iCentre

387 producten en 651 uitvoeringen

De Apple-Expert van Nederland

Wij zijn iCentre, een APR oftewel Apple Premium Reseller. De hoogte kwalificatie die een Apple Reseller kan verkrijgen door te voldoen aan de strenge eisen die Apple stelt aan service, medewerker, assortiment, online en offline winkels. Bij ons kan je altijd de
beste service en kennis verwachten.

De voordelen van iCentre

Bestel online
haal af in de winkel

Eigen Apple Service Centre
Apple Authorised Service Provider

Je kunt je bestelling ook afhalen in één van onze 23 winkels!

We zijn bereikbaar op

www.icentre.nl
info@icentre.nl
010-8511807 (lokaal tarief)

op werkdagen bereikbaar van
09:00 uur tot 21:00 uur en op
zaterdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.

Facebook Twitter Youtube Linkedin

Aftersales Score: 3.5

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 651 producten, 1561 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,1 (0,9% onder gemiddeld)
Prijsindex België 98,5 (1,5% onder gemiddeld)

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013