Topdeals.nl BV

1.434 producten en 1.863 uitvoeringen
Topdeals.nl -Betrouw online sinds 2001

Een hele digitale speeltuin vol voor de zelfbewuste internetshopper, dat is topdeals.nl. Met regelmatig leuke acties en een breed aanbod is topdeals.nl een regelmatig bezoekje waard. We verzenden op werkdagen tot s'avonds 21.00 uur en met vragen kun je direct online terecht bij onze live-chat. Kortom.....welkom bij topdeals.nl

Scorekaart voor Topdeals.nl BV

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1863 producten, 6453 unsorted producten
Prijsindex Nederland 128,5 (28,5% boven gemiddeld)

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013