Qplaza B.V.

174 producten en 180 uitvoeringen
Qplaza is een jong, dynamisch bedrijf dat consumentenelektronica online aanbiedt tegen zeer scherpe prijzen!

Wij kunnen de prijzen laag houden doordat wij binnen Europa grote aantallen inkopen en onze kosten continu laag houden. Service is voor ons heel belangrijk voor de aankoop en na de aankoop.

U kunt bij ons ook de producten af komen halen die u heeft besteld op onze website. Daarnaast kunt u bij ons de producten ook bekijken alvorens u over gaat tot aankoop van het product.

U kunt 24 uur per dag bestellen en uw bestelling online volgen via ‘Mijn orders’. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00-21:00 uur en zaterdags van 10.00-19:00 uur, per telefoon, of via email.

Scorekaart voor Qplaza B.V.

Gemiddeld over laatste 3 maanden | alles

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 180 producten, 208 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,0 (2,0% onder gemiddeld)
Prijsindex België 98,2 (1,8% onder gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Assassin's Creed UnityFIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013