MobielBereikbaar.nl

847 producten en 1.191 uitvoeringen

MobielBereikbaar.nl verzorgt al ruim tien jaar smartphone en tablet gebruikers van de juiste accessoires. Naast hoesjes vind je bij MobielBereikbaar een ruim assortiment aan display folies, headsets, lader, kabels en nog veel meer!

Door de jaren heen zijn we veel in gesprek gegaan met onze klanten. Samen met hen hebben we ons webwinkelplatform naar een hoger niveau getild. Een beetje een cliché, maar service staat bij MobielBereikbaar.nl voorop! Naast een goed product met de juiste prijs natuurlijk. Bestel je op werkdagen voor 21.00uur dan krijg je je bestelling de volgende dag thuis bezorgd. Vanzelfsprekend is ook onze klantenservice op werkdagen te bereiken tot 21.00uur.

Scorekaart voor MobielBereikbaar.nl

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1191 producten, 2993 unsorted producten
Prijsindex Nederland 110,0 (10,0% boven gemiddeld)
Prijsindex België 109,9 (9,9% boven gemiddeld)

Populair: Gamescom 2014 Gamecontrollers Smartphones Apple Windows Sony Microsoft Games Besturingssystemen Consoles

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013