Azerty

39.234 producten en 46.307 uitvoeringen

Componenten | Randapparatuur | Laptop & PC | Server | Tablets & Telefoons | Netwerk

Software | Beeld & Geluid | Printing | Outlet | Acties | Contact | Mijn Azerty

Over Azerty
Pand

Azerty bestaat sinds 2004 en geeft onafhankelijk advies en levert ICT oplossingen, hardware, computers en electronica in Nederland en BelgiŽ.
Wij willen van elke klant een ambassadeur maken, dat is onze missie. Wij voorzien dat het persoonlijke contact tussen mensen en bedrijven in de toekomst steeds meer afneemt. Daarentegen verwachten wij dat de behoefte in specialistische toegevoegde waarde zal toenemen.
Wij geloven dat wij als specialist van Computers & Electronica meer toegevoegde waarde creŽren door de juiste mix van deskundigheid, service en persoonlijkheid naar onze relaties toe.

Online bestellen
Zakelijk

Bij Azerty is het uiteraard mogelijk om 24/7 online een bestelling te plaatsen in onze webshop, en betalen kan eenvoudig en veilig via de verschillende betaaloplossingen. Bestel je voor 22:00u een product dat bij ons op voorraad is? Dan ontvang je deze de volgende werkdag in huis!
Komt een thuisbezorging niet gelegen? Dan is het bij Azerty ook mogelijk om middels pakjegemak, je bestelling bij een aangesloten filiaal in jouw omgeving te laten bezorgen.
Azerty is daarnaast door het ICTwaarborg gecertificeerd.

Zakelijk

Ook als zakelijke klant bent u bij Azerty aan het juiste adres. Zakelijke klanten kunnen rekenen op een eigen accountmanager en komen in aanmerking om op rekening producten/diensten aan te schaffen.

Bekijk hier alle zakelijke voordelen van Azerty.

Kies Azerty
  • Afhaalbalie
  • Al meer dan 10 jaar actief als een van de grootste IT-specialisten in Nederland.

• Op werkdagen voor 22:00u besteld? De volgende werkdag in huis!

• Breed aanbod: Meer dan 200.000 producten in ons assortiment.

• Gemakkelijk uw bestelling afhalen in Raalte,
    elke werkdag tot 22.00 uur.

• Veilig en eenvoudig betalen.

• Snelle afwikkeling tijdens het RMA proces.

• Eigen serviceafdeling voor o.a. assemblage, diagnose en reparatie.

• Extra voordeel door interessante aanbiedingen en acties!

Service

AssemblageJe product is binnen, maar functioneert niet naar behoren? Azerty beschikt over een eigen serviceafdeling, wat ons in staat stelt retouren en defecte producten snel en efficiŽnt om te ruilen. Een defect product wordt mits op voorraad, direct door ons vervangen.

Uiteraard staat onze technische dienst altijd voor u klaar, en onze verschillende diensten waaronder o.a. assemblage, diagnose en reparatie staan te allen tijde tot uw beschikking.

Altijd op de hoogte

Bij Azerty blijf je altijd op de hoogte over de nieuwste producten en promoties, uiteraard verwelkomen we je ook op onze Facebook en Twitter.

Afdeling

E-mail

Telefoon

Helpdesk:
Voor technische vragen over onze producten.

helpdesk@azerty.nl

Verkoop:
Voor vragen over uw lopende order.

Inkoop:
Voor vragen over de leverbaarheid van een product.

Administratie:
Voor vragen over facturen en betalingen.

administratie@azerty.nl

Service:
Voor vragen over een defect of verkeerd geleverd artikel.

service@azerty.nl

Balie:
Voor het afhalen van uw order.

balie@azerty.nl

vrijdag

zaterdag 10:00 - 16:00
zondag

gesloten

Onze telefonische helpdesk is geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 22.00 uur.

Scorekaart voor Azerty

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 46307 producten, 167486 unsorted producten
Prijsindex Nederland 99,1 (0,9% onder gemiddeld)
Prijsindex België 99,2 (0,8% onder gemiddeld)

Samsung Galaxy S7 edge Athom Homey Apple iPhone SE Raspberry Pi 3 Apple iPad Pro Wi-Fi (2016) HTC 10 Hitman (2016) LG G5

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True