Topdeals.nl BV

3.441 producten en 4.465 uitvoeringen
Topdeals.nl -Betrouw online sinds 2001

Een betrouwbare onlinewinkel voor de zelfbewuste internetshopper, dat is Topdeals.nl. Snel wisselend aanbod, veel variatie, alles zonder verzendkosten geleverd en 5 euro korting per item als je meer tegelijk besteld, dat maakt Topdeals.nl sinds 2001, de snuffelsite voor voordeelvrienden. We verzenden een groot deel van ons assortiment op werkdagen tot s'avonds 23.00 uur en met vragen kun je direct online terecht bij onze live-chat. Kortom.....welkom bij topdeals.nl

Scorekaart voor Topdeals.nl BV

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 4465 producten, 16836 unsorted producten
Prijsindex Nederland 127,1 (27,1% boven gemiddeld)

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSamsung

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013