Koopjeskampioen

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Koopjeskampioen is vanaf 13 juli 2015 niet meer bereikbaar. Alle activiteiten zijn vanaf deze datum overgenomen door Scheer en Foppen.

Daarom Koopjeskampioen

Elke dag opnieuw maken wij onze naam waar; wij kunnen concurreren met andere aanbieders in de markt! Bewuste kopers kopen daarom bij KoopjesKampioen. Wij maken de beste prijs en zorgen dat wat je bestelt ook snel wordt geleverd. Op werkdagen besteld, morgen in huis!

Vaste klanten ontvangen desgevraagd wekelijks EXTRA koopjes via onze KoopjesMail. Special geselecteerde producten voor jou! Laat ons weten in welke producten je ge´nteresseerd bent, en wij informeren je over onze aanbiedingen. Wil jij ook deze KoopjesMail ontvangen, schrijf je dan nu in.

Waarom KoopjesKampioen

- Beste prijs
- Grootte keuze A merken
- Eigen voorraad
- Eigen service afdeling
- Eigen bezorgdienst
- Snelle levering (binnen 24 uur)
- 14 dagen retour

Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Microsoft Windows 10 Home NL Apple iPhone 6s Star Wars: Battlefront (2015) Samsung Galaxy S6 Edge Apple Watch Project CARS Nest Learning Thermostat Microsoft Windows 10 Home EN

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True