lenovo, HP en Toshiba bent u bij ons op het juiste adres.

Data IO staat garant voor kwaliteit en goede service. Wanneer een product defect is gelden de officiŽle fabrieksgarantie termijnen.
Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Scorekaart voor DataIO

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 5 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 289 producten, 371 unsorted producten
Prijsindex Nederland 81,5 (18,5% onder gemiddeld)
Prijsindex België 81,8 (18,2% onder gemiddeld)

HTC One (M9) Samsung Galaxy S6 Grand Theft Auto V Microsoft Windows 10 Apple iPad Air 2 FIFA 15 Motorola Nexus 6 Apple iPhone 6

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True