Belsimpel.nl

487 producten en 823 uitvoeringen

Over Belsimpel.nl

Belsimpel.nl is een webwinkel die zich volledig richt op het vergelijken en verkopen van telefonie abonnementen. Bij Belsimpel.nl kunt u de verschillende abonnementen handig vergelijken en tevens het meest geschikte abonnement direct afsluiten. Daarnaast biedt Belsimpel.nl een groot assortiment telefoons met bijbehorende accessoires aan.

Levertijd

Wij streven er bij Belsimpel.nl naar om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt u hiervan automatisch een bevestiging per e-mail. Wanneer uw bestelling onverhoopt vertraging oploopt houdt Belsimpel.nl u via de e-mail op de hoogte. U kunt ook zelf de status van uw order controleren via ‘Mijn Belsimpel.nl’.

1. Op werkdagen voor 23:00 besteld: morgen in huis!
  2. In het weekend op zondag voor 17:00, morgen (maandag) in huis!

Verzending

Belsimpel.nl rekent voor alle losse hardware 3,95 en voor abonnementen met toestel 4,95. Enkele uitzonderingen hierop zijn accessoires, Sim Only abonnementen en Sim Only verlengingen. Verzending is voor deze producten GRATIS!

Er zijn 4 verzendmethoden beschikbaar:

1. Verzending via PostNL/DPD
  2. Afhalen op een PostNL afhaalpunt
  3. Afhalen in Groningen
  4. Koerierslevering in een door u gekozen tijdvak

Betalen

U heeft bij Belsimpel.nl de keuze uit drie betaalmogelijkheden:

1. iDEAL
  2. Vooruitbetalen
  3. Creditcard

Wij adviseren u gebruik te maken van iDEAL, omdat dit de snelste veilige manier is om te betalen. Belsimpel.nl rekent geen transactiekosten wanneer u kiest voor iDEAL of vooruitbetalen. Voor een creditcardbetaling wordt 4,50 transactiekosten berekend.

Klantenservice

Onze enthousiaste klantenservice staat doordeweeks van 9.00 tot 22.00 uur en in het weekend van 9.00 tot 18.00 uur voor u klaar voor al uw vragen over onze producten en diensten. U kunt via onze klantenservice ook telefonisch uw bestelling plaatsen.
E-mail: info@belsimpel.nl

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 823 producten, 1277 unsorted producten
Prijsindex Nederland 101,4 (1,4% boven gemiddeld)
Prijsindex België 100,8 (0,8% boven gemiddeld)

Populair: Vliegtuig Luchtvaart Smartphones Google Laptops Sony Apple Games Wetenschap Politiek en recht

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013