Media Markt

4.076 producten en 5.035 uitvoeringen

ONZE ORGANISATIE

Media Markt is al jarenlang marktleider in consumentenelektronica en bekend bij 95 procent van alle Nederlanders. De eerste Nederlandse winkel werd in 1999 in Rotterdam geopend en inmiddels verwelkomen meer dan dertig vestigingen elk weekend maar liefst 550.000 bezoekers. Sinds 12 april 2011 kunnen klanten ook online hun aankopen doen in de Media Markt-webshop. Met het grootste assortiment aan elektronische producten met alle A-merken, eerlijke prijzen en een uitstekende service weten bezoekers van Media Markt precies wat zij mogen verwachten.

WINKELFORMULE

PRIJS

Je gaat toch niet te veel betalen?

Bij ons profiteert u altijd van eerlijke prijzen en scherpe aanbiedingen. Om te controleren of onze producten nog wel echt goedkoop zijn gebruiken we een bijzondere methode. Elke dag vergelijken we de prijzen met onze 25 grootste concurrenten. Mochten zij goedkoper zijn, dan passen we waar nodig de prijzen direct aan in al onze winkels en in de webshop. Dat gaat automatisch dankzij onze gloednieuwe digitale prijskaartjes. Zo betaalt u nooit te veel.

BELEVING

Nieuwe headphones kopen zonder er eerst naar te luisteren?

Wij bieden u de ultieme winkelbeleving. U vindt niet alleen het grootste assortiment onder één dak, maar ook altijd de nieuwste en innovatiefste producten. Al onze producten kunt u bovendien bekijken, aanraken en testen.

ADVIES

Een product kopen zonder goed advies te krijgen?

Onze medewerkers geven u altijd advies op maat. Ze zijn onafhankelijk, adviseren u oprecht en beantwoorden vakkundig uw vragen zodat u altijd met het juiste product de deur uitgaat. Ook qua service, installatie en garantie zijn we ongeëvenaard.

ASSORTIMENT

Met minder keuze genoegen nemen?

Wij bieden u het grootste assortiment aan consumentenelektronica, in de breedte en in de diepte, zowel in de winkels als in de webshop. Bovendien zijn bijna alle producten direct op voorraad.

GEMAK

Zelf je flatscreen ophangen?

Overal en altijd kunt u bij ons terecht. Wij hebben elke werkdag koopavond en onze webshop is 24 uur per dag en 7 dagen per week open. U kiest zelf op welke manier u zich laat informeren, waar u het product koopt én of u het afhaalt of gratis laat bezorgen. Natuurlijk altijd met de topservice van Media Markt.

Het resultaat van deze werkwijze kunnen we kort maar krachtig samenvatten: bij Media Markt weet u steeds wat u mag verwachten. Eerlijke prijzen die dagelijks gecontroleerd worden en een bijzonder ruim assortiment. Een geweldige winkelbeleving waarbij u kennismaakt met de nieuwste producten. U krijgt vakkundig advies en we maken het u graag zo makkelijk mogelijk met ruime openingstijden en diverse bestel- en afhaalmogelijkheden. Of u nu een Media Markt-winkel binnenloopt of een bezoekje brengt aan de webshop, u komt niet voor verrassingen te staan.

Scorekaart voor Media Markt

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 5035 producten, 11377 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,1 (2,9% onder gemiddeld)

Microsoft Windows 10 Home NL Apple iPhone 6s Star Wars: Battlefront (2015) Samsung Galaxy S6 edge Apple Watch Project CARS Nest Learning Thermostat Games

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True