Wlan-Shop.nl

854 producten en 967 uitvoeringen

Wlan Shop B.V.
Wlan Shop BV - Hilversum
Wlan Shop BV is sinds 2001 een betrouwbare leverancier en installateur voor draadloze netwerk apparatuur en professionele WiFi mesh oplossingen. Wij verkopen een breed scala aan producten. Altijd scherp geprijsd, uit voorraad n voornamelijk via Internet. Wlan Shop streeft naar de hoogste kwaliteit, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Mocht het onverhoopt toch een keer tegenzitten, dan staan onze medewerkers u graag te woord.

Bestellen vr 17:00 uur = dezelfde werkdag verzonden
Of het nu gaat om een router, ADSL-modem, WiFi-antenne, of wlan-camera: bij wlan-shop.nl vind je altijd wat je zoekt. Snel besteld en snel in huis. Vr 17:00 uur online besteld en betaald, betekent dezelfde werkdag gratis verzonden (mits op voorraad)! Je betaalt veilig en gemakkelijk op de manier die jij het prettigst vindt. Bij betaling middels iDeal of vooruitbetaling is de verzending gratis. De verzendkosten voor Nederland en Belgi zijn verschillend en afhankelijk van de betalingswijze. Wij versturen alle zendingen met de TNT post. Spoedlevering per koerier is tevens mogelijk in heel Europa.

Voor wie?
Wlan Shop levert aan particulieren, bedrijven en aan wederverkopers. Voor bedrijven en overheidsinstellingen is het ook mogelijk om op rekening te bestellen. Dit is niet mogelijk via het online bestelsysteem op de site, neem voor de mogelijkheden contact met ons op. Voor wederverkopers bieden wij de mogelijkheid dropshipments uit te voeren aan hun klanten.

Hoe kunt u ons bereiken?
Wlan Shop is een webwinkel en is dus 24 uur per dag, 7 dagen in de week via internet bereikbaar. Onze afhaalbalie in Hilversum is geopend op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00 uur. Op zaterdagen zijn wij gesloten. U kunt uw aankoop daar contant of per pin voldoen. Kom eens langs, onze enthousiaste en vakkundige medewerkers helpen u graag met passend advies. Op werkdagen zijn wij van 10:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 16:00 uur bereikbaar per telefoon, per e-mail en via LiveChat.

Telefoon:

Aftersales Score: 4

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 967 producten, 2085 unsorted producten
Prijsindex 107.4 (7,4% boven gemiddeld)