Gebruikersonderzoek Tweakers

We hebben een enquête opgezet die ingaat op hoe je de site gebruikt en welk soort artikelen je graag leest. Met die informatie kunnen wij Tweakers weer wat beter maken, dus we hopen dat je de tijd wilt nemen om de enquête in te vullen. Onder iedereen die meedoet verloten we vijf Tweakers-goodiepakketten. Alvast enorm bedankt!

Saturn

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

"Met ingang van 1 oktober 2014 gaat Saturn verder als Media Markt. Voor uw online aankopen kunt u vanaf dan terecht op www.mediamarkt.nl."

Beste bezoeker,

Saturn heeft nog geen beschrijving toegevoegd.
Voor meer informatie over deze shop verwijzen wij u door naar de beoordelingen van klanten van Saturn

Bent u eigenaar of verantwoordelijk voor Saturn en wilt u graag informatie over uw shop tonen, neem dan contact op met pricewatch@tweakers.net.

Scorekaart voor Saturn

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 1.5

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Samsung Galaxy S7 edge Athom Homey Apple iPhone SE Raspberry Pi 3 Apple iPad Pro Wi-Fi (2016) HTC 10 Hitman (2016) LG G5

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True