MobielBereikbaar.nl

0 producten en 0 uitvoeringen
MobielBereikbaar.nl verzorgt al ruim tien jaar smartphone en tablet gebruikers van de juiste accessoires. Naast hoesjes vind je bij MobielBereikbaar een ruim assortiment aan display folies, headsets, lader, kabels en nog veel meer!

Door de jaren heen zijn we veel in gesprek gegaan met onze klanten. Samen met hen hebben we ons webwinkelplatform naar een hoger niveau getild. Een beetje een cliché, maar service staat bij MobielBereikbaar.nl voorop! Naast een goed product met de juiste prijs natuurlijk. Bestel je op werkdagen voor 21.00uur dan krijg je je bestelling de volgende dag thuis bezorgd. Onze klantenservice is op werkdagen te bereiken tot 17.30uur.

Scorekaart voor MobielBereikbaar.nl

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles