PlatteTVdiscounter

354 producten en 468 uitvoeringen

Je vindt bij ons de nieuwste LCD-, LED-, 3D- en Plasmaschermen van o.a. Samsung, Sony Bravia, Philips, Panasonic en LG tegen uitstekende prijzen. De meeste schermen hebben wij direct uit voorraad leverbaar en worden normaal gesproken binnen 1 tot 3 werkdagen bij u thuis afgeleverd in Nederland en BelgiŽ. Wij hebben afspraken met alle Nederlandse fabrikanten en importeurs hierdoor ben je ook verzekerd van een goede service als er iets na aankoop mocht gebeuren.

Scorekaart voor PlatteTVdiscounter

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 468 producten, 676 unsorted producten
Prijsindex Nederland 100,9 (0,9% boven gemiddeld)
Prijsindex België 100,7 (0,7% boven gemiddeld)

Samsung Galaxy S7 edge Athom Homey Apple iPhone SE Raspberry Pi 3 Apple iPad Pro Wi-Fi (2016) HTC 10 Hitman (2016) LG G5

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True