HardwareWebwinkel

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

Voorheen stond deze shop bekend als MNM Computers

Hardware Webwinkel.nl is een Computerwinkel gespecialiseerd in computer hardware, gsm accessoires en foto & video accessoires. Of het nu gaat om moederborden, videokaarten een voeding of een complete pc, gsm batterijen, een mooie flipcover of gewoon een eenvoudige oplader, een fotocamera accu of een fototas met zonnecel en backup accu, bij Hardware Webwinkel.nl bent u hiervoor op het juiste adres.
Ook voor onderhoud aan uw pc kunt u bij ons terecht. Of het nu gaat om een defecte pc, virusverwijdering of een lekkere opfrisbeurt van uw geliefde computer kunt u altijd een afspraak met ons maken. Tevens kunt u al uw orders bij ons afhalen in Valkenswaard (net onder Eindhoven). Bij ons kunt u gewoon met PIN betalen, ook als u woonachtig in BelgiŽ bent is onze betaalautomaat geschikt voor uw Belgische betaalpas. Heeft u een vraag, laat het ons weten, we staan dagelijks voor u klaar ook vaak buiten de normale winkeltijden wordt uw mail beantwoord.

Op dit moment treft u geen prijzen aan van Hardware Webwinkel omdat we gesloten zijn ivm onze zomervakantie t/m 18 augustus.

Wij wensen iedereen een fijne vakantie toe!

Team Hardware Webwinkel.nl

Aftersales Score: 4.5

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Populair: Vliegtuig Luchtvaart Smartphones Google Laptops Apple Games Wetenschap Politiek en recht Rusland

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013