Wifimedia

725 producten en 962 uitvoeringen

Kom naar onze winkel voor een uitgebreide product demo!

Wilt u eens kijken hoe een videostreamer werkt met uw eigen bestanden? Wilt u weten wat u kunt met de Squeezebox of Sonos of bent u benieuwd hoe een NAS nou in het echt werkt en hoe de interface te bedienen is?

Kom dan een keer naar onze winkel en probeer zelf hoe de producten werken, u mag eigen bestanden meenemen om te kijken of ze goed werken met de spelers en u kunt een uitgebreide demo krijgen van de verschillende streaming audio en video spelers. We bezitten nu ook een luxe luister ruimte waar u het verschil kan beluisteren van de verschillende DACs en speakers.

Bij een kopje koffie krijgt u de tijd voor al uw vragen zodat u goed geinformeerd naar huis gaat. U bent van harte welkom tijdens onze openingstijden en neem gerust contact met ons op als u een persoonlijke afspraak wilt.

Scorekaart voor Wifimedia

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Waarborgen

ICTWaarborg

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 962 producten, 1169 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,5 (1,5% onder gemiddeld)
Prijsindex België 97,9 (2,1% onder gemiddeld)

Huawei Nexus 6P Apple iPad Pro WiFi FIFA 16 Samsung Galaxy S7 Fallout 4 Apple iPhone 6C Athom Homey LG G5

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True