Azerty

34.184 producten en 39.250 uitvoeringen

Logo

Azerty is opgericht op 1 oktober 2004. De website van Azerty is vooral gericht op Nederland en BelgiŽ met ťťn belangrijke missie: het onafhankelijk en kwalitatief aanbieden van hardware, computers, electronica en Cloudoplossingen in Nederland en BelgiŽ, alsmede het juist voorzien van de informatie en advisering hierin. Ons uitgangspunt bij al onze activiteiten is persoonlijkheid en betrokkenheid, vanaf het moment van advisering tot en met de after-service.

Om u er van te verzekeren dat we in de toekomst onze goede prijs/ kwaliteit verhouding blijven hanteren, heeft Azerty† tevens een visie en bedrijfsformule ontwikkeld

Azerty levert zowel in heel Nederland, als in BelgiŽ. Van kleine orders tot grote orders, naar particulieren en naar bedrijven.†

Zakelijke klanten kunnen rekenen op een eigen accountmanager en komen in aanmerking om op rekening te kopen. Daarnaast zijn er meer voordelen, die wij graag met u als zakelijke klant willen delen.

Indien u als Belgisch bedrijf een BTW nummer kunt overleggen, is het mogelijk om zonder BTW in te kopen. Meer info hierover vind je hier.

Azerty PAndAzerty

Inkoop - Voor vragen over de leverbaarheid van een product
verkoop@azerty.nl

Administratie - Voor vragen over facturen en betalingen
administratie@azerty.nl

Service - Voor vragen over een defect of verkeerd geleverd artikel
service@azerty.nl

Telefonisch zijn alle afdelingen bereikbaar op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag 09.00 uur - 17.00 uur

Balie - Voor het afhalen van uw order
Kotterstraat 14
8102 HZ Raalte
balie@azerty.nl
0900-AZERTY1 (0900-2937891)

Onze afhaalbalie is zes dagen per week geopend op:
Maandag 09.00 uur - 17.00 uur

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 39250 producten, 133166 unsorted producten
Prijsindex Nederland 92,8 (7,2% onder gemiddeld)
Prijsindex België 93,6 (6,4% onder gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneApple iOS 8

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013