DataIO

152 producten en 221 uitvoeringen
Data IO is dť specialist op het gebied van halfgeleideroplossingen.

Wij leveren DRAM geheugenoplossingen voor alle desktop/notebook systemen, maar ook voor workstations en servers.

In onze webshop vindt u Flashgeheugen producten van topmerken als Samsung, SanDisk, Kingston en Transcend.
USB sticks, Solid State Drives en alle formaten geheugenkaarten (SDHC en micro SD) voor uw SmartPhone, mobiele telefoon, tablet, Digitale camera of filmapparatuur en nog veel meer.
Alle prijzen vermeld op de website zijn inclusief BTW.

Niet alleen voor geheugenuitbreidingen voor uw oude PC, maar ook voor geheugen voor de nieuwste desktops of notebooks van Apple, Acer, Dell, Lenovo, HP en Toshiba bent u bij ons op het juiste adres.

Data IO staat garant voor kwaliteit en goede service. Wanneer een product defect is gelden de officiŽle fabrieksgarantie termijnen.
Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Scorekaart voor DataIO

Deze winkel is meer dan 1 jaar actief op Tweakers

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 221 producten, 287 unsorted producten
Prijsindex Nederland 79,6 (20,4% onder gemiddeld)
Prijsindex België 80,5 (19,5% onder gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBBedrijfsnieuws

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013