PlatteTVdiscounter

340 producten en 474 uitvoeringen

Je vindt bij ons de nieuwste LCD-, LED-, 3D- en Plasmaschermen van o.a. Samsung, Sony Bravia, Philips, Panasonic en LG tegen uitstekende prijzen. De meeste schermen hebben wij direct uit voorraad leverbaar en worden normaal gesproken binnen 1 tot 3 werkdagen bij u thuis afgeleverd in Nederland en BelgiŽ. Wij hebben afspraken met alle Nederlandse fabrikanten en importeurs hierdoor ben je ook verzekerd van een goede service als er iets na aankoop mocht gebeuren.

Scorekaart voor PlatteTVdiscounter

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 474 producten, 725 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,3 (0,7% onder gemiddeld)
Prijsindex België 99,5 (0,5% onder gemiddeld)

Microsoft Windows 10 Home NL Apple iPhone 6s Star Wars: Battlefront (2015) Samsung Galaxy S6 Edge Apple Watch Project CARS Nest Learning Thermostat Games

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True