HardwareWebwinkel

3.669 producten en 4.097 uitvoeringen
Namens Tweakers

Voorheen stond deze shop bekend als MNM Computers

Hardware Webwinkel.nl is een Computerwinkel gespecialiseerd in computer hardware, gsm accessoires en foto & video accessoires. Of het nu gaat om moederborden, videokaarten een voeding of een complete pc, gsm batterijen, een mooie flipcover of gewoon een eenvoudige oplader, een fotocamera accu of een fototas met zonnecel en backup accu, bij Hardware Webwinkel.nl bent u hiervoor op het juiste adres.
Ook voor onderhoud aan uw pc kunt u bij ons terecht. Of het nu gaat om een defecte pc, virusverwijdering of een lekkere opfrisbeurt van uw geliefde computer kunt u altijd een afspraak met ons maken. Tevens kunt u al uw orders bij ons afhalen in Valkenswaard (net onder Eindhoven). Bij ons kunt u gewoon met PIN betalen, ook als u woonachtig in BelgiŽ bent is onze betaalautomaat geschikt voor uw Belgische betaalpas. Heeft u een vraag, laat het ons weten, we staan dagelijks voor u klaar ook vaak buiten de normale winkeltijden wordt uw mail beantwoord.

Scorekaart voor HardwareWebwinkel

ICT waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 4097 producten, 8492 unsorted producten
Prijsindex 95.6 (4,4% onder gemiddeld)