Wifimedia

833 producten en 1.094 uitvoeringen

Wifimedia is Nederlands eerste winkel voor streaming media en netwerkopslag. Vrijwel geheel ons assortiment is verkrijgbaar via onze webshop.

Indien u een uitgebreide uitleg wenst, breng dan een bezoek aan onze winkel, gelegen aan de centrumring van Arnhem.

Naast de verkoop en advies over deze producten, geven wij ook advies op maat over multi-room oplossingen, installaties en de verschillende toepassingen van netwerkopslag.

Wifimedia staat voor kwaliteit, maar een goede shop wordt gekenmerkt door een evenzo goede service. Onze technische afdeling biedt hulp via telefoon of e-mail.

Scorekaart voor Wifimedia

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Waarborgen

ICTWaarborg

Preferred supplier voor

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1094 producten, 1419 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,8 (2,2% onder gemiddeld)
Prijsindex België 97,6 (2,4% onder gemiddeld)

Samsung Galaxy S7 edge Athom Homey Apple iPhone SE Raspberry Pi 3 Apple iPad Pro Wi-Fi (2016) HTC 10 Hitman (2016) LG G5

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True