Koopjeskampioen

1.859 producten en 2.138 uitvoeringen
Daarom Koopjeskampioen

Elke dag opnieuw maken wij onze naam waar; wij kunnen concurreren met andere aanbieders in de markt! Bewuste kopers kopen daarom bij KoopjesKampioen. Wij maken de beste prijs en zorgen dat wat je bestelt ook snel wordt geleverd. Op werkdagen besteld, morgen in huis!

Vaste klanten ontvangen desgevraagd wekelijks EXTRA koopjes via onze KoopjesMail. Special geselecteerde producten voor jou! Laat ons weten in welke producten je ge´nteresseerd bent, en wij informeren je over onze aanbiedingen. Wil jij ook deze KoopjesMail ontvangen, schrijf je dan nu in.

Waarom KoopjesKampioen

- Beste prijs
- Grootte keuze A merken
- Eigen voorraad
- Eigen service afdeling
- Eigen bezorgdienst
- Snelle levering (binnen 24 uur)
- 14 dagen retour

Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 5 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2138 producten, 6012 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,7 (2,3% onder gemiddeld)

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True