Azerty

34.971 producten en 40.287 uitvoeringen

Componenten | Randapparatuur | Laptop & PC | Tablets & Telefoons | Server | Netwerk

Software | Beeld & Geluid | Printing | Industrieel | Acties | Contact | Mijn Azerty

Over Azerty
  Pand

Azerty is opgericht op 1 oktober 2004. De website van Azerty is vooral gericht op Nederland en België met één belangrijke missie: het onafhankelijk adviseren en leveren van ICT oplossingen, hardware, computers, elektronica. Ons uitgangspunt is tijdens het gehele traject betrokken te zijn, vanaf het advies tot en met de after-service. Flexibilteit, ontwikkeling van kennis, klant- en relatiegericht denken zijn de succesfactoren van Azerty.

Door de juiste mix van interne en externe kennis kan Azerty een breed assortiment aanbieden, maar toch focus houden op de belangrijkste onderdelen.

Online bestellen

Zakelijk

Bij Azerty is het uiteraard mogelijk om 24/7 online een bestelling te plaatsen in onze webshop, en betalen kan eenvoudig en veilig via de verschillende betaaloplossingen. Bestel je voor 22:00u een product dat bij ons op voorraad is? Dan ontvang je deze de volgende werkdag in huis!
Komt een thuisbezorging niet gelegen? Dan is het bij Azerty ook mogelijk om middels pakjegemak, je bestelling bij een aangesloten filiaal in jouw omgeving te laten bezorgen.
Azerty is daarnaast door het ICTwaarborg gecertificeerd.

Zakelijk

Ook als zakelijke klant bent u bij Azerty aan het juiste adres. Zakelijke klanten kunnen rekenen op een eigen accountmanager en komen in aanmerking om op rekening producten/diensten aan te schaffen.

Bekijk hier alle zakelijke voordelen van Azerty.

Kies Azerty

Afhaalbalie
  • Al meer dan 10 jaar actief als een van de grootste IT-specialisten in Nederland.

• Op werkdagen voor 22:00u besteld? De volgende werkdag in huis!

• Breed aanbod: Meer dan 200.000 producten in ons assortiment.

• Gemakkelijk uw bestelling afhalen in Raalte,
    op woensdag tot 20:00u.

• Veilig en eenvoudig betalen.

• Snelle afwikkeling tijdens het RMA proces.

• Eigen serviceafdeling voor o.a. assemblage, diagnose en reparatie.

• Extra voordeel door interessante aanbiedingen en acties!

Service

AssemblageJe product is binnen, maar functioneert niet naar behoren? Azerty beschikt over een eigen serviceafdeling, wat ons in staat stelt retouren en defecte producten snel en efficiënt om te ruilen. Een defect product wordt mits op voorraad, direct door ons vervangen.

Uiteraard staat onze technische dienst altijd voor u klaar, en onze verschillende diensten waaronder o.a. assemblage,diagnose en reparatie staan te allen tijde tot uw beschikking.

Altijd op de hoogte

Bij Azerty blijf je altijd op de hoogte over de nieuwste producten en promoties, uiteraard verwelkomen we je ook op onze Facebook en Twitter.

Afdeling

E-mail

Telefoon

Helpdesk
Voor technische vragen over onze producten.

helpdesk@azerty.nl

Verkoop
Voor vragen over uw lopende order.

Inkoop
Voor vragen over de leverbaarheid van een product.

Administratie
Voor vragen over facturen en betalingen.

administratie@azerty.nl

Service
Voor vragen over een defect of verkeerd geleverd artikel.

service@azerty.nl

Balie
Voor het afhalen van uw order.

balie@azerty.nl

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 40287 producten, 135158 unsorted producten
Prijsindex Nederland 92,8 (7,2% onder gemiddeld)
Prijsindex België 94,1 (5,9% onder gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Assassin's Creed UnityFIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBDesktops

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013