MobielBereikbaar.nl

0 producten en 0 uitvoeringen
MobielBereikbaar.nl verzorgt al ruim tien jaar smartphone en tablet gebruikers van de juiste accessoires. Naast hoesjes vind je bij MobielBereikbaar een ruim assortiment aan display folies, headsets, lader, kabels en nog veel meer!

Door de jaren heen zijn we veel in gesprek gegaan met onze klanten. Samen met hen hebben we ons webwinkelplatform naar een hoger niveau getild. Een beetje een cliché, maar service staat bij MobielBereikbaar.nl voorop! Naast een goed product met de juiste prijs natuurlijk. Bestel je op werkdagen voor 21.00uur dan krijg je je bestelling de volgende dag thuis bezorgd. Onze klantenservice is op werkdagen te bereiken tot 17.30uur.

Scorekaart voor MobielBereikbaar.nl

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Microsoft Windows 10 Home NL Apple iPhone 6s Star Wars: Battlefront (2015) Samsung Galaxy S6 Edge Apple Watch Project CARS Nest Learning Thermostat Windows

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True