PlatteTVdiscounter

346 producten en 481 uitvoeringen

Je vindt bij ons de nieuwste LCD-, LED-, 3D- en Plasmaschermen van o.a. Samsung, Sony Bravia, Philips, Panasonic en LG tegen uitstekende prijzen. De meeste schermen hebben wij direct uit voorraad leverbaar en worden normaal gesproken binnen 1 tot 3 werkdagen bij u thuis afgeleverd in Nederland en BelgiŽ. Wij hebben afspraken met alle Nederlandse fabrikanten en importeurs hierdoor ben je ook verzekerd van een goede service als er iets na aankoop mocht gebeuren.

Scorekaart voor PlatteTVdiscounter

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 5 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 481 producten, 696 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,8 (0,2% onder gemiddeld)
Prijsindex België 100,2 (0,2% boven gemiddeld)

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True