DataIO

162 producten en 268 uitvoeringen
ACTIE MICRO SD SD CF KAART USB DRIVE SANDISK SAMSUNG

Data IO is marktleider in mobiele data-opslag. Zoekt u een geheugenkaart? Dan bent u bij ons op het juiste adres! Wij kunnen voor ieder budget of toepassing de juiste oplossing aanbieden .

In onze winkel vindt u uitsluitend de beste merken flash geheugenkaarten tegen de laagste prijzen!
Ons assortiment bestaat o.a. uit: micro SD kaarten, SD kaarten, Compact Flash kaarten, CFast kaarten, USB Flash Drives, SSD, extrene HDD's, cardreaders en intern DRAM geheugen voor o.a. Apple Mac.

Data IO is officieel partner van:

Data IO staat garant voor kwaliteit en goede service. Wanneer een product defect is gelden de officiŽle fabrieksgarantie termijnen. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Scorekaart voor DataIO

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 268 producten, 341 unsorted producten
Prijsindex Nederland 82,2 (17,8% onder gemiddeld)
Prijsindex België 82,5 (17,5% onder gemiddeld)

Microsoft Windows 10 Home NL Apple iPhone 6s Star Wars: Battlefront (2015) Samsung Galaxy S6 Edge Apple Watch Project CARS Nest Learning Thermostat Microsoft Windows 10 Home EN

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True