Qplaza B.V.

274 producten en 339 uitvoeringen

Qplaza is een jong, dynamisch bedrijf dat consumentenelektronica online aanbiedt tegen zeer scherpe prijzen!

Wij kunnen de prijzen laag houden doordat wij binnen Europa grote aantallen inkopen en onze kosten continu laag houden. Service is voor ons heel belangrijk voor de aankoop en na de aankoop.

U kunt bij ons ook de producten af komen halen die u heeft besteld op onze website. Daarnaast kunt u bij ons de producten ook bekijken alvorens u over gaat tot aankoop van het product.

U kunt 24 uur per dag bestellen en uw bestelling online volgen via ‘Mijn orders’. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00-21:00 uur en zaterdags van 10.00-19:00 uur, per telefoon, of via email.

Scorekaart voor Qplaza B.V.

Gemiddeld over laatste 3 maanden | alles

Thuiswinkel waarborgICT waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 339 producten, 479 unsorted producten
Prijsindex 91.7 (8,3% onder gemiddeld)