Wlan-Shop.nl

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

"De webshops van Wlan Shop B.V. zijn vanaf heden offline, als u nog wacht op levering van een bestelling, afhandeling van een reparatie of terugbetaling van een geannuleerde bestelling zullen wij contact met u opnemen."

Beste bezoeker,

Wlan-Shop.nl heeft nog geen beschrijving toegevoegd.
Voor meer informatie over deze shop verwijzen wij u door naar de beoordelingen van klanten van Wlan-Shop.nl

Bent u eigenaar of verantwoordelijk voor Wlan-Shop.nl en wilt u graag informatie over uw shop tonen, neem dan contact op met pricewatch@tweakers.net.

Scorekaart voor Wlan-Shop.nl

Gemiddeld over laatste 3 maanden | alles

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Aftersales Score: 0

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Populair: Desktops Samsung Smartphones Privacy Sony Microsoft Apple Games Consoles Politiek en recht

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013