Afuture

37.144 producten en 43.569 uitvoeringen
Afuture.nl
Producten, computers en diensten

Hoi daar, wij zijn Afuture. Je vindt bij ons de aantrekkelijke combinatie van een enorm aanbod (computer gerelateerde) producten, snelle en stille computers van ons eigen merk en de beste diensten om jou en je bedrijf te ondersteunen.

Waarom Afuture?

Klinkt allemaal leuk, maar waarom zou je daarvoor bij ons moeten zijn?

Hulp waar je het nodig hebt

Een advies of antwoord op je vraag is bij ons slechts een telefoontje (tegen lokaal tarief) of mailtje bij je vandaan. Kom je er even niet uit dan kun je rekenen op mensen die weten waar ze over praten bijvoorbeeld bij onze eigen technische dienst.

Je hebt de keuze

Met keuze uit ruim 1600 merken en 150.000 componenten, randapparatuur en heel veel meer heb je bij ons een wel heel grote kans van slagen. Sla lekker zelf aan het knutselen of laat juist ons jouw droomsysteem voor je bouwen. Kies je één van de snelle en stille computers van ons eigen merk dan zit je altijd goed.

Vind en krijg snel wat je zoekt

Met duidelijke categorieën en relevante filters vind je makkelijk het product dat je zoekt. Veel producten zijn bij ons zelf op voorraad en worden daarom vaak nog dezelfde dag verzonden of kun je direct afhalen. Andere artikelen leveren we uit de voorraad van onze leveranciers en ontvang je binnen hooguit enkele werkdagen.

Ontvang je bestelling hoe en waar je wil

Laat je bestelling door ons verzenden naar een adres of afhaalpunt naar jouw keuze. Kies, tegen een kleine meerprijs, zelf wie je pakket mag afleveren of laat ons de optimale vervoerder bepalen voor gratis verzending. Natuurlijk kun je ook gezellig bij ons langskomen om zelf je order af te halen.

Klantenservice

Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Waarborgen

Qshops

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 43569 producten, 171202 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,5 (0,5% onder gemiddeld)
Prijsindex België 100,9 (0,9% boven gemiddeld)

Samsung Galaxy S7 edge Athom Homey Apple iPhone SE Raspberry Pi 3 Apple iPad Pro Wi-Fi (2016) HTC 10 Hitman (2016) LG G5

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True