PlatteTVdiscounter

379 producten en 500 uitvoeringen

Je vindt bij ons de nieuwste LCD-, LED-, 3D- en Plasmaschermen van o.a. Samsung, Sony Bravia, Philips, Panasonic en LG tegen uitstekende prijzen. De meeste schermen hebben wij direct uit voorraad leverbaar en worden normaal gesproken binnen 1 tot 3 werkdagen bij u thuis afgeleverd in Nederland en BelgiŽ. Wij hebben afspraken met alle Nederlandse fabrikanten en importeurs hierdoor ben je ook verzekerd van een goede service als er iets na aankoop mocht gebeuren.

Scorekaart voor PlatteTVdiscounter

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 500 producten, 744 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,4 (1,6% onder gemiddeld)
Prijsindex België 98,6 (1,4% onder gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneMobiele besturingssystemen

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013