Afuture

26.444 producten en 30.599 uitvoeringen

Wij zijn een webshop die zich focust op de verkoop van PC-componenten. Wij streven er naar een zo breed mogelijk assortiment aan te bieden en te doen wat wij beloven.

Voorraad:
- Wij houden een deel van ons assortiment zelf op voorraad. Bestelt u deze voor 20:00 uur op een werkdag, dan verzenden wij dezelfde dag.
- Van producten die wij niet zelf op voorraad hebben, tonen wij de voorraad bij onze leveranciers en de verwachte levertijd.
- Onze eigen voorraad wordt op onze site realtime weergegeven. Als u een voorradig product bestelt, wordt dezelfde seconde dat u de bestelling bevestigd, het product voor u gereserveerd en het beschikbare voorraadaantal dat wij op onze site tonen verminderd.
- Leveranciersvoorraden worden maximaal eens per half uur aangepast. Dit gebeurt automatisch. Door samen te werken met enkele tientallen distributeurs, kunnen wij veel producten die wij niet zelf hebben liggen, toch snel leveren.

Prijzen:
- Wij kunnen lage verkoopprijzen hanteren door onze schaalgrootte, efficiŽnte manier van werken en onze goede banden met leveranciers. Ook onze prijzen worden automatisch aangepast en veranderen constant.

Service:
- Wij streven naar het zo min mogelijk nodig hebben van service. Dit doen wij door in de eerste plaats te zorgen dat er zo min mogelijk fout gaat, door onze bedrijfsprocessen zo efficiŽnt en vloeiend mogelijk te laten lopen en door vooraf goed te communiceren. Uiteindelijk is ‘geen probleem’ beter dan een ‘goede oplossing’.
- Als er dan toch iets mis gaat, of als u met een defect product te maken hebt, is een snelle oplossing belangrijk. Defecte producten worden bij retour hier getest en indien defect bevonden, vaak direct voor een nieuw exemplaar omgeruild. Soms sturen wij defecte producten door naar een fabrikant ter reparatie. Dit laatste gebeurt slechts in een klein deel van de gevallen.

Historie:
Afuture is opgericht in 2006. Door in het begin enkel een klein, scherp geprijsd assortiment uit voorraad uit te leveren, wisten wij een plekje in de harde componentenmarkt te veroveren. De eerste 5 jaar lag de focus op groei, omdat wij schaalgrootte in deze branche noodzakelijk achten. De laatste paar jaar verschoven wij de focus naar het verbeteren van de interne structuur en efficiŽntie. Zo is het gehele ERP systeem achter ons bedrijf in eigen beheer ontwikkeld en bestaan wij uit een uiterst professioneel team van ongeveer 15 fulltimers.

Toekomst:
In de komende jaren zullen wij blijven focussen op:
- U en al onze andere klanten.
- Duidelijke communicatie.
- PC-componenten.
- Een zo breed mogelijk assortiment.
- EfficiŽntie en structuur.

Ook zullen wij:
- Onze omzet en team verder uitbouwen.
- Onze website eens onder handen nemen.
- Steeds meer producten zelf op voorraad gaan houden.

Dank u:
Bedankt voor het lezen van deze tekst. Als u verder nog vragen of opmerkingen heeft, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Email:

Deze winkel is meer dan 5 jaar actief op Tweakers

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 30599 producten, 110453 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,0 (1,0% onder gemiddeld)
Prijsindex België 99,3 (0,7% onder gemiddeld)

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013