Max ICT B.V.

35.892 producten en 42.375 uitvoeringen
Max Logo

Max ICT is begin 2007 gestart als ICT totaalaanbieder richting de zakelijke MKB markt & professionele consument. Met ruim 1.000.000 producten in het assortiment en een professioneel accountmanagement dat voor u klaarstaat, biedt Max ICT via de webshop maximaal bestelgemak en beheer zodat uw ICT behoeftes op een snelle en efficiŽnte wijze kunnen worden afgehandeld. Met ruim 600 fabrikanten, waaronder merken als HP, IBM, Lenovo, Fujitsu Siemens, Toshiba, Acer, Cisco en Microsoft zijn we in staat om vanuit uw situatie een goede oplossing te realiseren, persoonlijk en snel geleverd.

Wat mag u van ons verwachten:

Professioneel accountmanagement

U mag van ons verwachten dat uw IT vraag door ons met goed en snel advies wordt verzorgd. Offertes binnen 2 uur na aanvraag op werkdagen. Na inschrijving op onze website krijgt u direct een accountmanager toegewezen voor al uw vragen

Zeer ruim assortiment

U kunt bij ons zeer eenvoudig zoeken en bestellen. Mocht u dit graag willen overleggen, dan zijn er diverse mogelijkheden van telefoon en email tot interactieve chat tijdens uw aankopen op de website. Wij helpen u graag met het maken van de juiste keuzes binnen ons uitgebreide assortiment. Alle prijzen en voorraden zijn realtime. Mocht iets niet direct te vinden zijn, vraag dit direct bij ons aan wij gaan ermee aan de slag voor u!

Snelle levering

Nadat uw bestelling is ontvangen en verwerkt door ons wordt uw bestelling snel en betrouwbaar geleverd. Veelal is dit binnen 48 uur voor producten op voorraad.

Verzendkosten

Voor bestellingen tot 99 euro (incl. BTW) betaalt u bij Max ICT 9,50 euro. Voor bestellingen vanaf 99 euro betaalt u 5,95 euro. Koerierskosten op navraag afhankelijk van uw locatie. Afhalen is uitsluitend voor zakelijke klanten mogelijk.

Betaalgemak

Zakelijke klanten kunnen bij Max ICT betalen op rekening (na goedkeuring) of via vooruitbetaling, iDEAL en creditcard of paypal. Als consument kunt u vooruit, via iDEAL of per creditcard betalen. Ook kunt u met Afterpay via een acceptgiro kopen.

Scherpe prijsstelling en service

Wij kunnen u een vrijblijvende offerte verzorgen om u te overtuigen van onze scherpe prijzen en snelle responses bij uw aanvragen. Aarzel dus niet en vraag direct een offerte aan.

Selectie op goede ICT merken

Wij voeren in ons assortiment ruim 820.000 producten van uitsluitend goede A-merken welke staan voor kwaliteit tegen een goede prijsstelling. Max ICT levert hierin merken als HP, Microsoft, Juniper, Cisco, Toshiba, Acer, Sony, Canon, Epson, Philips, IBM, Lenovo, Lexmark en vele andere merken. Kijk voor meer info op de website

Diverse certificeringen die u de zekerheid geven zaken te doen met een betrouwbare partner.

Wij beschikken over diverse certificeringen zoals het Qshops keurmerk en MKB OK keurmerk. Dit geeft u maximale zekerheid van zaken doen.

Concept Store

Sinds september 2012 heeft MaxICT een concept store geopend in het winkelcentrum van de Rooi Pannen. In deze winkel kunt u terecht voor advies alvorens en tijdens het plaatsen van een bestelling. Onze medewerkers staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. De winkel is tevens ook de afhaal locatie voor uw producten.

U kunt ons op werkdagen bereiken van ma t/m vr 09.00 – 18.00 013-5774574
Tips, suggesties en opmerkingen vernemen wij graag van u!

max_ok

Scorekaart voor Max ICT B.V.

Gemiddeld over laatste 3 maanden | alles

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 42375 producten, 192553 unsorted producten
Prijsindex Nederland 91,9 (8,1% onder gemiddeld)
Prijsindex België 92,6 (7,4% onder gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBDesktops

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013