Topdeals.nl BV

2.157 producten en 2.746 uitvoeringen
Topdeals.nl -Betrouw online sinds 2001

Een betrouwbare onlinewinkel voor de zelfbewuste internetshopper, dat is Topdeals.nl. Snel wisselend aanbod, veel variatie, alles zonder verzendkosten geleverd en 5 euro korting per item als je meer tegelijk besteld, dat maakt Topdeals.nl sinds 2001, de snuffelsite voor voordeelvrienden. We verzenden een groot deel van ons assortiment op werkdagen tot s'avonds 23.00 uur en met vragen kun je direct online terecht bij onze live-chat. Kortom.....welkom bij topdeals.nl

Scorekaart voor Topdeals.nl BV

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
ICTWaarborg
Qshops

Deze winkel is meer dan 10 jaar actief op Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2746 producten, 12861 unsorted producten
Prijsindex Nederland 125,2 (25,2% boven gemiddeld)

HTC One (M9) Samsung Galaxy S6 Grand Theft Auto V Microsoft Windows 10 Apple iPad Air 2 FIFA 15 Motorola Nexus 6 Apple iPhone 6

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True