Bax-shop.nl

901 producten en 1.183 uitvoeringen
DJ-gear     Recording     Hoofdtelefoons     Studio     Muziekinstrumenten     Microfoon     Verlichting

Bax-shop.nl: de grootste (online) muziekwinkel!

DJ, producer of muzikant? Alles wat met muziek maken te maken heeft is te vinden bij Bax-shop.nl. Online in onze webwinkel, of offline in onze 1600 m2 grote muziekwinkel in Goes. Bax-shop.nl beschikt over zeer gespecialiseerd personeel en een helpdesk die zeven dagen per week geopend is, met service als toverwoord. Het is daarom dat Bax-shop.nl de afgelopen jaren regelmatig in de prijzen is gevallen.In 2008, 2009, 2011 en 2012 legde het bedrijf beslag op een Gouden Gazelle Award van het Financieele Dagblad. In dat laatste jaar werd Bax-shop.nl door een vakjury van de FD Gazellen Awards verkozen als bedrijf met de beste social media strategie van Nederland.

Daarom Bax-shop.nl:
- producten op voorraad op werkdagen voor 22.00 besteld, morgen in huis
- zeer gespecialiseerde helpdesk 7 dagen per week geopend
- ruim 21.000 producten uit voorraad leverbaar
- 60 dagen niet-goed-geld-terug-garantie
- 1600 m2 grote muziekwinkel 6 dagen per week geopend
- minimaal drie jaar garantie op alle producten

Als Bax-shop.nl kunnen we natuurlijk van alles roepen, maar waar het echt om gaat is de mening van onze klanten. Uw beoordeling. Over onze producten op onze website, of over onze service hier op Tweakers.
Graag tot ziens in onze webwinkel op Bax-shop.nl of in onze muziekwinkel in Goes!

Olympiastraat 4, 4462 Goes | NL: 0031 (0) 113-212703 | BE: 0032 (0)3-6052226

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1183 producten, 3573 unsorted producten
Prijsindex Nederland 95,5 (4,5% onder gemiddeld)
Prijsindex België 94,9 (5,1% onder gemiddeld)

Populair: Desktops Samsung Smartphones Privacy Sony Microsoft Apple Games Consoles Politiek en recht

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013