MobielBereikbaar.nl

892 producten en 1.244 uitvoeringen

MobielBereikbaar.nl verzorgt al ruim tien jaar smartphone en tablet gebruikers van de juiste accessoires. Naast hoesjes vind je bij MobielBereikbaar een ruim assortiment aan display folies, headsets, lader, kabels en nog veel meer!

Door de jaren heen zijn we veel in gesprek gegaan met onze klanten. Samen met hen hebben we ons webwinkelplatform naar een hoger niveau getild. Een beetje een cliché, maar service staat bij MobielBereikbaar.nl voorop! Naast een goed product met de juiste prijs natuurlijk. Bestel je op werkdagen voor 21.00uur dan krijg je je bestelling de volgende dag thuis bezorgd. Vanzelfsprekend is ook onze klantenservice op werkdagen te bereiken tot 21.00uur.

Scorekaart voor MobielBereikbaar.nl

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1244 producten, 2868 unsorted producten
Prijsindex Nederland 108,4 (8,4% boven gemiddeld)
Prijsindex België 108,8 (8,8% boven gemiddeld)

Populair: Vliegtuig Luchtvaart Crash Smartphones Laptops Google Apple Games Politiek en recht Rusland

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013