Castle.nl

89 producten en 168 uitvoeringen

Abo + GSM |  Abo + GSM verlenging |  Abo + Cadeau |  Sim Only |  Losse GSM
Beste Tweaker, voor een abonnement inclusief een mooi cadeau ben je bij ons aan het juiste adres!

Duidelijker kunnen we het niet maken!
Castle Telecom heeft een uitmuntende reputatie op het gebied van advies en ondersteuning! Daarom bellen wij elke klant persoonlijk na om er zeker van te zijn dat u het abonnement of toestel heeft gevonden dat aan uw wensen voldoet. Via onze webshop of in onze fysieke winkel staat er altijd iemand voor u klaar om u van advies te voorzien. Met de jaren lange ervaring op het gebied van telecomunicatie krijgt u advies op maat. Dat is nu het echte Castle gevoel, geen nare verassingen achteraf.

De voordelen van Castle Telecom!
Kies je eigen cadeau uit i.c.m. een abonnement!
Gespecialiseerd personeel, kennis van zaken!
Snel geleverd met Dynalogic of GLS.
Al jaren een bekende en betrouwbare formule!
Scherpe prijzen, aanbiedingen en voordeel.
Vragen? Wij staan voor je klaar!
Lid van het Thuiswinkel Waarborg!

Welk cadeau kies jij bij je abonnement?
Een nieuwe telefoon is leuk, maar een telefoon inclusief een fantastisch cadeau nog veel leuker! Kies bij Castle uit televisies, tablets, computers, labtops, e-readers, koffiezetapparaten, smartphones of bijvoorbeeld de nieuwste spelcomputers. Maak het zo gek als jij zelf wilt. Met onze cadeauconfigurator kun je snel en gemakkelijk je eigen abonnementscombinatie samen stellen. Kijk nu snel op de website voor onze nieuwste aanbiedingen.

Contactgegevens
Wij zijn 46 uur per week telefonisch bereikbaar op het nummer 0570-714365. Daarnaast is er via de webshop een mogelijkheid gebruik te maken van onze Live Helpdesk functie. Buiten de openingstijden van onze winkel/webshop kunt u emailen met info@castle.nl.

Twitter

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 168 producten, 32148 telecomproducten, 3255 unsorted producten
Prijsindex Nederland 101,8 (1,8% boven gemiddeld)

Populair: Desktops Vliegtuig Luchtvaart Crash Smartphones Laptops Apple Games Besturingssystemen Rusland

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013