PlatteTVdiscounter

407 producten en 557 uitvoeringen

Je vindt bij ons de nieuwste LCD-, LED-, 3D- en Plasmaschermen van o.a. Samsung, Sony Bravia, Philips, Panasonic en LG tegen uitstekende prijzen. De meeste schermen hebben wij direct uit voorraad leverbaar en worden normaal gesproken binnen 1 tot 3 werkdagen bij u thuis afgeleverd in Nederland en BelgiŽ. Wij hebben afspraken met alle Nederlandse fabrikanten en importeurs hierdoor ben je ook verzekerd van een goede service als er iets na aankoop mocht gebeuren.

Scorekaart voor PlatteTVdiscounter

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 557 producten, 856 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,6 (0,4% onder gemiddeld)
Prijsindex België 100,1 (0,1% boven gemiddeld)

Populair: Vliegtuig Tablets Luchtvaart Samsung Crash Smartphones Microsoft Apple Games Rusland

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013