Micro-Mail Zeewolde BV

10.375 producten en 12.042 uitvoeringen
Micro-Mail Zeewolde
Micro-Mail Zeewolde is opgericht in 2003 en is een jong en toonaangevend e-commerce onderneming. Middels onze website bieden wij een breed assortiment computer hard- en software producten aan. Wij leveren zowel aan zakelijke als particulieren klanten. Heeft u vragen of wenst u een offerte te ontvangen, neem dan gerust contact op met onze afdeling verkoop.

Bestellen
Via onze website kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen. Voor 15:30 besteld is de volgende werkdag geleverd, mits de goederen op voorraad zijn en u per iDeal heeft betaald.

BelgiŽ
Ook voor klanten uit BelgiŽ zijn wij de ideale partner. Wij leveren zowel aan zakelijke klanten als aan particulieren. Indien u als bedrijf een BTW nummer kunt overleggen is het mogelijk om bestellingen zonder BTW in te kopen. In dit geval dient u bij het aflever- en factuuradres BelgiŽ aan te geven als land. U kunt na het plaatsen van een bestelling contact opnemen met onze afdeling verkoop om het BTW nummer te overleggen.

Openingstijden

Gemiddeld over laatste 6 maanden | alles

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 12042 producten, 30876 unsorted producten
Prijsindex Nederland 89,3 (10,7% onder gemiddeld)
Prijsindex België 89,7 (10,3% onder gemiddeld)

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True