Wifimedia

406 producten en 516 uitvoeringen
Kom naar onze winkel voor een uitgebreide product demo!

Wilt u eens kijken hoe een videostreamer werkt met uw eigen bestanden? Wilt u weten wat u kunt met de Squeezebox of Sonos of bent u benieuwd hoe een NAS nou in het echt werkt en hoe de interface te bedienen is?

Kom dan een keer naar onze winkel en probeer zelf hoe de producten werken, u mag eigen bestanden meenemen om te kijken of ze goed werken met de spelers en u kunt een uitgebreide demo krijgen van de verschillende streaming audio en video spelers. We bezitten nu ook een luxe luister ruimte waar u het verschil kan beluisteren van de verschillende DACs en speakers.

Bij een kopje koffie krijgt u de tijd voor al uw vragen zodat u goed geinformeerd naar huis gaat. U bent van harte welkom tijdens onze openingstijden en neem gerust contact met ons op als u een persoonlijke afspraak wilt.

Scorekaart voor Wifimedia

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 516 producten, 659 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,9 (1,1% onder gemiddeld)
Prijsindex België 98,8 (1,2% onder gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneAsus

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013