CameraTools

2.050 producten en 2.545 uitvoeringen

CameraTools - Uw zicht op beeld

CameraTools heeft als doel zowel de beginnende als professionele fotograaf te voorzien in de beste informatie en producten om te komen tot de mooiste opnames. Kortom een ieder met fotografische behoeften. Een professioneel en welgemeend advies is daarbij van groot belang. Onze specialistische kennis geeft u de mogelijkheid om de mooiste beelden op de juiste manier vast te leggen. De juiste tools worden door ons aangereikt. Dit alles in een heerlijk, vertrouwde sfeer. Mochten we er niet gelijk uitkomen, dan zorgen we er doorgaans voor dat dit wordt uitgezocht en dat u binnen 24 uur weet wat u wilt weten. Daarnaast zorgen we voor een 24-uurs verzending van uw internetbestelling. (indien uit voorraad leverbaar)

Scorekaart voor CameraTools

Gemiddeld over laatste 3 maanden | alles

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3.5
Aftersales Score: 2

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2545 producten, 6260 unsorted producten
Prijsindex 97.8 (2,2% onder gemiddeld)