Koopjeskampioen

1.979 producten en 2.300 uitvoeringen
Daarom Koopjeskampioen

Elke dag opnieuw maken wij onze naam waar; wij kunnen concurreren met andere aanbieders in de markt! Bewuste kopers kopen daarom bij KoopjesKampioen. Wij maken de beste prijs en zorgen dat wat je bestelt ook snel wordt geleverd. Op werkdagen besteld, morgen in huis!

Vaste klanten ontvangen desgevraagd wekelijks EXTRA koopjes via onze KoopjesMail. Special geselecteerde producten voor jou! Laat ons weten in welke producten je ge´nteresseerd bent, en wij informeren je over onze aanbiedingen. Wil jij ook deze KoopjesMail ontvangen, schrijf je dan nu in.

Waarom KoopjesKampioen

- Beste prijs
- Grootte keuze A merken
- Eigen voorraad
- Eigen service afdeling
- Eigen bezorgdienst
- Snelle levering (binnen 24 uur)
- 14 dagen retour

Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3.5

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 5 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2300 producten, 6326 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,7 (2,3% onder gemiddeld)

HTC One (M9) Samsung Galaxy S6 Grand Theft Auto V Microsoft Windows 10 Apple iPad Air 2 FIFA 15 Motorola Nexus 6 Apple iPhone 6

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True