redcoon Nederland

3.347 producten en 4.032 uitvoeringen

Dat is redcoon

Met een aanwezigheid in 10 Europese landen en ruim 650 medewerkers, is redcoon één van Europa’s grootste webwinkelketens voor (consumenten-)elektronica. Maandelijks bezoeken meer dan 5 miljoen mensen onze webshops, verzenden we gemiddeld 200.000 producten en werven we ongeveer 60.000 nieuwe klanten.

Al 11 jaar lang zetten wij ons in om jouw winkelervaring zo optimaal mogelijk te laten verlopen en jouw verwachtingen te overtreffen. Het is onze missie om jou voortdurend het grootste assortiment met de beste en meest populaire consumentenelektronica en elektronica aan te bieden.

redcoon logistiek centrum

redcoon logistiek centrum met een opslagcapaciteit van 53.000 m2

redcoon logistiek

Linker foto: Medewerker logistiek centrum

redcoon klantenservice

Rechter foto: Medewerker klantenservice

Welke voordelen biedt redcoon?

Het succes van redcoon is voornamelijk te danken aan de volgende voordelen:

• Enorm assortiment

Thuiswinkel waarborg Qshops keurmerk SSL

redcoon en Social Media:

Facebook Twitter Google+

Graag up-to-date?

Via onze niewsbrief ben je als eerste op de hoogte van de nieuwste producten en de beste deals.

Meld je nu aan! (meer informatie)

Shoppen via VriendenVan redcoon

redcoon heeft een nieuw en uniek kortingsprogramma dat jou veel voordeel oplevert! Wanneer je bij bevriende webwinkels producten of diensten koopt, bouw je redcoon shoptegoed op. Hoe meer je koopt, hoe meer korting je krijgt bij redcoon. Wanneer je voldoende shoptegoed opbouwt, kan deze korting oplopen tot 100 procent, waardoor je elektronica bij redcoon zelfs gratis is!

Wil jij ook shoppen via het VriendenVan redcoon – platform? Klik dan op onderstaand plaatje en maak gratis een account aan. Je ontvangt nu direct de eerste euro’s shoptegoed van ons kado!

Contact opnemen met redcoon

Hulp nodig of vragen? Onze medewerkers helpen je graag en zijn te bereiken via:

Telefon:
013 - 8 20 01 68 (lokaal tarief)
ma. t/m vr. 8.00-18.00 u.
za. 8.30-13.30 u.

E-mail:
Vul hier het contactformulier in of stuur een e-mail naar service@redcoon.nl

Live-Chat:
Stel direct je vraag via de redcoon.nl chatservice (kosteloos).
ma. t/m vr. 8.00-17.30 u.
za. 8.30-13.30 u.

POSTADRES
redcoon Benelux B.V.
Havendijk 26
5017 AM Tilburg

WEBSHOP & CONTACT
Webshop: www.redcoon.nl
E-mail: info@redcoon.nl
Tel.: 013 - 8 20 01 68 (lokaal tarief)

GEGEVENS

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 4032 producten, 8210 unsorted producten
Prijsindex Nederland 94,1 (5,9% onder gemiddeld)

Populair: Desktops Samsung Smartphones Privacy Sony Microsoft Apple Games Consoles Politiek en recht

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013